X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
משרד האוצר מתעקש להציג נתונים דמיוניים על משק צומח, בעוד הוא מצוי בהאטה מדאיגה. ממדי האבטלה הרשמיים אינם מציאותיים והם גבוהים מאלה המתפרסמים בציבור. נוכח המצב העגום שנוצר יש כבר לא מעטים שהרימו ידיים
▪  ▪  ▪
לפיד. מסתיר את האמת [צילום: פלאש 90]
לפיד: אין מגמה של האטה בצמיחה
שירות גלובס
שר האוצר בכנס שדרות: "כלכלת החלחול" של נתניהו נכשלה, הכסף נשאר אצל העשירים * "אני עדיין מנסה למנוע או לפחות לצמצם את הפיטורים בטבע" * "נילחם ללא פשרות ביוקר המחיה, בהון השחור ובמשבר הדיור"
לרשימה המלאה

בחלונות הגבוהים עדיין מתעקשים לאחז את עיני הציבור ולהכריז, קבל עם ועדה, על משק צומח, כאשר המציאות מוכיחה את ההפך. מנסים להסתיר את האמת המרה שהמשק מצוי בהאטה מדהימה, ולא רק בשל ייצוא מחורבן.
המספרים הרשמיים מעידים, אומנם, על 7 אחוזי-אבטלה בלבד, בעוד שלמעשה מגיעים ממדיה ל-11 אחוז ויותר. הסיבה לעיוות נעוצה בעובדה שרבים מן המפרנסים כלל אינם עובדים במשרה מלאה ומכורח המציאות נאלצים להסתפק בעבודה חלקית, שאינה מספקת.
מפעלים נסגרים חדשות לבקרים וחזקה על מפעל שטרם נסגר - שיסגור את שעריו בקרוב. זוהי התמונה העגומה של המשק הישראלי, שתחת לצמוח - הולך ודועך. שום צבעי-הסוואה וטשטוש לא יצליחו לייפות את פני התמונה.
מרימי הידיים
גם המפרנס הישראלי המצוי, שבקושי מוצא את לחמו, נאלץ בהכרח להדק חגורה. שהרי ממשכורת של 6,000 שקל לא ניתן לקיים משפחה, ובמקרה הטוב צריך לחלטר בעבודות נוספות לצורך קיום.
נוכח המצב הקשה שנוצר, יש לא מעטים שהרימו ידיים. אל מול אלה ששלחו יד בנפשם בשל מצבם - יש אחרים שנטשו את הארץ; ביניהם נמנים לא רק עולים חדשים שלא נקלטו, אלא גם ישראלים ותיקים - כאלה שאינם יכולים להרשות לעצמם קניית דירה, או לממן את המשכנתה שלה; שאינם מסוגלים לעמוד במימון שכר הלימוד במוסדות ההשכלה הגבוהה, ומעל לכל - שאין באפשרותם לגמור את החודש ללא חריגת-יתר.
הגיעה העת שמישהו למעלה יתעשת, ומהר, כדי שהבריחה מן הארץ הזאת לא תגלוש לממדי-מגפה.

תאריך:  20/11/2013   |   עודכן:  20/11/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אהוד פרלסמן
בנאומו בכנסת אמר נשיא צרפת כי השלום דורש אמון, והוא צודק. אלא שהולנד מתעלם מהעובדה שאין ליהודים כל סיבה לתת אמון בערבים, כי אחרי שרבין האמין לערפאת, זינק מספרם של קרבנות הטרור לשיא חסר תקדים
יוסי אחימאיר
שריה עופר, תומר חזן, גל קובי ועדן אטיאס זכרם לברכה מוגדרים ע"י המרצחים כ"מתנות" לעם הפלשתיני    עד כמה אנחנו ובעלי-בריתנו נטמון ראשינו בחול ונעבור לסדר היום על ביטויי השנאה והגרזנאות הפלשתינית?
איתמר לוין
מדוע מותר להפריע לנו בעת פגישה עם בורא עולם? הפתרון הוא לעבור לחלוקה חודשית מסודרת של הכספים שייאספו בקופות צדקה. אבל זה לא יקרה, משום שכך ייחשפו הרמאים שבין הקבצנים
אור יזרעאלי
אין שום סיבה שנערות המתפתחות מבחינה הורמונלית וקולטות מהסביבה את המסר הברור שהיופי חשוב מאוד לא יפעלו כפי שפעלו
יורם אטינגר
40 שנים לאחר פטירת ראש הממשלה דוד בן-גוריון, ראוי להפנים את מורשתו מ-1948: עמידה בלחץ אמריקני הפכה את ישראל מצרכן ליצרן ביטחון לאומי, שדרגה אותה לבעלת-ברית אסטרטגית של ארה"ב, הביאה לשיפור ארוך-טווח של הקשר עם ארה"ב, וקידמה את הביטחון הלאומי של ישראל וארה"ב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il