X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
גם פניו המיוסרות, כביכול, של בנימין נתניהו אינן מבשרות טובות. עכשיו - אלה הם האסירים שמייסרים את נפשו; מחר יהיו אלה עשרות אלפי היהודים שיתבקשו, בפנים מיוסרות, לנטוש את בתיהם לטובת השלום-כביכול עם 'העם הפלשתיני'
▪  ▪  ▪
בנימין נתניהו. נוהג בהפקרות [צילום: פלאש 90]

ראש הממשלה התחרפן לגמרי. לא ברור מה עובר לו בראש - אבל זה , ללא ספק, משהו רע במיוחד. אחרת אין להבין את הרצון האובססיבי שלו להיכנס למו"מ עם ההפלשתינים, תוך הסכמה לשחרר מראש למעלה ממאה אסירים מתועבים שדם נקיים מרוח על ידיהם ופניהם.
גם פניו המיוסרות, כביכול, של בנימין נתניהו אינן מבשרות טובות. עכשיו - אלה הם האסירים שמייסרים את נפשו; מחר יהיו אלה עשרות אלפי היהודים שיתבקשו, בפנים מיוסרות, לנטוש את בתיהם לטובת השלום-כביכול עם 'העם הפלשתיני' שנכבש ב-1967.
אז הנה האמת: הערבים לא פתחו בפרעות כנגד היהודים בעקבות מלחמת ששת הימים. הם רצחו יהודים למן תחילת הגעתם של ראשוני היהודים לארץ ישראל. שיאי-רצח לא חסרו במשך כל השנים הללו. בשנת 1929, לדוגמא, בדיוק לפני 84 שנים, בחודש אב, הם טבחו ביהודים שהתגוררו בחברון ובירושלים ובצפת ובחיפה ובעוד מקומות. למעלה ממאה יהודים נרצחו באכזריות שרק שנאה בלתי מתפשרת, שפלה, לא-אנושית, יכולה להזין אותה.
בשנת 1948 הם ביקשו להשמיד את כל היישוב היהודי בארץ ישראל. רק תושייתו של דוד בן-גוריון הפכה את הקערה על פיה . רבים מן הערבים גורשו מבתיהם - ושטחים נרחבים נכבשו לטובת הרחבתה של המדינה היהודית. מגילת העצמאות לא השאירה כל מקום לפרשנות מעוותת בנוסח המקובל כיום בחלקים מסוימים של הציבור הישראלי. בארץ ישראל הוקמה המדינה היהודית כדי שתשמש בית לאומי לעם היהודי. חוק השבות אומר זאת במפורש.
הערבים לא שכחו את מה שקרה להם אז - והם לא יוותרו על השטחים שנכבשו במהלך מלחמת העצמאות. הם גם לא יוותרו על מה שהם מכנים 'זכות השיבה'.
בנימין נתניהו מבקש להעניק להם כעת 'מדינה'. רעיון עוועים זה לא יביא לקץ הסכסוך. המדינה הזאת רק תשמש קרש-קפיצה להמשך המאבק נגד מדינת ישראל. העבים מצהירים על כך במפורש צריך להאזין להם - ולהאמין להם.
ומה יקרה אז? נחזור ונכבוש את 'המדינה הפלשתינית'? ואם 'האביב הערבי' ישטוף גם אותה, מה נעשה אז?
כיום אנחנו נמצאים בשטחים שהובטחו לנו באמנות בינלאומיות. כתב המנדט הבריטי דיבר על בית לאומי לעם היהודי בארץ ישראל כולה - גם בחלקה המזרחי. לא היה שם שום ריבון אחר. אף אחד גם לא שמע באותה העת על 'עם פלשתיני'. הפיקציה הפוליטית הזאת נולדה הרבה מאוד שנים לאחר מכן.
אבל עתה, אם נסכים להקמת 'מדינה פלשתינית' ביהודה ובשומרון ובעוד מקומות - לעולם לא נוכל לחזור לשם. לא נוכל לכבוש מדינה החברה באו"מ. גבול בינלאומי יחצוץ בינינו לבין כנופיות הטרור שיתקבצו בשטחים שעליהן בנויות עתה שילה ובית אל ועלי וקרני שומרון. בדיוק מה שקרה בגוש קטיף.
ומה יהיה על הדרישה לקבל בחזרה שטחים שנכבשו ב-1948? לא יהיה לנו שום פתחון-פה לטעון, מוסרית, או משפטית, נגד הדרישה הזאת. אם ויתרנו על שטחים שנכבשו במהלך מלחמת-מגן ב-1967, איך נוכל לטעון שאיננו מוכנים להחזיר שטחים שנכבשו ב-1948 במהלכה של מלחמת-שמד שנאסרה עלינו?
בנימין נתניהו יהיה אז רחוק מאוד מלשכת ראש הממשלה - ולכן לא הוא יהיה זה שיצטרך להתמודד עם דרישות אלה או עם מדינת הטרור שתשלח אש שטוחת-מסלול לעבר כביש החוף; אולם זאת לא סיבה לנהוג כרגע בהפקרות, ובאיוולת, שעוד לא היו כמותן.

תאריך:  28/07/2013   |   עודכן:  28/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ראש הממשלה התחרפן
תגובות  [ 15 ] מוצגות  [ 15 ]  כתוב תגובה 
1
אמת. והעם הולך כצאן לאבדון
תיכף יורידו הכתבה  |  28/07/13 09:35
 
- נתניהו או נכון לומר קשקשניהו
דידה  |  28/07/13 14:07
 
- ואת מי יש לו בקואליציה?
שולי  |  28/07/13 16:37
 
- העם התחרפן על ראש הממשלה.
nicole755  |  31/07/13 01:33
2
תגובה
צנחן  |  28/07/13 13:38
3
התחרפן או חירפנו אותו?מזכיר לי
קורןנאוה טבריה  |  28/07/13 18:13
4
איפה ביבי איפה בן-גוריון ל"ת
גלידת פיסטוק  |  28/07/13 22:57
5
חיים משגב, אתה הוא ש"התחרפנת"
הניה   |  29/07/13 07:57
 
- תגובה להניה.
nicole755  |  31/07/13 01:40
 
- תגובה להניה.
nicole755  |  31/07/13 01:48
6
הרשות מעולם  ל"ת
si  |  29/07/13 08:07
7
הרשות מעולם לא אישרה  ל"ת
si  |  29/07/13 08:13
8
ביבי לא התחרפן. הוא פשוט נכה..
תיקון טעות  |  29/07/13 13:43
9
פרצוף לועג ולא פרצוף מיוסר ל"ת
אברהם מערב השומרו  |  29/07/13 19:53
10
חבל שהיה, מקווה שלא עוד יחזור.
borisdo  |  4/08/14 12:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איתן קלינסקי
יותר מדי זמן בזבזנו, כי לא השכלנו לאמץ הבנה שיש להכיר בקיומו של עוד עם החי כאן על אותה כברת ארץ, עם שיש לו מאוויים לאומיים למולדת ולבית. יותר מדי דם בזבזנו, כי אימצנו תיאוריה כוזבת של מצב בלתי הפיך ולא השכלנו לאמץ הסדר
איתמר לוין
זוהי המשמעות של שחרור מחבלים רוצחים, בעוד רוצחים אחרים ממשיכים לרצות את עונשיהם    ממשלת ישראל רומסת ברגל גסה את מערכת המשפט ואת עקרונות המוסר והצדק, ככניעה לישות מדינית שמשחררת בעצמה רוצחיהם של ישראלים    זוכרים מה אמר צ'רצ'יל על הגברת שכל מה שנשאר הוא לקבוע את המחיר שלה?
אריאל כהנא
שחרור מחבלים הוא לכאורה הרע במיעוטו מבחינת נתניהו, הרי הוא לא הסכים לגבולות 67' ולא להקפאה. מה הוא באמת מתכנן? רק הוא וקרי יודעים
עידן יוסף
סיעת הבית היהודי תצביע בממשלה נגד שחרור אסירים פלשתינים כמחווה ישראלית לצורך המו"מ    חופש הצבעה לשרי ישראל ביתנו    ח"כ יוגב: "זו סחיטה וכניעה לטרור"
עידן יוסף
סך-הכל ישוחררו 103 אסירים    נתניהו: השחרור קשה אך נדרש כדי לבסס את מעמדה של ישראל במציאות הבינלאומית המורכבת    "בתשעת חודשי המו"מ נבחן רצינות הפלשתינים"    הסדר שלום אסור לקבל על חודם של כמה קולות בכנסת"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il