X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
נקמת התקשורת, למי בדיוק בונים, והגיוס שוב נדחה
▪  ▪  ▪
שרון. נקמת המאפיה התקשורתית [צילום: פלאש 90]

קדושים אמור
"אחרי מות-קדושים-אמור", הינו חיבור שמותיהן של שלוש פרשיות בתורה העוקבות זו אחר זו. מכאן צמח הביטוי האומר שאחרי שאדם נפטר אין משמיצים אותו יותר, אלא מרבים בשבחו.
לכן מפתיע הדבר שעם היוודע דבר מותו של אריק שרון החלה הטלוויזיה הישראלית להקרין עשרות קטעי ראיונות שונים שקויימו עימו בחייו, ושדרה מה הוא אמר והשיב לשאלות שונות בזמנים שונים. זה היה ממש מתחת לחגורה. ארסי ונקמני. אין ספק שזו הייתה דרך מתוחכמת ביותר להציג את שרון כשקרן, כשרלטן, וכמי שכמעט כל מילה אצלו הייתה כזב. כל מה שההמון לא ראה בזמנו אצל מלך ישראל שלו, הוצג עכשיו במערומיו.
מה שרק לא ברור הוא אם את מעשה הנקם הזה עשתה לו המאפיה השמאלנית הקבועה של העיתונות, או שהפעם היו אלה דווקא חברי האחווה הימנית של עיתונאי ארץ ישראל השלמה והמפונה. לו שרון היה עדין חי הוא בטח היה מצביע בטלוויזיה על האשמים, ואז רץ להתראיין אצלם או לעשות איתם קואליציה בנימוק של שינוי הנסיבות.

בונים לך שיכון

משרד השיכון פרסם החודש מכרזים לבניית 1,400 דירות. אומנם זו טיפה בים, אבל זה אולי יאפשר דיור לזוגות צעירים, חשבתם. אז נבדוק מה יוקם ולמי:
600 יחידות דיור ברמת שלמה בירושלים. זו שכונה אולטרא חרדית, שלא רק ששום חילוני לא יקנה בה דירה, אלא שספק אם הוא יעז אפילו לעבור בה.
227 יחידות באפרת שבגוש עציון, לא בדיוק מרכז חילוני מפורסם. 169 יחידות באלקנה - ישוב דתי לכל דבר. 102 יחידות בעמנואל – ישוב חרדי מובהק. 86 יחידות בקרני שומרון – גם הוא ישוב שרובו חובשי כיפות.
וכן הלאה. יש ברשימה גם כמה ישובי מתנחלים לא דתיים שיבנו בהם, אבל המגמה ברורה. רוב הבנייה נועדה להעניק דיור לציבור הדתי. וזה די בסדר. כי בשביל המפגש הבא של הזוגות הצעירים משדרות רוטשילד עם המנהיג החדש שהם הכניסו לכנסת והפכו לשר אוצר, הם לא צריכים יותר מאשר אוהלים. ואת זה כבר יש להם.

השיוויון שלא יהיה

זו הפעם השלישית מאז הקמת הקואליציה ששר הביטחון דחה את גיוס האברכים, למרות שהחוק מחייב עכשיו לגייסם. אין כבר חוק טל ואין תירוצים מושחתים. רק שיש שר ביטחון שהוא סמרטוט מול איומי החרדים ויש קואליציה שעל חלק נכבד ממרכיביה, זה שדיבר על עתיד והבטיח לנו הווה עם שיוויון בנטל, אפשר לומר שאין דבר בהטחותיהם שלא נתגלה כבר כשקר מוחלט.

תאריך:  17/01/2014   |   עודכן:  17/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מתנחלים
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הטור של פריצי
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
לגיוס החרדים צריכים תקציב
אורי... .  |  18/01/14 13:11
 
- גם גיוס נשים דרש תקציב
מה הסיפור ?  |  19/01/14 08:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורנה רב-הון
מלמדים אותנו יצירות של סופרים ומשוררים שאנו חושבים שהם מורמים מעם, בעוד האמת היא שהם בני אדם בדיוק כמונו    על סדרת הטלוויזיה "המקוללים" מאת חגי לוי
איתמר לוין
כמה מילים על הסיקור התקשורתי של פטירת שרון    האם יש הצדקה להפחית את העומס מעל שופטי ביהמ"ש העליון?    גם אכיפה פלילית היא עניין של פוזיציה: ראו את נמל אשדוד ואת הבנייה הבלתי-חוקית בשטחים    וינשטיין ממהר לתפוס אבהות על השמיעה הרצופה של תיקים פליליים    וכיצד מתקבלות החלטות בישראל היום
נסים ישעיהו
מי שלוחץ לזרז תהליכים תוך ייפוי המציאות, הוא סתם הוזה. בטח לא משיחי. הזיות כאלה אופייניות למשיחיות שקר, שלמרבה הצער מצויה אצלנו בשפע רב. ועכשיו היא עוד קיבלה תיגבור מבחוץ בדמותו של שר החוץ האמריקני
דרור אידר
במקום להתעסק בניתוח המדיני המפוכח של שר הביטחון, משה יעלון, הובלט החלק ה"טפל" והלא ענייני    כשחוזרים לטקסט מבינים: המאבק הפלשתיני הוא לא על מדינה, אלא נגד שיבת העם היהודי לארצו
עו"ד חיים שטנגר
המסקנה העולה ממסקנות ועדת שופטת בית המשפט העליון בדימוס אילה פרוקצ'יה, היא שראוי כי כלל עסקני לשכת עורכי הדין הפועלים כיום בלשכה יתפטרו מתפקידם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il