X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
קטעי הדברים שיובאו קשים לקריאה והקורא הרגיש בעל נפש עדינה ותמימה יעשה נכון באם יצטייד בהכנה נפשית מתאימה, איש איש בהתאם לאופיו לורגישוייותיו. למען ההגינות יודגש שמדובר בציטוטים וקטעי דברים אלא שאלה לאסוננו אכן מבטאים את ההקשר הרחב של הדברים
▪  ▪  ▪
חרדים יבשראל. ביטויי גזענות קשים כלפיהם [צילום: AP]

"תמיד ביום הזה פורצים מתחת לאדמה אל האוויר הנקי הגידולים המצחינים החיים בינינו ומפיצים את ריחם הבאוש", "החרדים האלה, העלוקות התולעים האלה","בשם אמונות פרימיטיביות חשוכות,שטופות שנאה הם מבזים את המדינה בכל רגע נתון העולה מלפניהם", "תפסיקו לנקות להם את הרחובות כבו להם את החשמל,נתקו להם את המים" , "הם פרזיטים מן הסוג הגרוע ביותר".....
עד כאן.
לו שח לי בעבר פלוני שדברי הבלע הנ"ל נאמרו על-ידי יהודי החי בארץ ישראל ועוד מעל גלי האתר הייתי מסרב להאמין ושולח אותו לבדוק את הדברים בדוק היטב , הדברים קשים מנשוא, מזכירים תקופות אחרות בחיי האומה, ימים של שמד וכליה.
אלא שהדברים אכן נאמרו, כאן בישראל ולפני שנים לא רבות על-ידי כוכב תקשורת ישראלי, שדרן ידוע העושה חיל והעושה לביתו , כזה שרבים חפצים ביקרו מעסיקים אותו ומפרנסים אותו , עד עצם היום הזה. למי שלא ניחש, בשדרן גבי גזית עסקינן.
גזית הנ"ל איננו בודד בחזית ההסתה והשנאה. הוא חלק מאופנה רווחת לה שותפים רבים, לאסוננו ולמרבה הכלימה. אביב גפן יקירם של המנוחים לאה ויצחק רבין התבטא בעבר - "בואו נחזיר את כל המתנחלים, חיים או מתים". פרופסור משה צימרמן, יקיר תקשורת נוסף כינה בעבר את היהודים הגרים מעבר לקו הירוק "נאצים" ואת ילדיהם "היטלריוגנד" . זה הוסיף וכינה כמה חברי כנסת שהתנגדו לאוסלו "חקייני נאצים". עמוס עוז לפני שנים הרבה הוסיף משלו בכנותו את המתנחלים " כנופיית גנגסטרים חמושים,פושעים נגד האנושות,סדיסטים , פוגרומיסטים ורוצחים".
"אקנח" באמירתו המזעזעת של האמן יגאל תומרקין - "כשאני הרואה את החרדים אני מבין את הנאצים". הנה, נסגר המעגל....בלי להשוות חס ושלום.....החוק אוסר זאת !
לא הייתי נדרש לציטוטים המחרידים המהדהדים עד היום בתודעה אלמלא מחול השדים הצבוע המתנהל בימינו אנו בנוגע ל"הסתה ולגזענות" המתנהלים לכאורה נגד בני המיעוט הערבי החי בקרבנו.
אידיאליסטים החפצים לעודד עבודה עברית ולהאדירה על-מנת לקיים הלכה למעשה את חזון המדינה היהודית הבונה כלכלה בריאה ומשגשגת מכוחותיה היא- לגזענים חשוכים ייחשבו. מנהלי פארק שעשועים המבקשים להפריד בין ניצים לאחר התנכלויות חוזרות של ערבים ליהודים, מוקעים על אתר כששועי ארץ ומנהיגיה מתחרים ביניהם מי יגנה ראשון וגינויו של מי יהא תקיף ומאיים יותר. אוהדי קבוצת כדורגל המוחים נגד שיתוף מוסלמים בקבוצה הופכים לאויבי התקשורת והעם (מילה לא נאמרת נגד קבוצה ערבית שאוהדיה מאיימים "בדם ואש" לשחרר ולנצח...).
רבה של עיר המבקש לשמור מכל משמר על מכורתנו ועל צביון ערינו ולא להשכיר או למכור דירות לערבים- נחקר במשטרה. רב חשוב אחר המסביר בספר הלכתי מעשיר כי בעת מלחמה יש להרוג את האויב מובל כאחרון המחבלים הרוצחים, כפות באזיקים בידיו וברגליו. הביטויים "לייהד את הגליל" ו"לייהד את הנגב" נגנזים היטב בארכיון הטומאה של ערכי "מדינת כל אזרחיה" זו החותרת ל"שוויון" כאשר האמת היא שהחתירה היא לסופה של מדינת היהודים ככזו, חלילה.
הפער הבלתי נסבל שבין התייחסות המדינה ורשויותיה למסיתים ולגזענים שדברי הבלע והשנאה שבפיהם הובאו לעיל בראשית הדברים, לבין התייחסות שונה, תקיפה ודורסנית כלפי "גילויי הגזענות" שהובאו באחרית הדברים מעידים כאלף עדים על תהליכי עומק קשים העוברים על חלקים מן החברה הישראלית, הנהגתה ומעצבי דעת הקהל שבה.
מדינת היהודים מנסה להתכחש לזהותה וליעודה. הכיוון אליו מוליכים ה"נאורים" שבינינו הינו לעבר "מדינת כל אזרחיה" בה אין הבדל בין ערבי ליהודי, בה אין קדושה, בה נצח ישראל מודחק, מוצנע ומדוכא ובה עולם התורה ארץ ישראל וקודשי ישראל מהווים חלילה קוריוז ואופציה לבודדים, תחת היותם נדבכי יסוד מקודשים בכל הווייתנו.
המסקנה של עבדכם נוכח מציאות מעיקה וקשה זו הינה לחדד מסרים, להעצים המאבק ולדבוק בחוזקה, יותר מאי פעם בכל היקר לנו. אין כאן כל מקום לפשרות - לא בעולם התורה בישיבות ההסדר ובישיבות החרדיות, לא בנושא הגיור ולא בנוגע ל"סטטוס קוו" -ענייני תחבורה בשבת וכיוצא באלה. נישואין בין יהודים יהיו רק על-פי דת משה וישראל, השפה העברית ולוח השנה העברי רק הם ישמשונו.
בצבא הגנה לישראל צריכים לשרת יהודים בלבד, בני עמנו העם היהודי שזו מדינתו. משאל עם לו יקוים יכלול רק את היהודים שזו מדינתם. העובדה שאין בלתה היא שערבים החיים בארץ ישראל אינם נכללים בעם ישראל. זו אינה גזענות אלא אמת פשוטה הצריכה להיאמר! קרן קיימת לישראל תיטע בארץ ישראל עבור יהודים ולשם ביסוס והעמקת אחיזתנו בארצנו. זו ברירת מחדל קיומית, אין אפשרות אמיתית אחרת.
ורק בשילוב כוחות, מסירות נפש ומאמצים של כלל היהודים נבטיח את המשך צמיחת גאולתנו כאן בארץ הקודש.

תאריך:  03/06/2013   |   עודכן:  03/06/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"גזענות" לחפור בה
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
חזק וברוך! מאמר מצויין ל"ת
משה המכבי  |  3/06/13 17:20
2
כתבה ראויה
דאגנית  |  3/06/13 21:15
3
יישר כח,יפה אמרת והבהרת.
פלא יועץ  |  4/06/13 07:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר רון בריימן
הפרסום הפגום נראה כקדימון לגל המאיים עלינו בשבועות הקרובים במסגרת פסטיבל ה-90 של פרס - פרסום - פרסומת. כתבים וכתבות, מגישים ומגישות, כבר מתחרים ביניהם מי יגלה יותר חנופה לאיש הנאחז בקרנות המזבח של בית הנשיא ומי יכריז באוזניו שהוא הנשיא המקובל והאהוב כביכול על העם, כמו בארצות רחוקות שבהן נהוג פסטיבל האישיות של המנהיג
רפי לאופרט
למאמר של אמיר בוחבוט, "דילמת חמינאי: מה יגרום לאירן לסגת מתוכנית הגרעין?" וואלה, 31.5.13
אריה גל
הפסו של ח"כ סתיו שפיר מעלה מחדש את שאלת תפקידם של הלוביסטים היושבים בוועדות הכנסת. גם שאלת זיהוים בוועדות ירדה מהפרק
שרון נריה בר-און
לא נוכל לשכוח את הרצח המזעזע שארע בבאר שבע. מפת אישיותו של הרוצח איתמר אלון מספרת לנו את סיפור חייו העצוב ומתארת את הדרכים שהובילו אותו למעשה המחריד שעשה. בעיתוני סוף השבוע שלאחר הרצח, נכתבו פרטים רבים ופרשנויות לא מעטות. הדחף שהניע אותו לבצע את הרצח המחריד מסתתר בשמו ובתאריך לידתו
דן אלון
הרשתות החברתיות הן סכנה. בזאת צודק ארדואן לחלוטין. הן סכנה לסדר העולמי הישן שמתפורר כעת לנגד עינינו ויורה באזרחים מסרים מטעים ושקרים, לצד גז מדמיע ופלפל. ארדואן צודק! ובדיוק משום כך הוא טועה, ולכן הוא יפול, ביחד עם כל החבר'ה שלו והחברות המסחריות המתחזקות אותם בשלטון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il