X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
פינות-ישיבה מלאות-אווירה, בנוסח סיפורי אלף לילה ולילה, קורצות למי שעורג לנירוונה, כמונו, בעת ארוחת-מלכים ייחודית
▪  ▪  ▪
מסעדה מרווחת. רפאל [צילום: באדיבות מסעדת רפאל]

בליגת-העל של מסעדות-ישראל שמור ל"רפאל" מקום בצמרת. עובדה שכבר שנים מרובות היא ניצבת בה ללא עוררין ועם הזמן גם עולה ופורחת.
"רפאל" התל אביבית (רחוב הירקון 87) היא מסעדת-ביסטרו מהודרת ושוקקת-חיים במרוצת השבוע. מלבד אולם-הסעדה מרווח, יש בה גם חמארה אינטימית, בנוסח סיפורי אלף לילה ולילה. היא ממוקמת בחלל נפרד, בירכתי המסעדה, ומשמשת בעיקרה כבר-משקאות. סמוך לבר ניצבות כורסאות-לאונג' נמוכות , המיועדות, בעיקר, לקהל מפונק, שנפשו עורגת לאוכל-גורמה. המדובר במקום מלא אווירה, עם מוסיקת-רקע סוחפת, שהוא גם אתר ייחודי לעישון.
אבל מעל לכל, החמארה היא מקום מאין כמוהו לנירוונה מוחלטת. על הכורסאות הנינוחות יכול הסועד למצוא בהחלט שלווה ומרגוע, וגם ליהנות, בה בעת, משירות אישי-מפנק של מלצריות קשובות, שיקדישו תשומת-לב מירבית לכל שיגיונותיו הקולינריים. זו בדיוק הסיבה שאנו מעדיפים את החמארה על פני אולם ההסעדה הסמוך.
שפתיים יישק
אל שולחננו העגלגל הגיע, כספתח, מגש ענקי של סלטים טריים. היו בו ירקות צבעוניים, שרופים על האש; עגבניות וצנוניות עם עלי זעתר ושמן-זית; חציל בלאדי, זוקיני ותרד, שעועית לבנה מבושלת, חומוס בולגרי עם טחינה, לבבות-חסה, עלים ארומטיים, אנדיב בויניגרט; תפוחי-אדמה, עם ביצים חצי-קשות; עלי-גפן, ממולאים באורז בסמטי; כרוב בלאדי ממולא; בשר-טלה, עם צימוקים אוזבקיים; וסיגרים מרוקאיים, עם חלקי-פנים של עגל-חלב וטחינה אל-ארז. לכל הכבודה הנכבדה הזאת התווסף גם לחם הבית - שחור ולבן, עם פוקצ'ה חמה.
בקושי נותר עוד מקום למנה עיקרית, אלא שלא ויתרנו עליה. היה זה כבד עגל-חלב, עם פטריות-יער וירקות צלויים - מעדן ייחודי ובלתי-נשכח. לקינוח הוגשה לנו צלחת גדושת-פטיפורים, תוצרת הבית. היו אלה וריאציות של רקיקי-שוקולד - שפתיים יישק. אספרסו כפול וסודה צוננת השלימו מלאכת-מחשבת קולינרית.
שילמנו 340 שקל לשניים, והוספנו תשר של 15% לשירות אדיב וקשוב ביותר. את החמארה של "רפאל" זיכינו ב-9 מתוך 10 הנקודות של הסולם הקולינרי.

תאריך:  16/10/2013   |   עודכן:  16/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טלי הלפונט
ההחלטה שציפו לה בדריכות באשר לגורל הסיוע האמריקני למצרים התקבלה ב-9 באוקטובר 2013. במסר שמילותיו נבחרו בקפידה, אם כי היו מעט מעורפלות, הודיעה דוברת ממחלקת המדינה, ג'ין פסקי, על "כיול מחדש" של הסיוע של ארה"ב למצרים. היא פירטה את התחומים שבהם ארה"ב תמשיך את השותפות שלה עם מדינה זו ואת התחומים שלא תסייע בהם
איילת נדיב
קיצור שעות האור ביום גורם לירידה בסרוטונין ולצורך מוגבר בפחמימות    יש לקבוע ימים קבועים לפעילות גופנית במקום סגור ונעים, וכמו-כן בימי החורף היפים לצאת לטיול רגלי בשמש הנעימה
איילת נדיב
לאוכל חם יש יתרונות ברורים לעומת אוכל קר    אכילת מזונות חמים מעניקה תחושת שובע גדולה יותר מאכילת מזון קר
חיים נוי
הבמאי המעולה דניאל אפרת הצליח להפיק מחזמר יפה, מרגש , מבדח ובמיוחד נוסטלגי ובזכות להקת השחקנים המשובחת, המופע הוא מקצועי, קצבי וקולח. הכוריאוגרפיה של עומר זמרי היא מקסימה, קצבית ומניפה את המופע לגבהים
ד"ר אילן קיציס
שניים מתוך שלושה גברים עתידים לחוות התקף לב    לא תמיד אפשר למנוע. עם זאת, מתברר שיש מה לעשות כדי למזער סיכונים ברגע שמזהים סימנים כי מדובר בהתקף לב    מה חייבים לדעת ומה מומלץ לעשות?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il