בואו נתחיל מהתחלה, הרבה לקוחות פונים אלי ושואלים: אפשר לקחת כתבה שלילית ולמחוק אותה לגמרי? התשובה היא לא. חד-משמעית לא, אולי ניתן לפרוץ איך שהוא, לעשות איזה מעשה האקרי כל שהוא. אבל מי רוצה לקחת את הסיכון הזה? במיוחד, כאשר יש הרבה מאוד יתרונות אחרים שאנחנו יכולים לנצל כדי להעיף את הכתבה השלילית שלכם מהתוצאות. למקרה שאתם מחפשים משהו בסגנון הזה, אנחנו לא הכתובת. הסיבה היא שאין לנו שום חשק לשבת בבית סוהר. זה הכול. אנחנו לא מכירים אף אחד שעושה את זה, פשוט לא רוצים להכיר. אבל כן נשמח להציע לכם אלטרנטיבות אחרות שעובדות מצוין גם כן. התוצאה הסופית היא שלא תהיה לכם שום כתבה שלילית בגוגל.
בואו נמשיך לדבר על העובדות כפי שהן בשטח. ישנה דרך להעלים את כל הכתבות האלו מגוגל. זו לא מחיקה, זו כמו שאומרים בשפה המקצועית הדחקה. הכוונה היא לדחוק את הכתבות השליליות כלפי מטה בתוצאות החיפוש עד שיעלמו מתוצאות החיפוש הגלויות לעיני הקורא. איך מסירים כתבות שליליות מגוגל? אנחנו תמיד בוחרים את דרך המלך, הארוכה יותר והאמינה יותר. כזו שלא מסבכת את הלקוחות שלנו בבעיות אמיתיות עם רשויות החוק.
הפעם, ברשימה זו נסביר איך אנחנו כן מעלימים את האזכורים השליליים עליכם מתוצאות החיפוש:
1. אנחנו מכינים סדרה ארוכה של כתבות, שהמטרה הסופית שלהן היא להמשיך ולהחליף את התוצאות השליליות בגוגל. למקרה שאתם מודאגים, אתם לא צריכים להיות אלו שכותבים את הכתבות, ממש לא. כותב המאמרים המקצועי שלנו ידאג לקחת מכם את הנושאים הרצויים, כאלו שיבנו את התדמית שלכם בדרך הרצויה לכם. הוא יכין את כל הכתבות, כדי לשקף את אותה פעילות ציבורית ועסקית שאתם הייתם רוצים לשקף לקהל המחפשים בגוגל.
לצערנו אנחנו לא יכולים לחכות שהלקוח יכין את הכתבות, פשוט כי אנחנו מבינים שהלקוחות שלנו הם אנשים עסוקים ואין להם את הזמן המיותר הזה לשבת ולהכין כתבות על עצמם. אנחנו מעדיפים שאתם תתרכזו במה שאתם עושים ואנחנו נכין את הכתבות. בנושא הזה אנחנו מוכרחים לקבל מעט עזרה מהלקוח או מהנציג שלו, על-מנת להבין יותר לעומק את הפעילות
2. קידום הכתבות למקומות גבוהים בתוצאות החיפוש - לאחר שהכתבות כבר מוכנות, אפשר להתחיל לגשת לחלק של הדחיקה בפועל. שזה החלק החשוב יותר והקשה יותר. המטרה שלנו היא לקחת את הכתבות הטובות ביותר והאיכותיות ביותר ולפרסם אותן באתרי אינטרנט מובילים. אנחנו רוצים להשתמש באתרי אינטרנט טובים כדי לעזור לכתבות להיסרק בגוגל כמה שיותר מהר, כדי שיוכלו לעלות כמה שיותר למעלה בתוצאות החיפוש. גם אתרים רגילים זה בסדר, אבל כמה שיותר חזקים - עדיף.
ברגע שיש לנו כעשרים כתבות שנמצאות בגוגל כבר, מתחיל שלב הקידום. הקידום משמעו יצירת מערך לינקים נכנסים שיוביל מתוך הכתבות שממוקמות בתוך מקומות חלשים יותר לתוך כתבות הנמצאות באתרים חזקים יותר. הכתבות החלשות, אמורות להתחיל להעלות את החזקות יותר כלפי מעלה כדי שאלו יתחילו לקפוץ, כאשר מחפשים את שם החברה או שם האדם שמנסים למצוא. התהליך בדרך כלל לוקח ארבעה חודשים, אך לחלוטין שווה את זה. זה אותו מנגנון מדויק שבו משתמשים כדי לעשות עבודת קידום אתרים. העניין הוא שכאן זה קצת יותר מורכב, היות שלא מנסים לקדם אתרים שהותאמו לצורך הקידום, אלא אתרים וכתבות בודדות שלא הוכנו לצורך כך כלל. חשוב לזכור שהמוניטין של האדם הוא הדבר הכי יקר שיכול להיות לו, לכן חשוב מאוד להקפיד עליו. שמרו על השם שלכם נקי, זה ייעשה לכם את האפקט העסקי או הציבורי שאתם זקוקים לו.