|
תאריך:
|
08/11/2013
|
|
|
עודכן:
|
08/11/2013
|
|
1 |
|
|
טור מבריק. מראה באיזה שפל נמצאת הפרקליטות. לא עניין של הטיה,ענין של חוסר יכולת. וגם השערורייה של התקשרת שממלכתיות, תעמולה של השמאל, הסתרת האמת. איך יתכן כי הנגבי עדין פרשן,שאינו מפרש, רק משקר |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מאוכזב מהלכוד |
|
|
2 |
|
|
נשות הדסה התחייבו להיעביר מדי שנה 20,000,000$ לבית החולים כחלק מתקציבו. גם מגדל האשפוז החדש נבנה על בסיב הנחות אלה. הבעיה היא שהכספים של נשות הדסה היו מושקעים אצל מר מיידוף
וגם המשבר הכלכלי לא הוסיף שם בריאות וכסף. התוצאה היא חור של 120 - 150 מליון $. גם בתחשיב של שער $ ממוצע 3.75 שח מדובר בסכום של כ 600 מליון שקל המקטין את הגרעון של הדסה למימדים של בתי חולים אחרים.(שגם להם הממשלה לא משלמת )
א. לא קשור לניהול של מור יוסף.
ב. מה הבעיה אם הרופאים עושים ניתוחי אוליגרכים ומרוויחים ?
מצידי שיכרתו אונות של כבד לכל שועי העולם ויקנו אינפיניטי , לקסוס , ופררי . כשהם עובדים מגיע להם תמורה מהמוסד המעסיק.
השר"פ הוא כסף שמייצר הכנסה גם לביה"ח ואם מישהו מוכן לשלם 100,000$ עבור 25 דקות עבודה של קצב מה זה ענינך.? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דודו לנדאו |
|
|
|
|
|
הכסף שנכנס להדסה הוא כספי ישראלים, מחירי שר"פ. זו עיקר ההכנסה משר"פ. רק חלק קטן מאד מגיע ממנותחים מחו"ל, והמחיר כולל גם אישפוז ומיטה וצוות וטיו]י החלמה - דהיינו: המנותח מחו"ל משלים 50 אלף דולר לניתוח אבל מזה 40 אלף הן הוצאות של ביה"ח - אבל הרופא המנתח לוקח הרוב כאילו זה שולם הכל רק לשכרו. הדסה יצאה מדעתה, נכנסה למגלומניה, וחושבת שהמשאבים בלתי מוגבלים והשר"פ הוא רק תירוץ להפוך את בית החולים למשאבת כספים לטובת הרופאים. אז אם הם כל כך מוכשרים - שיכסו את הגרעון. מעניין למה בתי חולים ממשלתיים מצליחים להעסיק רופאים מעולים בשכר של 40-50 אלף ש"ח לחודש ובאיזו זכות בוכים לנו שאין להדסה כסף למשכורות כאשר מנהלי מחלקות מרוויחים 3 מליון שקל לשנה ? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ודי לאגדות |
|
|
|
|
|
לבית החולים הדסה ""זכות ראשונים"" על ה"פטנט" של שרות רפואה פרטי פרי רצונו של רופא עולה מארצות הברית. רופאים בבתי חולים ממשלתיים אחרים למדו זאת וגם הם רוצים. שביתת הרופאים הגדולה - במרכז הארץ לא בספר נסבה על כך, לכן הם זעקו ורבים מתנגדים לבתי חולים פרטיים כי איך יהיה אז שרות רפואה פרטי בתוך בית חולים ממשלתי??? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אניהי |
|
|
3 |
|
|
אלא דווקא השופטים. ראה פרשות שמחה דיניץ ז"ל וראשון-טורס. ואני אומר זאת דווקא כמי שהפרקליטות התעלקה עליו, שיקרה נגדו במצח נחושה בבתי המשפט, ודווקא בית המשפט פעל לטובתו (לע"ע). |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הרועץ המשפטי |
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
זה האיש שנבחר בזמן-אמת על-ידי עו"ד שמעון בן-יעקב, עו"ד חיים שטנגר ועו"ד יאיר בן-דוד לייצג את לשכת עורכי הדין בתביעת הפיצויים שהגשתי נגדה בשנת 1994, ושבעקבותיה הטיל בית משפט השלום בחיפה בזמן-אמת עיקול גורף על כול נכסי לשכת עורכי הדין. |
ידו הארוכה של צדק-פואטי |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הנ"ל |
|
|
|
|
|
וזה האיש שבעקבות חשיפת טירופו הנפשי ומסוכנותו הפיזית גם-יחד, הגשתי עליו בזמן-אמת תלונה במשטרה, תלונה שבעקבותיה חבר האיש הזה לעו"ד שמעון בן-יעקב, העבריין המיני הסידרתי, ושניהם יזמו והביאו לפיטוריי הבלתי-חוקיים בעליל, ביחד עם מנכ"ל הוועד המרכזי של לשכת עורכי הדין, עו"ד יאיר בן-דוד, שמסר תצהיר-שקר לבית המשפט בניסיון להציל את עו"ד שמעון בן-יעקב תמורת הבטחה שיקבל גם את מנכ"לות ההוצאה לאור, ושבמבחן התוצאה מצא את עצמו מאבד את שתי הכהונות גם-יחד. |
מדוע ניסתה הלשכה לחלץ את שטנגר מאבו-כביר? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הנ"ל |
|
|
5 |
|
|
עקב העיוותים הרבים של גופי התביעה כמו הפרקליטות, והעוולות הנוראות הנשנות, חיוני גוף חיצוני שיפקח. אילו עשה בית המשפט את מלאכתו נאמנה לא היה כל כך חיוני בגוף כזה הרי ההחלטה בידי בית המשפט. הבעיה היא שבית המשפט פועל בתאום כמעט מלא עם התביעה. היועץ המשפטי לממשלה לא שש בלשון המעטה להקמת גוף כזה. יתרה מכך הוא מתנגד נמרצות למתן אפשרות לציבור להתלונן. תזכורות: היועץ המשפטי לממשלה לפי הממסד וללא שיתוף העם בחלטה זאת, תפקידו לדאוג לאינטרס הציבורי. בפועל היועץ המשפטי לממשלה דואג לאינטרסים של הממסד המשפטי. עתה אנו מתבשרים על ידי שרת המשפטים על הקמתו של גוף מפקח. על פי החלטתה הפיקוח יהיה על כל גופי התביעה, תתאפשרה תלונות ציבור אשר תוגשנה לאחר סיום ההליך המשפטי, המבקרים יהיו שופטים בדימוס. טוב שתהיה ביקורת על כל רשויות התביעה ולא רק על הפרקליטות שרק חלק קטן מהתביעות מוגשות האמצעותה. גם קבלת תלונות מהציבור – למרות התנגדות היועץ המשפטי לממשלה, הינה הכרחית בלעדי זה אין משמעות לבקורת. אלו הם שני המרכיבים החיוביים היחידם, השאר גרוע ביותר.
ראשית המבקרים יהיו שופטים בדימוס. ומי אם לא שופטים הם הסומכים ידיהם על התביעה ומצדדים בה כמעט תמיד? ראו אחוזי ההרשעות אותה החליט בית המשפט ללהסתיר – משנת 2011 לבקשת בית המשפט, הלמ"ס כבר אינה מפרסמת ברבים. נוסף על כך בית המשפט כפה על הלמ"ס צורת סקרים מעוותת – הרשעות בהן העונש מופחת או שלא היתה הרשעה על כל הסעיפים לא תחושבנה כהרשעה.– זו אחת מההמצאות הרבות שיש לבית המשפט כדי להשיג את התוצאה הרצויה לו. התביעה בדרך שגרה מרבה בסעיפי אישום כדי שתוכל להפחיתם בעסקאת טעון. בית המשפט העליון הוא אשר אסר לבטל סעיפי אישום כפי שהוא אוסר לבטל תביעה. בית המשפט גם ניסה לכפות את עמדתו לגבי הרשעות בהן הנאשם הודה – תכופות בלחץ ואיום להרשעות חמורות יותר, לא תחשבנה כהרשעה. אם שקיפות ואמינות כזו אין יוצאי בית המשפט ראויים להיות בגוף מבקר!
שופטים הינם בעצמם יוצאי גופים תובעים כמו פרקליטות או תביעה משטרתית. קיימת ברית בין גופי התביעה לשופטים. אלו האחרונים, דעותיהם מוטות ומובן שנאמנותם מעולם לא היתה כלפי הציבור ולכן חיוני גוף מבקר חיצוני. נוסף על כך תובעים ממלאים תפקיד מכונן בכוחם של שופטים. אישי ציבור ופוליטקאים הפועלים שלא כפי שדעתם של שופטים נוחה, "זוכים" לתפירת תיק במיוחד מטעם הפרקליטות. טרור משפטי זה הינו מקור כוחו של בית המשפט ומקור הענות הפוליטיקאים, ביניהם חברי כנסת האמורים ליצג את הציבור - לכל חפצו של בית המשפט. שופטים גם בדימוס אינם מיצגים את הציבור לא את נקודת ראותו ולא את סבלו, הם מיצגים את המערכת! על כן אין הם יכולים לתת שירות טוב לציבור. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חיפוי |
|
|
6 |
|
|
שנית מועד הגשת התלונה. על פי ההחלטה רק לאחר סיום המשפט. תובעים פורעים חוק לאורך כל הדרך. החל בהכנת כתב האישום שאינו נאמן לעובדות ותכופות הוא מיותר, דרך הסתרת חומר חקירה מעיני הנאשמים ובאי כוחם וגם מבית המשפט, עדויות שקר בעת המשפט, השתלחות והפרעה לעדות ההגנה. שופטים אינם פוסלים התנהגויות פליליות מצד התביעה בעת הדיון המשפטי הם אף משתפים פעולה. ערכאות ערעור אינם מתקנות זאת היות וערכאות ערעור בדרך כלל מסרבות לעסוק בחומר ראיות אלא עוסקות רק ב"טעויות משפטיות" תוך התעלמות גם מסתירות פנימיות בתוך הפרוטוקול. לעיתים אף מגדילים לעשות ומצדיקים את הפסיקה בתוספת מחזקת הרשעה שגם אינה מתאימה לפרוטוקול הערכאה הדיונית. הגשת תלונה רק לאחר סיום המשפט, מראש מונעת מעקב אחר כל אלו. בכך לא מסתיימת אי השפעת הפיקוח. בית המשפט הוא הקובע וקביעתו נחשבת בעיני החקיקה הישאלית כמקודשת. כיון ששופטים הינם בדרך כלל מראש באופן בוטה לצד התביעה, לאחר שבית המשפט הרשיע גם אם לא בצדק ושיתף פעולה עם פשעי התביעה, שוב לא תבדק התלונה אם בית המשפט צדד בתביעה ובמיוחד כאשר הממונים על פיקוח זה יהיו שופטים. נראה שהשרה קבעה את השלב להגשת התלונה בעצה אחת עם השופטים. אלא שזו עצת אחיתופל, מטרת הפיקוח על התיבעה היא להוות את אחת הדרכים לגילוי ותיקון עוותי דין ולא להנציח אותם. תלונות צריכות להתאפשר בכל שלב! ובכל שלב יש לבדוק אותן לגופן באופן עצמאי בלא להתחשב בקיומם או בהחלטותיהם של גורמים אחרים. על שופטים כמו שאר יצורי אנוש, לדעת ששקרים ניתן לגלות כאשר גופים אחרים מסיבות ומהבטים שונים יבדקו את אותו נענין. עד כה שופטים הינם האחראים על ההחלטות והחלטותיהם מתגלות כעיוותים המאפשרים לתביעה להמשיך בסורה. הטלת התפקיד על שופטים בדימוס גרועה יותר מהמצב הנוכחי כיון שהוא נותן לו הכשר.
שופטים בדימוס ידרשו שכר גבוה במיוחד ואחר כך תוגדל הגמלא שלהם למאה אחוז מהמשכורת עקב שנים של עבודה אחרי גיל שבעים! גוף זה יעלה מידי שנה מליונים רבים אך ללא תועלת. הרי שרת המשפטים הצהירה שהיא תקים גוף ביקורת כדוגמאת נציבות תלונות הציבור על שופטים. זוהי דוגמא גרועה ביותר. זהו גוף העושק את הציבור ומנציח את עולות השופטים. כמוהו יהיה הגוף המבקר את התובעים! הגשת תלונות רק אחרי המשפט ופיקוח על ידי שופטים יש בהם כשל מובנה. במקום זאת צריך כפי שצריכה היתה להיות נציבות תלונות הציבור על שופטים,להיות מסונף לכנסת אשר ממנה הוא ישאב את ההחלטות על מדיניותו ודרך פעולתו. מתבקש שתהיה זו מועצה קבועה או כל מוסד האחראי כלפי הכנסת. עדיף שיהיו בו גם קבוצות מתחלפות של חבר מושבעים שאינם משפטנים, אשר יבדקו עובדות לגבי כל תיק שנשלחה לגביו תלונה וגם את התנהלות התובעים. תפקיד הכנסת הינו להתנגד להצעתה של שרת המשפטים ולקדם גוף מפקח במתכונת השונה מכפי שפורטה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חיפוי |
|
|
עמוס אריכא
ראש ממשלתנו מוליך אותנו לנהר האבדון בנעימת החליל המפתה שלו אנא ממך, מר בנימין נתניהו, ספר לנו בלשונך מה הן כוונותיך המדויקות לגבי עתידנו
|
|
|
|
|
|
איתמר לוין
אליעד שרגא, גלית אבישי ודומיהם רוצים חסינות מפני תביעות - שאינה ניתנת אפילו לשרים ולשופטים וגם: יצחק אהרונוביץ' מצפצף על בית המשפט, עורכי דין מנצלים לרעה את יכולותיהם, יהודה וינשטיין בניגוד עניינים מובהק, יצחק תשובה יקבל מיליונים, ישראל יצאה מדעתה בסוגיית הר-הבית
|
|
|
|
|
|
דרור אידר
זיכויו בדין של אביגדור ליברמן אולי יגרום, סוף-סוף, לחשבון נפש בקרב האליטה הישנה - שתוקפת לגופו של אדם, ולא לגופן של עובדות וגם: על האמת ההיסטורית הייחודית של זחאלקה וטיבי
|
|
|
|
|
|
יוסי ברנע
כשלא מצליח פתרון שתי המדינות, אין שום הגיון לחשוב שיצליח פתרון מדינה אחת בעקבות כנס "התנועה העממית למען המדינה הדמוקרטית האחת בפלשתין ההיסטורית" שנערך ברמאללה ב-2.11.13
|
|
|
|
|
|
אורי שרגיל
מי הם האנשים האלה שפועלים מאחורי הקלעים ומפעילים אותנו כמו מריונטות? היכן הם מתחבאים?
|
|
|