X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
נדמה כי האהבה של הקהל לאריק איינשטיין הייתה של מדינה שלמה, מבוגרים וצעירים, מכל קצווי הקשת הפוליטית, אוהדי הפועל (כמובן) ואוהדי מכבי. כולם אהבו אותו
▪  ▪  ▪
קול מיוחד שנדם. אריק איינשטיין [צילום: פלאש 90]

אתמול בערב, ברכב בדרך לאסוף את בני היקר יובל מאימון הכדורסל, פתחתי את הרדיו. יואב קוטנר בגל"צ השמיע שיר של אריק איינשטיין ואמר כי אם יהיו עידכונים, יפרצו לשידור.
הואיל ולא שמעתי קודם לכן על אשפוזו של איינשטיין, אינסטינקטיבית חשבתי על פיגוע או משהו דומה. מהר מאוד התבהרה התמונה הקודרת. אריק איינשטיין כבר לא איתנו.
הרשתות השונות העלו לשידור בטלפון ובתמונות מבית החולים את חבריו שהיה קשה להם לדבר. אני זוכר את ג'וזי כץ, דורי בן זאב ושלמה וישינסקי, מבכים את מותו של אריק ומדברים בשבחו. שלמה ארצי לא מצליח לסיים הופעה. שלום חנוך נראה בתמונה בתוך בית החולים.
אבל יותר מכולם נגע ללבי חיים כהן, כן, השף, גם הוא ידוען, שעמד מול המצלמה ואמר כי לא היה חבר של אריק איינשטיין, אלא בא ספונטנית כאחד האדם. "גדלתי על שיריו", הוא אמר.
הפסקול האדיר של אריק איינשטיין, הסרטים והמערכונים, היו כחוט שזור בחיי כנער וכבוגר. כנער בתיכון, היה זה המורה מספר אחת, רוני סומק, שדיבר איתנו על איינשטיין והשמיע לנו משיריו, גם הפחות מוכרים.
כשהייתי תלמיד שמינית השתתפתי במשפט פומבי בנושא הירידה (כך קראו לזה אז) מהארץ והייתי בצוות התביעה. השיר שהשמענו היה, כמובן, של איינשטיין, "יושב בסן פרנסיסקו...".
כשהיינו אחרי צבא, היינו חבורה שמתכנסת אחת למספר שבועות לצפות ב"מציצים" של זוהר ואיינשטיין. כולנו הכרנו כל תמונה וכל רפליקה בסרט, ובכל זאת, היינו מתלהבים כל פעם מחדש.
הדיסק הראשון שקניתי לחברתי-רעייתי האהובה, זיוה, היה של אריק איינשטיין.
אני זוכר אותו בשבלול, במערכונים של לול וכבחור צעיר בסאלח שבתי. את מרבית שיריו אני מכיר ואוהב לשוב ולהאזין להם.
היה לו קול מיוחד ומימיקה מיוחדת כששר. נדמה כי האהבה של הקהל אליו הייתה של מדינה שלמה, מבוגרים וצעירים, מכל הקשת הפוליטית, אוהדי הפועל (כמובן) ואוהדי מכבי. כולם אהבו את אריק איינשטיין.
ועכשיו הוא איננו ועצוב לי. אבל אחד הדברים שמייחדים אמנים גדולים כמו איינשטיין, אלה פירות האמנות שלהם. הפסקול והסרטים וקטעי הווידאו יישארו איתנו והאהבה לאריק תישמר.
יהי זכרו ברוך.

תאריך:  27/11/2013   |   עודכן:  27/11/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד אברהם פכטר
על פרשת אייל גולן העגומה שמבליטה את האבסורד בחברה הישראלית, את השיממון החברתי-מוסרי ואת הניצול של "תרבות הסלב" למילוי דחפים אפלים    הטלוויזיה על זכייניותיה לא תוכל לצאת נקייה מהפרשה ולא תוכל להסתתר מאחורי נימוקים טפלים של רייטינג ועשיית כסף
ראובן לייב
"פרנצ'סקה בעיר", שבראשון לציון, מוכיחה את עצמה כבר שבע שנים בתפריט איטלקי מגוון לדוגמה ומומלצת מאוד לאניני-טעם
עו"ד חיים שטנגר
"...שום דבר לא השתנה, זו אותה המנגינה והמילים, אבל הלב הוא רוצה הרבה יותר, מספר סיפור אחר וחוזר ואומר שהלכת לי חבר" [אריק איינשטיין; מתוך "הוא חזר בתשובה"]
מחלקת מיסים, KPMG סומך חייקין
ביום 18 בנובמבר 2013 פורסמה הצעת חוק לתיקון פקודת מס הכנסה (מס' 198), התשע"ד-2013 שעניינה הרחבת הזכאות לחישוב מס נפרד לבני זוג
אברהם בן-עזרא
מי שפוגע בילדות הוא עבריין ומי שגוזל מהשכן הוא גנב    הגבולות נקבעים על-ידי החוק הכתוב, היבש, הברור    הטענה "סחבנו תרנגולות מהלול של השכנים" כמו גם "בעלנו את הילדה מהגימנסיה" לא תסייע לשום עבריין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il