|
תאריך:
|
26/08/2013
|
|
|
עודכן:
|
26/08/2013
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
חבורת נשות הכותל הן נשות הפרובוקציה.
בינן לבין דת אין ולא כלום.
סתם חבורת נשים זקנות,מכוערות ומתוסכלות המחפשות תשומת לב בכדי למלא את התיסכולים שלהן.
והכותבת אף היא כמוהן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דגן |
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
שולמית קיסרי מערטלת בתנופה את בנט - מפשיטה אותו מכל מחלצות תפאורה מזוייפות. מהדמות הזאת היא חולצת פנט לא חכם וחסר מעצורים. אכן מדובר קודם כל באתר בעל חשיבות היסטורית. אולם התשוקה שלנו לקדש כל מקום וכך להעבירו לידי פיקוח אורתודוקסי חסר רחמים - שוב מעלה את בעיית הדרת נשים שהיא חרפת ליהדות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עובר אורח (ע.א.) |
|
|
4 |
|
|
נשות הכותל מתעקשות לייבא ארצה ... התבוללות! למזלנו שר הדתות והכלכלה וירושלים והתפוצות הוא די חכם כדי לאסור ייבוא חומר נפץ מרסק (חנ"מ= התבוללות) שעלול לשמש את המחבלות של הכותל לזרוע מחלוקת חינם שאינה לשם שמיים בלשון המעטה.
*-*-*
להיפך, בנט בעד לייצא זהות יהודית יציבה לחו"ל כדי להצילם מהתבוללות, כל עוד זה אפשרי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ע_הראל |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
נפתלי אני לא נמנה עם בוחריך אבל אם תמשיך כך יכול להיות מאנשיך חזק וברוך |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יהודי טוב |
|
|
6 |
|
|
נפתלי אני לא נמנה עם בוחריך אבל אם תמשיך כך יכול להיות מאנשיך חזק וברוך |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יהודי טוב |
|
|
7 |
|
|
ראי, גב' קיסרי, דברייך ברשימתך זו מובאים מעיניה של חילונית שהיהדות והעולם היהודי רחוקים ממנה כרחוק מזרח ממערב. הנך מסרבת להביט על הכותל כשריד הקרוב ביותר לבית המקדש שהיה והינו קודש קודשים ליהודים מאז ומתמיד, גם לסבים ולסבתות שלך באירופה. אני מצרפת לכאן את כתבתו הקצרה של מר עידן יוסף "דעה" שהופיעה באתר אתמול, בתקוה שאולי תלמדי ממנה משהו, וזה ימנע ממך בעתיד להתנפל על שר ולכנותו חצוף. משום כך, גב' קיסרי, אין שום מקום לנשים אלה להגיע לכותל ולהתריס התרסות כה גסות ביהדות, הממומנות ע"י הקרן החדשה לישראל. להלן המאמר של עידן יוסף:
"ראוותנות דתית
אם למישהו היה ספק באשר לכוונותיהן של "נשי הכותל", הרי שכעת יצא המרצע מן השק. מתברר שהן אינן באות כדי לשפוך שיח לפני בוראן, אלא לייצר מיצג שנועד לתכלית אחת התרסה בשומרי המסורת. לא תפילה יש כאן אלא הצגה פמיניסטית מעורבת בנטיות רפורמיות וקונסרבטיביות.
לא הקירבה לאבני הכותל חשובה עבורן אלא הקירבה למתפללים בכותל. אמירתן אחת: "רְאוּנִי" (ובלשון ערב "שופוני"). זו אינה דתיות אלא ראוותנות דתית. אין מאחוריה כוונות טהורות ומטרתה אחת - לקעקע את הקיים.
התכונה המנחה אותן היא התנשאות ופטרונות. לנגד עיניהן לא עומדים שלום ואהבה. העזרה שהוכשרה עבורן נועדה לאפשר להן לנשק את אבני הכותל ולעבוד את האל בדרכן היחודית באין מפריע מבלי שאיש ינסה להצר צעדיהן.
מה שבנט לא השכיל להבין זה שלא לאלוהי ישראל נשואות עיניהן אלא למולך הפמיניזם. את האל הזה לא עובדים בדרך הרגילה. את מקומה של התפילה תופס פולחן של חרחור מלחמות והתגרות מתמדת. הברק בעיניים לא נוצר מלהט רוחני אלא מעיניים רושפות אש ויוקדות דם שמגמתן אחת - להכחיד את "היהודי הישן והפרימיטיבי".
▪ עידן יוסף".
עד כאן.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דאגנית |
|
|
8 |
|
|
ואפילו, לגויים. ראיתי הרבה כאלה. אבל, יש הפרדה!! מותר גם ליהודים לכבד את מנהגי היהודים. אין לי ספק, שהכותבת הזו, בביקורה בותיקן, תתעטף בצעיף שיתנו לה. אין לי ספק, שהיא תחלוץ נעליים בכניסה למסגד, אם בכלל יתנו לה להיכנס, ואם, כדאי לה. כי, ייתכן מאד שתישחט שם, ואז החברים שלה יאמרו - מה היה לה לעשות שם... או, אולי - איזו טעות טראגית, הרי היא היתה בעד ה"שלום". ואם היא ביקרה בקבר יתרו, היא חלצה נעליים, אני מוכנה להתערב על כך. כולם והכל קדוש בעיני מנותקי ישראל, רק לא היהדות. את זו הם שונאים שנאת מוות. כל אלה שמוכנים למסור את הכותל "אתר הסטורי מקודש..", בלי להניד עפעף, "למען השלום", פתאם, מתגעגעים אליו.
נשות הכותל הן פרובקטוריות מרושעות. הן הצליחו להפעיל את כל בלוטות שנאת ישראל של ה"ישראלים", וזו היתה מטרתן. בכלל לא צריך להקצות להן מקום לשעשועי ה"קידמה" שלהן. מדהים, איך, פתאם, כל שונאי ה"חרדים", חרדים לזכויות התפילה...
היו אלה ה"חרדים", ששמרו אמונים לכתל, במשך הדורות, ובמצבי סכנה. וכן, הוא שלהם-שלנו, היהודים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חנה שרה- |
|
|
|
|
|
הקשר בין שנאת ישראל כולל רצון ללכת למסגדים ולכנסיות לבין השאיפה של נשים אלו להתפלל ליד הכותל |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חיה מושקה |
|
|
9 |
|
|
הגברת, כנראה, אינה מגיעה כלל לבית כנסת. האם ראתה פעם, כמה גברים מגיעים יום יום לשלש התפילות וכמה נשים? הגברים חייבים במנין, הנשים לא. אילו היו חייבות, היו מתבכיינות, שבנוסף לכל שאר החובות המוטלות עליהן, נדרש מהן גם להתפלל במנין... כשלא נדרש... ההסתה במדינה שנוסדה לרדיפת היהדות, כבר עברה את כל הקווים האדומים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חנה שרה- |
|
|
10 |
|
|
אחרי שהייתי לאחרונה בכותל וראיתי את ההשתלטות הדתית עליו, שבניגוד לדברי הכותבת החלה בזמן האחרון ולא "מזה דורות", הגעתי למסקנה שיש לחלק את רחבת הכותל לשניים. חציה האחד אתר דתי שהדתיים יעשו בו מה שהם רוצים, וחציה השני אתר לאומי הפתוח לכל. ככל שהבנתי, ולא הייתי שם, בנט עשה בערך את זה רק שאת האתר הלאומי דחק לשוליים. |
|
כתובת IP: |
109.186.154.240 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהוד פרלסמן |
|
|
|
|
|
זה שהמרחב הציבורי ב"ישראל", נשלט באופן אבסולוטי על ידי החילונית, זו הנורמה, אבל, כשאתר מקודש, הוא מקודש, זו ה"השתלטות הדתית". ילדים חרדים משחקים בפארק ציבורי - זו "השתלטות" החרדים. הם מאכלסים שכונה, זו "השתלטות". הרי החילונות והמתירנות דורסות כל חלקה טובה בישראל, והיתום שרצח את הוריו מבקש רחמים בדין, כי הוא יתום, או, הקוזאק הנגזל. בשביל דתיים צריכים לגייס "סובלנות", היהודים הם יוצאי דופן במדינת ה"ציונים". לכו, תתפללו ליד הקבר של רבין, את הכותל תשאירו ליהודים.
הענין הוא, שזו ארץ קדשם של היהודים, מי שזה לא נראה לו, ממילא, אין לו זכות להיות בארץ הזו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חנה שרה- |
|
|
|
|
|
אני אף פעם לא מתיחס לתגובות הנלעגות שלך, כי אני משוכנע שאתה שמאלני מתחזה שרוצה לשים ללעג ימנים כמוני. אבל עכשיו, כשהגבת למה שכתבתי, אני רק רוצה לומר לך שעלי לא תצליח לעבוד. |
|
כתובת IP: |
109.186.154.240 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהוד פרלסמן |
|
|
11 |
|
תרפ"ט |
|
חנה שרה- | 27/08/13 23:44 |
|
|
כך החלו מאורעות תרפ"ט -
בשעות אחר הצהריים של 23 בספטמבר 1928, ערב יום הכיפורים תרפ"ט, הגיע אדוארד קית-רוץ', סגן מושל מחוז ירושלים, הידוע כעוין את היישוב היהודי בלווית דאגלס דאף מפקד משטרת ירושלים, לבית הדין המוסלמי, "המחכמה", המשקיף על רחבת הכותל המערבי. בהשקיפו מחלון "המחכמה" על רחבת הכותל, אליה החלו להקבץ המתפללים, הבחין במחיצה קלה העשויה מסגרת עץ ואליה מודבקת יריעת בד, שהוצבה בין מקום התפילה של הגברים לבין מקום התפילה של הנשים. קית-רוץ' נחרד ממראה עיניו. הוא הפנה את תשומת לב מארחיו, אנשי הדת המוסלמים, אל המחיצה. דאף העריך לימים כי לו שתק אז קית-רוץ', אפשר שהכל היה עובר בשלום. אנשי "המחכמה", שראו את הכותל כחלק מ"חראם אל שריף" השייך למסגד אל-אקצא, הגיבו בזעקה ודרשו מקית-רוץ' לסלק מיד את המחיצה.
קית-רוץ' ודאף ירדו אל הכותל ודרשו להסיר את המחיצה. הובטח להם על ידי השמש כי בגמר התפילה ימצא פועלים ערבים שיסירו את המחיצה. משלא הוסרה המחיצה, הגיע דאף לכותל בלווי תגבורת שוטרים, בשעת בוקר מוקדמת של יום הכיפורים, ולקול מחאת המתפללים וזעקות הנשים וניסיונות התנגדות מצדן, הוסרה המחיצה.
מכאן ואילך קיבל הסכסוך הערבי-יהודי בארץ ישראל ממד דתי והחלה שרשרת של אירועים שהובילה בסופו של דבר, בתשעה באב תרפ"ט, לפרוץ מאורעות הדמים בארץ ישראל, הן מאורעות תרפ"ט.
בימים שקדמו לפרוץ המאורעות גברו העימותים בירושלים בין ערבים ליהודים. ב-16 באוגוסט 1929 יצאה הפגנה ערבית גדולה מהר הבית לרחבת הכותל. המפגינים הבריחו את המתפללים היהודים והעלו באש מספר ספרי תפילה. למחרת הוכה למוות על ידי ערבים נער בן 17 יהודי בשם אברהם מזרחי, כאשר הכדור בו שיחק התגלגל לשדה של משפחה ערבית, ומזרחי וחבריו ניסו לחלצו מידי ילדה ערבית שחטפה אותו. הלוויתו של מזרחי הפכה להפגנה והמשטרה בפיקודו של דאף הפעילה כח בהכאות אכזריות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חנה שרה- |
|
|
12 |
|
|
אמיתית שהמחייבת אותו למצוא פשרה בין אינטרסים שונים. את מתנהלת כמו מי שלא נמצא במצבו ומבחינתך יש לאמץ את דעתך.
יכול להיות שבינו לבין עצמו הוא חושב בדיוק כמוך. אך כאשר אין הוא אדם שמביע דיעה אלא מי שאמור למצוא פשרה בין אינטרסים מנוגדים (כבמקרה זה), הרי שהפתרון לעיתים אינו מושלם.
לא בכדי היה מי שאמר "שהדבר הקל ביותר הוא לעוץ עיצה לזולתך".
"החוצפה שלו" לדעתך היא למעשה מגבלות היכולת שלו בנסיבות נתונות של אינטרסים מנוגדים המחייבים פתרון כל שהוא.
אני מניח שאילו עמדת במקומו לא היית מממשת את הצעתך. זה הקושי הניצב בפני אנשים שאמורים להכריע.
לא אחת גם בתי משפט נאלצים לדחות תביעה או בקשה מתוקף הוראות הדין גם כאשר ברור להם שהחלטתם אינה עושה צדק, כגון כאשר בקשה או ערעור לא הוגשו בזמן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שאול א. |
|
|
גרשון אקשטיין
מנהיג מדינת המודל של השילוב בין האיסלאם לדמוקרטיה, ארדואן, שוב פתח את פיו
|
|
|
|
|
|
עקיבה לם
בשנים האחרונות, עם שינוי התפיסה של הימין המדיני, שהחליט להפוך להטות את הגלגל ימינה
|
|
|
|
|
|
עו"ד יוסף פנדריך
אמנם אין בתקנות הוראה שמתייחסת לפטור מאגרה בדיעבד, לאחר שהאגרה שולמה, אבל סמכותו של הרשם מעוגנת בראש ובראשונה בחוק בתי המשפט, ולא בתקנות האגרות. ס' 90 (4) לחוק קובע כי רשם רשאי לדון בעניינים אלה. הנה כי כן, מי ששילם אגרה בגלל שלא יכול היה עקב דחיפות הענין להגיש בקשה לפטור מאגרה, יכול לקבל בחזרה את כספו
|
|
|
|
|
|
דרור אידר
לוּ חתמנו עם אסד, היו התכתשויות הדמים מתרחשות ממש מעל לכנרת, ושום יישוב יהודי-ישראלי לא היה בטוח. אבל באורתודוקסיה השמאלית דבקים עדיין בעקרונות האמונה, שלפיה לב הסכסוך הוא המחלוקת הטריטוריאלית
|
|
|
|
|
|
אברהם פכטר
פצע מלפני 60 שנה - נרפא, לאחר שהתחייבות של משה דיין ז"ל לדרגת אלוף לפונדק לא בוצעה ולא קוימה מנימוקים שונים. האלוף פונדק, כיום בן 100, עשה היסטוריה בעצם קבלת הדרגה הנכספת בגיל כה מופלג ובעצם היותו היחידי בצה"ל שהועלה לדרגה זו במסגרת מילואים
|
|
|