1 |
|
|
מדהים שאנשים מתקמצנים על הכסף, משלמים הכי פחות שאפשר, ואז מתלוננים למה לא קיבלו שירות VIP. הוא שילם 26 ש"ח עבור מסירה באותו יום. זה לא שירות ייעודי שבו מגיע שליח לוקח רק את החבילה שלו ומוסר אותה, אלא השליח מגיע פעמיים ביום לסניף (בצהריים ובערב) ואוסף חבילות שאחרי תהליך מיון של כמה שעות (עשרות אלפי חבילות) יוצאות עם שליח נוסף לחלוקה. מן הסתם כל שליח יוצא עם כמה חבילות ולוקח זמן להגיע לכל נקודה. חלק מגיע כבר לשעות הערב. אם כל כך דחוף שזה יגיע כעבור 5-6 שעות - למה שאדוני לאיתכבד לפנות לחברות שילוח אחרות, לשלם פי 4 עבור אותו משלוח ואז שליח יגיע במיוחד אליו וייקח ישר את המשלוח אל ייעדו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דן4444 |
|
2 |
|
|
הכותב מתלונן על 7 השעות שבהן לוקח לדואר ישראל להוציא חבילה לדואר שליחים, אבל דבר דואר רשום לוקח לו שבעה ימים ולא רק 7 שעות. דבר דואר כזה שנשלח אלי התקבל בסניף הדואר של גני תקווה ביום 9/9 והגיע לסניף הדואר של קריית טבעון, לצורך העברתו לקיבוץ יפעת רק היום, 15/9. הוא יועבר אי"ה לדואר ביפעת רק מחר, 16/9 ורק אז, לאחר 7 ימים אוכל לקבלו בעזרת השם. מישהו כנראה גנב מזמן את האות יוד מהתואר " צבי ישראל" ואנחנו נותרנו עם נבלת הצב. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יואב אהרוני |
|
3 |
|
|
מה דעתך על כך שהממשלה עוברת על החוק ועושה זאת תחת עיני בג"צ ומחליפה עבירה על החוק שנמשכת עשרות שנים בעבירה אחרת על החוק שמתחילה עכשיו? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עמית פאלה |
|
4 |
|
|
דואר ישראל הוא גוף מסחרי ממשלתי שמפסיד מיליוני שקל בשנה (שנה שעברה 107 מיליון שקל) אגרות החוב אג"ח מדורגים דרגה ג' ,הדואר גייס 400 מיליון שקל אבל ספק עם בעלי החוב יראו כסף ללא התערבות הממשלה כלומר חידלון ניהולי על חשבון הציבור
טוב יעשה שר התקשורת שיעשה טיפול "שורש" בחברה יחליף את כל צמרת הניהול בצוות חדש רענן מבין בעסקים ושיפסיקו למכור דואר בהפסד........... במיוחד בבינלאומי ויפסיקו לקטר במקום לעבוד.. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אייר מייל אקספרס |
|
|
כל משלוחי הדואר באזור המרכז עברו לחברות מתחרות ולדואר ישראל אסור להוריד מחירים.
ואילו בפריפריה דואר ישראל חייב לספק שרות במחירי הפסד.
שם חברות פרטיות לא מעוניינות לעבוד כי זה לא כלכלי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ד.ט. |
|
5 |
|
|
כל המוסד הזה הוא סמל לחלמאות,פיגור ודוגמה מובהקת לחוסר יעילות, זלזול בציבור ושירות גרוע וארכאי.
תראו את הסניפים שעובדים ע"פ זיכיון. חייבים לעמוד בתקן של גודל מאורת עכברים, אחרת לא ירשו לפתוח סניף. כמובן שאבטחה אסור להציב שם. שעות העבודה הן דבר מקודש יותר מיום הכיפורים. ואין זה משנה אם זה יום של מע"מ, אם יצא אותו יום לעבוד חצי יום, אז כך יהיה, כמובן שהם מנועים מלהביא תגבור כדי לעמוד בלחץ ולשרת את הציבור שמשלם על כך. ברוב המקרים, התור הוא בחוץ מחוסר מקום, תור ששום מזג אוויר לא ישפיע עליו.
בסניף אחוזת ראשונים למשל, יש בעל זיכיון שלרוב נעדר, כי קשה לו לעמוד בתופעה כנראה,בנוסף למבחן העצלנות שהוכיח כדי לנהל את המקום. חוץ מלשאול אם יש למישהו דואר רשום, אסור לו להתערב במה שקורה בסניף, גם אם התור מגיע לשער המרכז, העובדת היחידה יכולה לקרוס, הוא יעמוד ויסתכל סביב , כי אסור לו להתערב או לתת יד, מקסימום לצעוק על הלקוחות המטוטרים וסובלים, ממילא במשך כל הזמן בסניף הזמן הוא שלהם ועל חשבונם, והכסף על השירות הולך בטול לכיסו. פשוט חלמאות וחאות, גועל נפש של יחס. לציין שיש לשבח באמת את העובדת במקום שעובדת ביעילות ומסירות מעל למצופה כשיש לה " כמנהל" כזה פרזיט. צריך ניהול, פיקוח על זכיינים אלה!!! אך ההפקרות חוגגת, עם ישראל רגיל שרק דופקים אותו. בושה וחרפה.
ואם עוד דוגמה. היכנסו למשל לסניף דקר שבבת ים. סניף שהוא כוך, מלוכלך באופן תמידי, אחרת לא יכירו אותו. אבטחה כמובן שהס מלהזכיר, כי אין מקום למאבטח, הוא יתפוס מקום של לקוח. החבילות והשקים ערומים בנישה המיועדת למעט הלקוחות שהוא יכול להכיל. תמיד 2 תורים כשלא יודעים למי ומתי לפנות, תלוי מהו בדיוק סוג השירות. תמיד אותם וויכוחים חלמאיים. ישנה גב' נחמדה שרק עובדת בעצלתיים בקצב צב, ולא משנה עד לאן מגיע התור, שום דבר לא משפיע על שביעות רצונה מהמראה שמולה, הקצב נשאר קצב.ומי סובל? הלקוח שמשלם בזמנו וכספו כדי לקנות עצבים, שירות גרוע וזמן יקר.יש עוד הרבה כאלה, הרבה מדי.אך מי ישמע? מי יפקח? למי איכפט?
אני כבר לא מדבר על בנק הדואר שזהו היהלום שבכתר החלמאות, הראוי להכתרתו כמקום המפגר והבלתי יעיל ביותר מכל מוסד אחר במדינה האמון על מתן שירות כה חשוב. אין מילים לתאר את התלאות של מי שיעז לנסות לברר משהו בבנק הדואר, לאחר שהצליח לשרוד את צליחת ההמתנה לקבל מישהו בטלפון לאחר תקופת ייבוש האוזן במשך זמן רב שנטל כחופשה מיוחדת לשם כך, משוכה שאותה לא עוברים בדרך כלל ומוותרים על הבירור. במשך זמן זה שכחו שעודי הדואר מקבלים משכורת, תנאים וכו על כל דקת עבודה, ואילו הלקוחות הם לא עובדי הדואר, זאת שכחו שם. שמנכ"ל בנק הדואר ירד מהאולימפוס הקפוא בו הוא נמצא, יפשיר את מוחו וינסה להתקשר למקום עליו הוא אמון " ולנהל". אם הוא חושב שהוא יודע מה קורה בממלכתו, כנראה שבאמת מוחו קפא. ואם לא יודע, זה לא פחות גרוע. אוי לי מיצרי ואי לי מיצרי. בכל מקרה הוא יוצא גרוע, וולפי המצב הכל כך מביש וגרוע, רצוי שילך כמה שיותר מהר. עובדים שם בשיטות ימי הביניים ובקצב הצב.
סמל הצבי אינו בא אלא כבדיחה כדי להקל על המצב העגום. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פולי |
|
|
מגיע לך !!
אתה כותב כי זו פעם שלישית שאתה שולח בדואר שליחים, ובפעמיים הקודמים גם נפגעת.
מי שלא למד במקרה הראשון, ויותר מכך במקרה השני ומנסה שוב. - הוא אהבל !!! מה גם שהמרחק הוא בסה"כ 5-4 ק"מ ובמחיר משלוח 25 ₪.
ומה לחילופין ?
הליכה ברגל - שעה ובחינם ובתוספת בריאות.
מונית - 5 דקות ו - 20 ש"ח
מי שלא לומד מהניסיון - גם האוניברסיטה לא תלמד אותו.
אהבל נשאר אהבל.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מדמוני אסף |
|
7 |
|
|
לכל האנשים המשועממים שחושבים שחברת דואר ישראל עובדת לאט ולא מקיימת את ההבטחות שלה לדואר מהיר אז אני עובד בחברה ואצלנו המנהלים נותנים דגש מיוחד על דואר מהיר שיגיע במהירות הנדרשת כפי בקשת הלקוח חברת דואר ישראל הינה החברה הטובה והאמינה ביותר בשירות דואר מהיר ובכלל |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ירון אבוגזיר |
|