X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
במשך 2,000 שנה, מאז הוגלו היהודים מארצם בגלל חוצפתם והתעקשותם להיות עצמאיים, היו למרמס באירופה קורבן לפוגרומים, למעשי טבח, לגירושים, לשריפה על מדורות אש לעיני הציבור הקתולי, ולמוות בתאי גזים אך הגרוע מכל - הייתה דחיקתם לקרן זווית מכל מקצוע כמו חקלאות וכל מקצוע חופשי, מלבד שני מקצועות: הלוואות כסף לנוצרים ורוכלות לתגרנים היינו
▪  ▪  ▪
חרם על התוצרת החקלאית [צילום: AP]

החלטת אירופה להטיל חרם על כל תוצרת חקלאית מארץ ישראל המיובאת אליה, היא המשך דחיקתם של היהודים לקרן זווית. כאז - כן היום. שוב נאסר עלינו לעבוד את הקרקע שאלוהים הועיד לנו, תוך שימוש בחרמות. את המוחות המזהירים מקירבנו, שיוצרים את התגליות הגדולות במדע וברפואה - הם מזמן יונקים מתוכינו בזכות מענקים מפתים, ומשאירים את העם היהודי הקטן בארצו מרוקן, כך הם מקווים.
אלא שאתמול, בתערוכת בוגרי בצלאל בירושלים, זכינו להיחשף להמצאות של מוחות גאוניים, שימשיכו לשנות את פני העתיד, ועליהם נדווח בנפרד.
ההחלטה כיצד להגיב על האיסורים שהנוצרים שוב מטילים על היהודים, היא החלטה כבדה מאוד. האם לייבש את מטה לחמם של כובשי הארץ המובטחת, ולהשאירם למות במדבר הכלכלי רק על-מנת לספק את דרישת הזאב הזומם על הכבשה? או שמא ימצא ראש הממשלה שעליו מוטלת ההכרעה בנושא, את העוז בנפשו להתנגד לנוגש האירופאי שחלקת אלוהים הקטנה שלנו כה מפריעה לו כמו עצם בגרון?
ראש הממשלה ניצב שם לבדו לגמרי בפיסגה, כשהוא נדרש לכל כוחות הנפש להחליט מה יהיה גורל העם בהמשך. עם עבדים המשועבד לסיר הבשר, או עם עצמאי שמוכן לשלם את המחיר?
כשבן-גוריון עמד לבדו בפני החלטה גורלית לעמנו - החליט בבדידות מזהירה, בניגוד לעצת כל הסובבים אותו בשלטון, להכריז על הקמת מדינת ישראל העצמאית, מדינה יהודית כמובן. הוא ידע לעמוד בעוז ובמצח נחושה מול כל הגויים ("או"ם-שמום"), ולולא החלטתו ההיא, היינו מזמן מתכלים כאן מול הפוגרומים הערביים שנוהלו בעקביות ובעין חיובית של השליט האנגלי בממשלת המנדט של פלשתינה א"י אז.
לכן, אין לקנא בראש הממשלה שלנו בימים אלה, שנוכח עקיצות יומיומיות של יהודים נפחדים וחסרי עמוד שדרה שבתוכינו, המנסים בכל כוחם לגמד את דמותו - הוא ניצב בודד, כסלע איתן מול כל העולם, במיוחד מול אירופה המאוחדת שרבע ממנה כבר מוסלמית, והשאר - עבדי הנפט הסעודי. והוא צריך להיות היחיד שימצא את הכוח הנפשי להתעלות מעל כל היבחושים שעוקצים מסביבו, ולהחליט החלטה שרק גבר כמותו יוכל. תוך בדידות מזהרת, כמו משה רבנו על ההר, שהחליט על הארכת הזמן במדבר ל-40 שנה, עד שהעם ייטהר מהנגע הרע של דור העבדים, ויצמח דור של אנשים חופשיים, ורק אז יעלו לארץ שאלוהים ייעד אותה להם.
האם יוכל העם היהודי בארצו להשכיל ולמצוא את הכוח הנפשי להתאחד עם החלטת ראש המממשלה, ובכך להעניק לו את הכוח הנפשי לעמוד בפני כל הגזירות האמיתיות שהונחתו עלינו?
כי גזירות כלכליות כפי שמכונים כאן חוקי מס למיניהם - אלו אינן גזירות. לעומת זאת - תאוות הבצע של כמה עתירי הון בתוכינו, שממשיכים לרמות ולגזול את פת הלחם מדלת העם עם המחירים המופקעים שהם מטילים עלינו בכל הסופרמרקטים והחנויות - אלו הם הגזלנים שבתוכינו, ואלה הם מטילי הגזירות.
איתם אנו עצמנו צריכים לבוא חשבון. לא לקנות יותר אצל הגזלנים, להחרים מוצרים שמחיריהם כפולים מאשר בעולם כולו, ונראה כיצד המחירים יורדים, ללא התערבות הממשלה - כי כאן ארץ חופשית, לא קומוניסטית, והמחירים נקבעים על-פי הצע וביקוש, ולא במשרדי ממשלה.
אירופה הייתה מאז ומתמיד אויבתם של היהודים, מלבד תקופת הפריחה של היהודים בספרד, תחת שלטון הערבים בה. רמיסת הגזע היהודי והגדרתו כצולבי ישו, לא תיעלמנה מדרשות הכמרים בכנסיות מדי יום ראשון בכל רחבי אירופה. לגבי הקתולים - הם היהודים האמיתיים, ואנו - צריכים להיכחד. ובל נשכח את הזדקקותם של האירופאים לנפט הערבי - מה שגורם להם להיות אוהבי הערבים, ולא משנה מה הם מעוללים להם בפיגועים ובתוכניות כיבוש מודרני, כיבוש זוחל אבל בטוח.
ההגדרה של יהודה ושומרון כ"שטח כבוש" היא צביעות מהמעלה הראשונה. על איזה שטח יושבים כיום כל עמי העולם? על אדמות שכבשו מיושביהן המקוריים. נדידות העמים שינו את המירקם האתני בכל אירופה ואמריקה. אין צורך לפרט. כולם יודעים זאת. אז מה הצביעות הזו ומדוע זה כל-כך מפריע לכל העולם, שיהודים כבשו, כן - כבשו בחזרה את מה ששלהם, ומפריחים מדבר לארץ פורחת? הרי לנו אין שאיפות לכבוש את העולם כמו לכל הערבים והמוסלמים.
בואו נבטח בעצמנו, נזקוף ראש, נתאחד ברצון להמשיך ולהתקיים בכבוד על אדמתנו, שאחרים מנסים בכוח לנכס לעצמם. זוהי ארצנו - ולעולם תהיה. אמן.

תאריך:  18/07/2013   |   עודכן:  18/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אירופה - מאז ותמיד
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
קשקנית על כל הראש ל"ת
עובר אורח  |  18/07/13 14:27
 
- ואילו אתה
שוחט ברוך  |  19/07/13 23:03
 
- מאמר מעולה:
עליס צודקת  |  21/07/13 13:51
2
קצר, קולע, ולעניין.  ל"ת
יפה מאוד  |  19/07/13 20:38
3
בורה ומטורפת ל"ת
יוהנה הקדושה  |  19/07/13 21:17
 
- תגובתך מפורטת מידי. צמצמי ל"ת
סנט משה  |  20/07/13 00:34
4
מסכים עם הכותבת ועוד דבר קטן
משה גורליק  |  20/07/13 09:22
5
תפיסת עולם יפה ומשכנעת. דעותיי ל"ת
כשלך. יישר כוחך!  |  20/07/13 13:18
6
מאמר פשוט, נכון וצודק.
דאגנית  |  22/07/13 12:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עידן יוסף
פרס גם מפציר שלא לקדם עיצומים נגד ישראל: "החלטת האיחוד האירופי לא נדרשת, לא אחראית ואינה בזמן. היא עלולה לחבל במו"מ ולהביא למשבר נוסף באזורנו"
נורית גרינגר
אם ישראל תשרוד ותשגשג, ואני מתפללת שכך יהיה, זה ייקח לפחות שלושה דורות נוספים עד שהעולם ירד מגבה של המדינה היהודית וילך למצוא שעיר לעזאזל אחר    זה יקרה רק אם ישראל תתחיל, מהיום, להתנהג ולנווט בכבישים הבינלאומיים בצורה שונה לחלוטין    פייסנות וכניעה היא לא התשובה
עקיבה לם
חתימה של ישראל על הסכמים שמבדילים בין אלו שגרים מעבר לקו הירוק תגרום לכך שהקפאת הבנייה שנתניהו הסכים לה תהפוך להקפאת חיים ממש. מנגד, אי-חתימה, תגרום לכך שישראל כולה תשלם מחיר כבד, שעלולה לפגוע במשק נואשות. אחרי 46 שנים של שהות בשטחים, הגיע הזמן להחליט: הלנו או לצרינו
אריאל י. לוין
יותר ויותר סימנים מעידים על כך שהעולם חוזר לתבנית של המלחמה הקרה: שתי מעצמות-על המחזרות אחרי מדינות חסות. אבל בעוד ולדימיר פוטין מחזק בעקביות את סוריה, בארה"ב מדליפים ופוגעים בישראל
עידן יוסף
עוד בטרם יעזוב את אזורנו צפוי מזכיר המדינה להכריז מחר על חידוש השיחות    אבו מאזן יפרוס בפני ממשלתו את תוצאות פגישתו עם קרי    נתניהו כורך את המו"מ עם הגזירות מאירופה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il