X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אין מצב שהורה ישכח את ילדו ברכב! ילד מסוגל ללכת לאיבוד בהמון גם אם משגיחים עליו ב"שבע עיניים" כמו שאומרים, אבל להשאיר יצור חי, אפילו בעל חיים, ברכב סגור לשעות מתוך פיזור נפש, זלזול והשד יודע איזו סיבה אחרת – זה פשע אמיתי!
▪  ▪  ▪
תינוקת שנשכחה ברכב. מצב שלא ייתכן [צילום: פלאש 90]

שרשרת הזוועות האחרונות שמתנקזות לתופעה הנוראה של הפקרתם (אין מילה אחרת מתאימה יותר) של ילדים רכים, תינוקות של ממש ברכבים סגורים, ללא ספק גורמת לכולנו לחוש בהרגשת בחילה וחידלון נוראיים. מבחינתי האישית אין סליחה ואין מחילה! על מעשה כזה, ויהיה בתום לב ככל שיהיה.
לא ייתכן שילדים אינם תופשים מקום ונמצאים בלבם ובהוויתם של ההורים, לפני כל דבר אחר בחיים. לא ייתכן שיאמרו לנו שפשוט "שכחו" מהתינוק כי היו שיחות טלפון רבות, המצב וכו' ושהאב ו/או האם היו עייפים, טרודים, לא מאופסים, לא קשובים. זה יכול לקרות לכל אחד? - זהו שלא!, כנראה שהילדים אינם עומדים בראש מעייניהם אלא דברים אחרים.
אין מצב שהורה יישכח את ילדו ברכב!. ילד מסוגל ללכת לאיבוד בהמון גם אם משגיחים עליו ב"שבע עיניים" כמו שאומרים, אבל להשאיר יצור חי, אפילו בעל חיים ברכב סגור לשעות מתוך פיזור נפש, זילזול והשד יודע איזו סיבה אחרת – זה פשע אמיתי!, מה עוד שכבר דובר על התופעה כמה וכמה פעמים כך שההישנות המעשים מצביע על משהו פתולוגי ללא ספק.
אני מאד מצטערת אולם לא זכורה לי תופעה כזאת בשנים עברו ואמנם אני לא ממש צעירה אבל אני לא מובגרת עד כדי כך. אני ילידת שנות ה-50 כמה שנים לאחר קום המדינה, בתקופה בה הילדים היו מרכז עולמם של ההורים גם כשלא היה מה לתת מבחינה חומרית. הם נתנו להם אהבה בלי קץ בלי שום תירוצים והסתייגויות על-אף הטירדות והקשיים הכלכליים וכל אחד וסיבותיו וקשייו שלו.
כמה מצער לשמוע על המקרים הללו, מי ייתן ולא נשמע לעולם יותר על מקרים שכאלה ועל ההורים בישראל לעשות חשבון נפש ולקיים את האינסטיקט הבסיסי הראשון שלהם לשמור על הצאצאים שלהם כעל בבת עיניהם.

תאריך:  16/07/2013   |   עודכן:  16/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 תום לב
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמוס שנער
יש להמליך נשיא ימני אלטרנטיבי האהוד על רוב אזרחי המדינה לצד פרס, הנשיא הפוליטי אשר כשל בתפקידו הממלכתי. גם אם המלכת הנשיא החדש לא תיעשה באופן רשמי ונשיא זה לא יוכר ע"י מוסדות המדינה, הוא יוכל בכוח אישיותו הידועה והמוכרת לכנס מסיבות עיתונאים, לבקר פצועים ומשפחות שכולות ואזרחים אשר לא שפר מזלם
איתמר לוין
דווקא החברה החרדית מפגינה בצורה שיטתית סממנים של מה שגרם לחורבן, בעוד החברה החילונית מתנהגת לפחות בתחום אחד בצורה המקרבת את הגאולה
ציפי לידר
תשעה באב: מה בין קמצא לבר קמצא, וכיצד הביא הדבר לחורבן הבית    שוּ"ת חכמים    לוּ הייתי נקדימון: מה בין עשירים לבריוני העיר?    וגם על הראש היהודי הממציא פטנטים: מתכּוֹן להרזיה    ושעון- לא מה שחשבתם    יבנה וחכמיה
אריה יצחקי
המתקן הגרעיני בדמאוואנד נחשף    זוהי חצייה גסה של "הקו האדום" שהציב ראש הממשלה בנימין נתניהו    המצב מחייב תקיפה מיידית!
נרי אבנרי
הבאתי ציטוט מהפה-ג'ורה של יואל חסון. בגלל שלא צירפתי סרטון, אתה החלטת שאני ממציא. כדי לסלק את הטענה והספק שלך, הלכתי לארכיון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il