X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שתי נערות צעירות הלכו לאחרונה לעולמן בטרם עת. וכך, בעוד עדן פיטוסי הייתה יכולה להיות שם גדול בעולם הדוגמנות, קשה לדעת לאן הייתה מתפתחת הקריירה של נוי כהן
▪  ▪  ▪
נערות שהלכו לעולמן בטרם עת[צילום: פלאש 90]

שתי נערות צעירות הלכו לאחרונה לעולמן. האחת נערה ירושלמית בשם עדן פיטוסי שהלכה לעולה לאחר מאבק של שנתיים במחלת הסרטן. עדן חלמה להיות רקדנית ולדגמן באירופה, אך החלומות האלו נגוזו ביום רביעי האחרון בבית החולים הדסה, עת נדם לבה של עדן.
חשוב לציין כי עד לרגע האחרון, הוריה לא איבדו תקווה וציפו לשיפור במצב, לנס, שיחזיר להם את בתם. רק לפני פחות משנתיים, זכתה עדן בתחרות נערת היופי שנערכה בירושלים בקטגורית "נערת החן". בתחרות השתתפו 25 נערות בגילאי 16 עד 19 מרחבי הארץ.
בעבר סבלה עדן מגידול ממאיר בלשון. היא עברה טיפול אינטנסיבי ממושך ,והייתה נקייה מסרטן במשך שלושה חודשים. לאחר שנסעה לצרפת באדיבותה של עמותת "זכרון מנחם" היא חשה בכאבים עזים בגרון. עם שובה ארצה עברה עדן פיטוסי ניתוח קשה בו הוסרה לחלוטין הלשון שלה. לצערה הרב, הדבר לא עזר ועדן אושפזה בבית-החולים "הדסה עין-כרם" בו עברה טיפול כימותרפיה והקרנות כדי להסיר את הגידול שהתעצם בגרונה והגיע עד הצוואר. אך שום דבר לא הועיל והיא הלכה לעולמה בטרם עת.
סיפורה של נוי כהן ז"ל
הצעירה השנייה - נוי כהן בת ה-17 נפטרה לפני כשבועיים לאחר שמתה בבריכה בה עבדה, זמן קצר לפני סיום כיתה י"ב. במהלך השבעה על מותה נגנב מביתה הפלאפון, מסוג אייפון 5, ועמו כל הזיכרונות והתמונות.
ביום ראשון השעבר (13.07.07) עצרו שוטרי תחנת ראש העין את החשודה בגניבה והיא לא אחרת מחברתה הטובה שהגיע לנחם את ההורים השכולים. בסיום פעולות חקירה גלויות וסמויות עיכבו כאמור השבוע שוטרי תחנת ראש העין צעירה בת 18, תושבת אחד היישובים בשרון.
כזכור, על-פי החשד, הצעירה הגיעה לנחם את בני משפחתה של חברתה ובזמן שלא הבחינו גנבה את מכשיר הטלפון שלה, ובו הזיכרונות והתמונות האחרונות שצילמה.
יחד עמה עוכבו לחקירה גם הוריה, בשנות ה-40 וה-50 לחייהם, בחשד שידעו לכאורה על מעשי בתם. בביתם נמצאו תעודות זהות גנובות וכרטיס אשראי החשודים כגנובים.
בינתיים הודתה אותה צעירה בגניבת הסמארטפון ,והוריה הודו כי עזרו לפרמט את הטלפון. לאחר שהנערה והוריה בילו שני לילות בתא מעצר, שיחררה אותם השופטת לביתם (וזאת בניגוד להמלצת המשטרה אשר רצתה להאריך את המעצר).
כפי שטען ביום שישי האחרון (13.07.12) רפי רשף במגזין "שישי" בערוץ 10 לא ברור מדוע השופטים מלכתחילה נכנעו לגחמות המשטרה,והכניסו אנשים ללא עבר פלילי לבית-כלא. יש דרכים אחרות וחינוכיות לטפל במצב רגיש זה.

הכותב הוא בלוגר ופובליציסט
תאריך:  17/07/2013   |   עודכן:  17/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 רפי רשף
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סיפורן העצוב של שתי נערות שהלכו לעולמן
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אוריאל שטרית
מה עוד צריך לקרות כדי שאנו ההורים נפסיק להיות הורים וירטואליים ונחזור לקרקע המציאות שלפני עידן הסמארטפון. לא המשטרה, לא הפרקליטות ולא המדינה על מוסדותיה השונים יעשו את העבודה במקומנו. זה התפקיד שלנו. אין לנו תחליף
איתן קלינסקי
לגרסתו של ד"ר שוקי פרידמן זו לא פעולה ממוסדת, שמאז 1948 לא אפשרה המדינה להקים, ולו ישוב ערבי אחד חדש באזורים המאוכלסים כמו במשולש או בגליל
עו"ד חיים שטנגר
משהרכיב נשיא בית משפט העליון, הרכב מורחב של 7 שופטים מקרב 15 השופטים המכהנים כשופטים בבית משפט העליון, ראוי היה, כי בג"ץ יוציא מלפניו החלטה מנחה, לפיה ייקבע, אם ראש עיר מכהן יכול להמשיך בתפקידו, שעה שמוגש נגדו כתב-אישום חמור
יהודית מליק-שירן
זהו רומן חידתי ומתעתע. כתוב כמותחן פסיכולוגי. הקריאה הרציפה שלי החלה מהפרק השלישי. הלשון הסיפורית יוצרת קירבה עם הקוראים, למרות שדרכי הסיפור מתחילות בגוף ראשון "אני" מדבר, המקרב מאוד את הקוראים אל הדמות המספרת את סיפורה. הדמות העגולה מציגה את עצמה בגוף ראשון לאורך כל העלילה המתפתחת. אין מרחק בין הקוראים, הם מעורבים בסיפור חייה
ד"ר צ'לו רוזנברג
התוכנית ההזויה של חברת הכנסת ציפי חוטובלי היא למעשה תוכנית חמשת השלבים לחיסול מדינת ישראל כמדינה יהודית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il