X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
יחסינו עם צבא ארה"ב מעולם לא היו טובים יותר, יחסינו עם הקונגרס בארה"ב מעולם לא היו טובים יותר - ומנגד, נראה שיחסינו עם הבית הלבן מעולם לא היו גרועים יותר. על פניו, הדבר נראה כמצב פרדוקסלי, אלא שבמחשבה עתידית זהו מצב מסוכן מאוד עבורנו
▪  ▪  ▪
אובמה. לא בעד ישראל [צילום: AP]

כל מי שמתמצא ביחסי ישראל-ארה"ב מכיר בכך שמערכת היחסים בין צה"ל לצבא ארה"ב הינה חזקה וטובה מתמיד ואלו מבין "יודעי-הדבר" בנושאי ממשל טוענים שהקונגרס בארה"ב הינו ללא ספק פרו-ישראלי מושלם. אז מה קורה כיום, כאשר ישראל היא זו הפועלת בשקט, בחוכמה ובדייקנות להבטיח מניעת חימוש מתוחכם מהטרור של חיזבאללה והחמאס, ואז דווקא הבית הלבן הוא זה ש"מלשין" מיד לאויב כי אנחנו אלו שביצענו זאת (אף שקיימים גורמים אחרים שניתן היה לייחס זאת להם), כי הרי לחיזבאללה, לחמאס ולסורים לא חסרים אויבים שירצו ויהיו מסוגלים לפגוע בהם.
מה בעצם קורה בשטח
צה"ל פועל כיום בזירה המזרח-תיכונית הרחבה לקדם כל סכנה טרוריסטית בעיקר בנושאי אספקה של נשק, חומרי לחימה וציוד תעשייתי מלחמתי מסוכן. הקמת פיקוד העומק בצה"ל מצביעה על ההיקף והרצינות בהם המדינה מטפלת בנושא קריטי זה לקיומנו. דברים נעשים ברוב הזמן מבלי לערב את ארה"ב ומבלי ליידע אותה (או כל מדינה אחרת) מראש, לא רק מסיבה ביטחונית/מודיעינית, כמו למנוע האשמתנו על קונספירציה כביכול עם ארה"ב. פעילות מונעת זו של מדינת ישראל, נעשית בטווחים אשר לפעמים מגיעים לאלפי קילומטרים... הפעילות החשאית נועדה בין השאר להימנע מתקריות בינלאומיות ולהפתיע ולבלבל את האויב.
אז איך זה קורה שידידינו הכי טובים בעולם, "רצים לספר לחבר'ה" על כל פעולה שאנחנו עושים? האם זה כדי לומר: לא ידנו בכך או להראות שאין יותר שיתוף פעולה עם ישראל ו"תוכלו להתחיל לסמוך עלינו"?
אובמה אינו פרו-ישראלי
מאז עלה לשלטון הנשיא ברק חוסיין אובמה - שמו האמצעי משפיע על מדיניותו! עצם העובדה שאובמה חונך בשנות ילדותו ונערותו על-פי הקוראן נותנת לנו סיבה טובה להאמין שאינו חש חיבה יתרה כלפינו. הוא מודע לכך שמדינות האיסלאם שונאות את ארה"ב מהיותה התומכת העיקרית בעולם של ישראל. הוא גם מודע לכך שאם יש גורם בעולם המוסלמי, שיעי וסוני כאחד, שהוא כעצם בגרון לכולם ומהווה השפלה תמידית ובלתי נסלחת, אלו ניצחונות היהודים במלחמותיהם נגד מדינות מוסלמיות ובכלל זה הקמת מדינת ישראל ושליטתה על ירושלים וכל השטח ממערב לירדן.
אובמה החל את מדיניותו בבית הלבן כשפניו לעבר מדינות האיסלאם, כאשר הוא מנסה לשנות את עמדתם השלילית כלפי ארה"ב. לכן כבר בנאומו הראשון בקהיר הוא דיבר על גדלות האיסלאם בהיסטוריה - שזוהי סתם חנופה, הבל ורעות רוח... ומה שהוא מנסה לעשות בשנה האחרונה, זהו המשך החנופה שמתבטאת בשיחות עקרות להורדת הסנקציות על אירן (המאוימת צבאית על-ידי ישראל) ויש גם מו"מ עם הדיקטטור הרצחני בסוריה (בשיתוף הדיקטטור פוטין...), ולפיכך ברור שפעילותה הצבאית המונעת של ישראל נגד הטרור מפריעה לו בהרפתקאותיו האחרונות עם אירן וסוריה, ולכן הוא הפך לשטינקר בסגנון "אני חבר שלכם ואני אגלה לכם מי עשה את הפעולה הצבאית האחרונה...".
מה על ישראל לעשות
המדיניות הפרו-איסלאמית של אובמה (המשתדל מאוד שלא להיקרא אנטי-ישראלי שלא להכעיס את תומכיו היהודים שבזכותם הוא הנשיא...) התבטאה בתמיכה ב"אביב המוסלמי" - זה שהביא דווקא לעליית הקיצוניות האיסלאמית. לכן, הן מערכת הביטחון האמריקני והן הקונגרס מסתייגים ממדיניותו זו ונשארים אוהדי ישראל.
תומכיו הם הבדלנים המנהלים את הסטייט דיפרטמנט ויועצי הבית הלבן שמקבלים את גישתו של אובמה להשלטת האידיאולוגיה הדמוקרטית נוסח ארה"ב (זו שאינה מתאימה בכלל למדינות מתפתחות בכלל ומוסלמיות בפרט). זו מדיניות חסרת מעוף שתוצאותיה יביאו בקרוב לאיבוד מצרים לטובת רוסיה, עקב תמיכתו של אובמה בקיצוניות האחים המוסלמים.
חשיפת סודות ישראלים לאויבינו על-ידי נשיא ארה"ב הינה הפרת אמון בוטה עם ישראל ומחייבת לכן את קברניטי מדינת ישראל במשנה זהירות ביחסינו המודיעיניים העתידיים עם ארה"ב. ויותר מכך, יש לחשוב על דרכים לנטרול הבית הלבן משיתוף הפעולה הנבזי הזה עם הערבים על-ידי התרעות פומביות (ובקול רם...) לא רק לפני אזרחי ארה"ב אלא בעיקר לפני כל ידידינו בקונגרס ובמערכת הביטחון האמריקנית, כי הנשיא נמצא שם בעימות תמידי. עלינו להביא עובדות שיחשפו את הצביעות והשקר האירני ואת ההונאה הסורית שאובמה מנסה להתעלם מהם, אסור לאפשר לו להמשיך ולהשתולל נגדנו.

תאריך:  04/11/2013   |   עודכן:  04/11/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הבית הלבן כשטינקר התורן
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
בזה מסתכמת כל הצלחתו
ירון זכאי 1  |  4/11/13 18:48
 
- אובמה-נחליאלי המבשר את בא הסתו
אהוד פרלסמן  |  5/11/13 05:00
 
- מה שאתה בעצם אומר
הקורא המתמיד  |  5/11/13 17:27
2
לא יאמן ל"ת
העלמת נימים הלנה   |  5/11/13 09:58
3
בראכ ולא ברק אובמה
דובר ערבית  |  5/11/13 17:20
 
- הערה חשובה מאד! והרי אובמה לא
התעלם ממוסלמיותו  |  9/11/13 09:43
 
- אתה זקןק בדחיפות לטיפול רפואי ל"ת
לדובר הערבית  |  28/11/13 08:58
4
נשיאות אובמה היא זמנית! אחריו
ייבחר נשיא ראוי  |  8/11/13 19:27
5
ממשל אוהבמה= ראייה סעידית=====
יוד יוד  |  9/11/13 22:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הגרעין האירני
עופר וולפסון
זריף אומר כי עשור של מו"מ הוביל לשום מקום: "שני הצדדים ראו בשיחות עד כה 'משחק סכום אפס'"    סגנו אומר כי הוא מצפה להישגים בעלי תוכן של ממש עם התחדשות השיחות בשבוע הבא
יורם אטינגר
ריאד, בירת ממלכת ערב הסעודית, תוהה האם ארצות הברית מתעלמת מהעובדה ש-28 שנות סנקציות, לחץ ומלחמת סייבר לא הסיטו את אירן מהחתירה לגרעין
נורית גרינגר
האיום של אירן על ישראל והעולם, הוא יותר ממה שהפוליטיקאים משפיעים על הציבור לחשוב
נרי אבנרי
אתה לא כזה גאון כמו שאתה חושב. קצת צניעות הייתה משביחה אותך. למענך, מר שריד, טרחתי ונברתי בארכיון. צפייה בסרטונים תעזור לך להכיר את יוסי שאנחנו מכירים
איציק וולף
ישראל דוחה את הטענות של האירנים כי הם מעוניינים אך ורק בהעשרת אורניום עד לרמה של 20%    "גם אם אירן הפסיקה להעשיר ברמה של 20%, היא עדיין מצוידת בצנטריפוגות שיכולות להביא להעשרה של 90%"
רשימות נוספות
"תוכנית הגרעין נמשכת ללא כל שינוי"  /  איציק וולף
אירן תוכל לייצר פצצה גרעינית בתוך חודש  /  רן דגוני
אדלסון לאובמה: להטיל פצצת אטום על אירן  /  שירות גלובס
מצפצפים על ארה"ב  /  אריאל י. לוין
עיתונות שחצנית  /  דרור אידר
הקונספציה 2  /  אהרון שחר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il