X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אדוני הנשיא, מה שאני לא תופס ולא יכול להבין היא האטימות, חוסר הרגישות הבסיסית בפרויקטים ימי ההולדת ובשמות האחרים. הרי ידוע לך, לפחות אמור להיות ידוע לך, כי מאז תהליך אוסלו, כאלף משפחות את ימי ההולדת של יקיריהם הם מציניים בבתי קברות, ולך יש איזו נגיעה בעניין
▪  ▪  ▪
שמעון פרס חוגג 90. חגיגה חסרת פרופורציות לסיבת קיומה [צילום: פלאש 90]

אדוני הנשיא.
שנת אלף תשע מאות תשעים ושלוש: הסכם אוסלו. גולת הכותרת, המהפך התדמיתי שחל אצל כבודו, כרגיל תוך חתירה בלתי נלאית והפעם לשלום המיוחל תוך גילוי תעוזה ומקוריות יוצאת דופן במציאת השותף הפלשתיני האולטימטיבי למרכבת השלום החלומית, מיודענו יאסר ערפאת, וקבלת פרס נובל לשלום למשולש יצחק רבין ז"ל ערפאת ולך. ומאז - היסטוריה. ובמציאות: מוות, דם, סבל ודמעות. דמעות שלא נגמרות. כל אלה, מעבר לעיוות המחשבה, לעיוורון מול הסכנה, קוצר הראות והסיכון הבלתי נתפס של הבאת הארכי רוצחים אל פתח ביתנו.
אך מה זה הסיכון מול הקונספציה הממכרת - השלום, גם אם הוא שלום הזוי. הרי בכל מקרה הוא מלווה בתהילת העולם כמעט לעולם, והפארסה האחרונה היא דוגמה מאלפת. לא זכורה לי איזו אמירה, איזו הבעת צער, שלא לדבר על לקיחת איזה שהוא פרומיל של אחריות, שלא לדבר על משהו בסגנון "חשבנו, טעינו". על "סליחה, אנחנו לא מעיזים לחלום". אז והיום רק האמירה "שלום" היא נוסחה המביאה, משמרת, ומתחזקת מעמד יוקרה, פופולריות, כבוד וכיבוד תרתי משמע ... ככל שהשקר והעיוות גדולים יותר, החגיגה חייבת להעצים, להיות חסרת פרופורציה לסיבת קיומה, כדי להסתיר, לכסות על העובדה כי המלך הוא בעצם עירום.
אדוני הנשיא, מה שאני לא תופס ולא יכול להבין היא האטימות, חוסר הרגישות הבסיסית בפרויקטים ימי ההולדת ובשמות האחרים. הרי ידוע לך, לפחות אמור להיות ידוע לך, כי מאז תהליך אוסלו, כאלף משפחות את ימי ההולדת של יקיריהם הם מציניים בבתי קברות, ולך יש איזו נגיעה בעניין. לא חשבת ולו פעם שיש קצת טעם לפגם, מעבר לפגם האסתטי והדוגמה האישית, שלא לדבר על הפרט השולי שהחגיגות וכל השאר לא ממומנות מכספך הפרטי.
הבאת הפרטנר ערפאת וחבורתו איננו התרגיל הראשון הקרוי על שמך. לראשון נילווה התואר "המסריח". תרגיל ערפאת גם איננו האחרון. בינואר 2005, כיו"ר מפלגת העבודה, הצטרפת לממשלת שרון כדי לאפשר לה רוב למהלך לקראת פתרון הסכסוך - הינתקות מעזה, מה שנתברר דווקא כחיבור קטלני רב עוצמה של מאות אלפי יהודים לאלפי רקטות ופצמרים של חמאס ושותפיו, ואתה כמובן זכית למינוי היוקרתי כמשנה לראש הממשלה בממשלת שרון כשותף "המקדם" את תהליך השלום.
גם אחרי התרגיל הארור הזה והסבל הנורא לרבבת יהודים עקורים. עם ההפסד בבחירות המקדימות בעבודה לעמיר פרץ וכדמוקרט המקבל הכרעה דמוקרטית החלפת מיד כתובת לקדימה ואז סוף סוף תוקן ה"שיבוש" ההיסטורי הבלתי נסלח, ההפסד לקצב בבחירות קודמות לנשיאות. ומן המעמד הרם הנשיאותי הסמלי המוגן אתה חותר שוב לפתור את הסכסוך בדרכים הנלוזות הישנות, על-אף הניסיון, המחיר והסכנה, כי רק הנוסחה השקרית הזו מביאה יוקרה כבוד וכסף.
מזל טוב לגיל, לא לתרגיל!!!

תאריך:  21/07/2013   |   עודכן:  21/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בשוך תרועת הפסטיבלים!
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
מזל רע
אביתר בן-צדף  |  22/07/13 07:29
2
לא נשיא ולא מנהיג. מושחת !!!
מדמוני אסף  |  22/07/13 15:56
3
נשיא שנוי במחלוקת, נשיא השמאל ל"ת
ד"ר רון בריימן  |  23/07/13 18:05
4
סוכן אמריקאי בבית הנשיא ל"ת
מדליה אחת קיבל  |  24/07/13 07:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נורית גרינגר
ישראל רוצה להקים עוד מדינה ערבית שבעתיד הקרוב או הרחוק, תתפורר, אך הפעם בחדר הסלון של ישראל. האם כבר שכחו בישראל שהפלשתינים, עוד לפני שהפכו למדינה כדת וכדין כבר התפצלו - לרמאללה ועזה?!
איתן קלינסקי
מצופה היה מראש העיר, רון חולדאי, ומכל וועדות התכנון בעיר, שיטילו את כל כובד משקלן, שהמתחם הזה יועמד לצרכי פתרון הדיור של מי שנולד במקום
מנשה שאול
נראה כי גם אם לארגוני הטרור תהיה השפעה על המשטר החדש בסוריה, הוא יהיה פחות מאתגר ומסוכן לישראל
רון בריימן
מי שהולך לישון עם ציפורעה, אל יתפלא כאשר יתעורר עם מחבלים ועם חידוש מלחמת אוסלו במלוא עוצמתה. מי שמתנהג כצפרדע המאפשרת לעקרב ארסי לצלוח נהר על גבה, אל יופתע כאשר ייעקץ על-ידי העקרב הטיפש והאובדני. מי שנוהג כך, סופו גם לאכול את הדגים המסריחים, גם לחטוף מלקות רבות וגם להיות מגורש מלשכת ראש הממשלה. בהבדל מאריאל שרון, אתרוג הוא לא יהיה!
נחמן פביאן
יתרונות וחסרונות של תקיפה באירן - תרחישים אפשריים    ארה"ב ממתינה כיום לסיבוב נוסף של התכנסויות בינלאומיות בנושא אירן, מתוך הערכה כי ההנהגה החדשה באירן פועלת בכיוון של התמתנות בכל הנוגע לפעילותה הגרעינית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il