X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אז איפה היהודים באמריקה? שמעתם אותם לאחרונה? הנשיא אובמה מוביל באופן טבעי, נורמטיבי ולבבי לקראת כניעה מכובדת, עצורה ומאופקת במו"מ מול אירן בנושא הגרעין היהודים מתייצבים בגאווה לאומית מאחוריו ומרכינים את ראשיהם
▪  ▪  ▪
האירנים מתקרבים במהירות לפצצת אטום [צילום: AP]

בשנת 1936, שלוש שנים לקנצלר היטלר, חוקקו הנאצים חוק האוסר, בין השאר, על יהודים להתגייס לצבא הגרמני המזדיין במהירות. הציבור היהודי נעלב עד עמקי נשמתו ותסס. מייד החלו מחאות ספונטניות מאורגנות של יהודים נורמטיביים ומושפלים למשעי.
תאמינו או לא, בחוצות נערכו הפגנות מחאה של אלפי יהודים גאים יוצאי צבא התובעים את זכותם הבסיסית שנשדדה מהם, לשרת את המולדת. מצעדים של יהודים יוצאי צבא וצעירים שעמדו להתגייס, רבים מהם קצינים, גיבורי מלחמת העולם הראשונה, עטורים באותות הצטיינות בולטים, נושאים דגלי לאום, עברו ברחובות הערים והפגינו גאווה יהודית לאומית לשמה כל הדרך אל מחנות ההשמדה.
כמה שנים לאחר-מכן הופצה באמריקה שמועה זדונית, אנטי-גרמנית בעליל, על 'פתרון סופי' ליהודים, שהגרמנים החלו ליישם בתאווה ברחבי אירופה הכבושה. אחד ממפיצי השמועה המורעלים היה יהודי אמריקני נושא עט, הסופר בן הכט. האיש ניסה לעורר את יהדות אמריקה ומנהיגיה להתקומם ולהתריע קבל עם וממשלה על תעשיית רצח היהודים באירופה. המנהיגות היהודית באמריקה עשתה ככל יכולתה להסות, להסוות ולהשתיק את האיש וחבריו, כדי לא לפגוע חלילה במאמץ המלחמה של בנות הברית. הנימוק: לא להפוך את מלחמת העולם השנייה למלחמה של יהודים.
והיום? האירנים מתקרבים במהירות לפצצת אטום. האירנים הם אותם אנשים מוזרים שכל העולם, אבל ממש כל העולם - מוקיע וחוזר ומוקיע, על כוונתם, רצונם, שאיפתם ונכונותם, להשמיד את הישות הציונית שחלק ממדינות העולם מכנות משום מה מדינת ישראל.
העולם ממש לועג לאירנים ומצטט מול פניהם את הפסוק הלא-נשכח מתוך סרט הקולנוע הקלאסי, המפורסם של 'הטוב, הרע, והמלוכלך': אם באת להרוג, תירה - אל תפטפט! כאלה אירנים, ממש אירוניים. קשה להבין מתוך הפוליטיקה העולמית העכשווית מי הפטפטן ולמה הוא יושב בבית לבן ולא על סוס.
אז איפה היהודים באמריקה? שמעתם אותם לאחרונה? הנשיא אובמה מוביל באופן טבעי, נורמטיבי ולבבי לקראת כניעה מכובדת, עצורה ומאופקת במו"מ מול אירן בנושא הגרעין. היהודים מתייצבים בגאווה לאומית מאחוריו ומרכינים את ראשיהם. הם לא יוציאו הגה סוטה. הם לא סוטים מהקו הנשיאותי. יש להם המון מדליות על הצוואר והחזה. הם יהודים גאים באמריקה ולכן הם מרכינים ראש. בכבוד. הם לא יעוררו את השד היהודי עדתי באמריקה. הם לא יתנו לאירנים שמץ סיבה להאשים את אמריקה שהיא נלחמת מלחמה יהודית.
זה יותר משמץ השמצה שהיהודים בעצם שולטים באמריקה ומוליכים אותה לשואה, שהיהודים הם הסיבה לעוינות האירנית. לא, הם למדו את הלקח ההיסטורי המר. הם זוכרים את הימים הנוראים שבהם היטלר האשים את הממשלה הבולשביקית-יהודית בברית המועצות ואת היהדות העולמית בחרחורי המלחמה הנוראים. היהודים של אמריקה לא יחרחרו.

בן הכט
תאריך:  11/11/2013   |   עודכן:  11/11/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איפה היהודים?
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
זאת אותה האמריקה וזה אותם היהו
קורןנאוה טבריה  |  11/11/13 11:33
 
- נכון אלא שככל שיותר יהודונים..
סימי  |  12/11/13 06:09
 
- אל תשכחי בבקשה
א.ש.  |  12/11/13 08:47
 
- לצערי אין לי נוסחאת פלאים
סימי  |  12/11/13 17:20
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הגרעין האירני
עידן יוסף
בארה"ב דוחים את הביקורת שמשמיע נתניהו, אומרים כי אינו בקי בפרטי ההצעה לאירנים וטוענים כי הפער בינה לישראל הוא טקטי    נתניהו: אני מעודכן בפרטים. זה לא יקרה במשמרת שלי
איציק וולף
נשיא המדינה העניק גיבוי לממשלת ישראל בהתנגדות שלה להסכם של המעצמות עם אירן במתווה הנוכחי המוצע    "הנוסח שנדון לא ימנע מאירן יכולת גרעינית"
איציק וולף
ראש הממשלה פתח את ישיבת הממשלה בשדה בוקר והתייחס למגעים בין המעצמות לאירן    "אמרתי לאובמה, למרקל ולקמרון שהעסקה רעה ומסוכנת לא רק לנו אלא גם להם"
איציק וולף
מחלוקת פנימית בין המעצמות    צרפת מובילה את ההתנגדות לחתימה על הסכם שיסיר את העיצומים מעל טהרן    שר החוץ האירני: אם לא נגיע להסכם ניפגש שוב בעוד כשבוע עד עשרה ימים
יואב יצחק
שר החוץ של צרפת לורן פביוס אמר כי אין ביטחון שיושג הסכם עם אירן    בכל מקרה, אמר, צרפת לא תסכים לחתום על עסקה שבה יצאו פראיירים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il