X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אירן רוצה בנסיגה ישראלית מהבקעה והקמת מדינת טרור ביהודה ושומרון זה הזמן להחריב את פרויקט הגרעין
▪  ▪  ▪
הגרעין האירני. להחריב. [צילום: AP]

אירן מתנהלת כשודד בנק חולה במחלה סופנית שמנסה לסחוט את מירב דרישותיו כאשר הוא מאיים עלינו ועל ארה"ב שלקחה על עצמה באנוכיות תפקיד צוות ניהול המשא-ומתן. לצערנו 'הבנק' אצלנו בשכונה, וארה"ב בראשות חוסיין אובמה החליטה להתנהל כאילו אנחנו בני הערובה.
אירן מתנהלת באופן רציונאלי מאוד כתרבות גוועת. זה מקור הסכנה הגדול ביותר ממנה. אלו התנאים לפיהם מכיילת ארה"ב את מדיניות הביטחון הלאומי שלה. לכן היא רוצה בנסיגה ישראלית מהבקעה והקמת מדינת טרור ביהודה ושומרון. מדינה אשר תמשוך את אירן ומחבלי כל העולם להתעמת עם הכוחות האמריקניים שיוצבו בין הירדן לכביש הבקעה. אותם כוחות יוכרעו כפי שנפל 'ציר פילדלפי' בעזה. ארה"ב תוכל בינתיים לסגת מכל מקום במזה"ת. ג'ון קרי ממצמץ כרמזור כאשר הוא מתאר לנו את סידורי הביטחון 'הנפלאים' שהמציאו גנרלים אמריקנים שמעולם לא ניצחו בשום מלחמה!
ציוויליזציות גוועות הפכו לתחום מחקר חדש ולוהט בביטחון לאומי ויחסים בינלאומיים. מדינה יציבה תתנהג כסוחר שפרנסתו תלויה בלקוחות חוזרים, באופן צפוי על-פי תורת המשחקים. עבור התנהלות כזו פיתחו פרופסורים למדעי המדינה מודלים הגיוניים. לעומתה מדינה שהתרבות שלה שוקעת, ופרטים בה "אוהבים את המוות, כפי שאנו מקדשים את החיים", תתנהג כאחרון הרמאים שאינו מצפה להיתקל בנו לעולם. לכן היא תיקח את מה שתוכל ותימלט. מבחינתה הגיוני מאוד להשתמש בכל הכוח הצבאי היום, כיוון שממילא הכוח הזה בירידה, ומה שלא ישיג עכשיו, לא יושג לעולם!
בשנת 1979 עלה אייתולה חומייני לשלטון באירן בעת שהאישה האירנית ילדה 7 ילדים בממוצע. היום אירנים באמצע שנות העשרים לחייהם בגיל עבודה וצבא הם קבוצת הגיל הגדולה ביותר. המלחמות המיותרות, חוסר פיתוח כלכלי, ודיכוי דתי הורידו את שיעור פריון הנשים האירניות בקצב המהיר ביותר בהיסטוריה, יחד עם שאר העולם המוסלמי.
בשנת 2010 צנח הפריון ל-1.7 ילדים לאישה פרסית. הפרסים הם בקושי מחצית התושבים באירן. השאר אזרים שהם שיעים דוברי טורקית, כורדים, ערבים, ו-באילצים. בערי אירן צלל הפריון ל-1.5 ילדים לאשה. כאן המקום לציין כי שיעור פריון של פחות מ-2.1 ילדים לאשה מוגדר כ'ילודה שלילית'. מצב שבו אוכלוסייה אינה מחליפה גבר ואשה בהחלפה בין-דורית. היולדת צריכה להביא לעולם יותר מ-2 ילדים כדי לפצות על נשים אחרות הממעטות ללדת מסיבה רפואית חברתית או כלכלית. אירן והעם הפרסי בתהליך של השמדה עצמית מחוסר לידות!
אירופה עברה בהדרגה מחיי כפר בהם הפריון גבוה לעולם מתועש שבו הפריון נמוך. כל עמי אירופה המקוריים סובלים מ'ילודה שלילית'. למזלם הם יכולים להחזיק זמנית את הקשישים כיוון כייוון שהתוצר הגולמי הממוצע לאדם בארצות אירופה המתועשות הוא 30,000 דולר לשנה. אולם אירופה משתמדת בקצב איתי. אירן לעומתה מתקיימת מתוצר של 4,400 דולר לאדם לשנה. בפועל התוצר האירני כולו מתבסס על נפט וגז משדות המתכלים בשיעור 2% אחוז לשנה.
באותו הזמן הסנקציות מורידות את התקבולים על היצוא האירני. היום כל קשיש אירני נתמך על-ידי 9 צעירים בגיל העבודה. עד שנת 2050 יהיו 7 אירנים קשישים תלויים בפרנסתם על 10 אירנים עובדים. באירן אין ביטוח לאומי מסודר כמו בשאר העולם המוסלמי. חורבן התרבות האירנית מוחשי מאוד. הצעירות האירניות, בייחוד המשכילות, כבר ויתרו על ילודה.
בין רבע למחצית האירניות אינן מוצאות עבודה, ורבות מהן עוסקות בזנות כדי להתפרנס. "נישואין זמניים" מותרים באיסלאם השיעי.
מקדש האימם ריזה מציע רישיונות לנישואין שנמשכים שעות אחדות בסכומים מגוחכים. באירן 5 מיליון אירנים מכורים לסמים זולים המוברחים מאפגניסטן, מיליוני מובטלים, ומיליוני זונות. אלו אותות חורבן חברתי. אירן לא יכולה להתקיים כלכלית. אירן תנסה להמיר את מיליוני הצעירים שלה באלימות צבאית להישגים שהיא מדמיינת בהישג יד. דווקא עכשיו הזמן להחריב את פרויקט הגרעין האירני, כיוון שאין בכוחה של אירן להקימו מחדש.

תאריך:  21/01/2014   |   עודכן:  21/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אירן - תרבות גוועת ומסוכנת
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
תודות לדיוויד גולדמן (שפנגלר)
ירון זכאי 1  |  21/01/14 16:45
2
אני סקפטי
אהרון שחר  |  21/01/14 17:49
 
- אהרון קרא היטב המאמר וכותרתו
ירון זכאי 1  |  21/01/14 21:31
 
- שורה תחתונה
אהרון שחר  |  22/01/14 23:02
3
הנתונים על ירידה דמוגרפית
גם אותי מפליאים   |  22/01/14 00:09
 
- מחדד במה המאמר עסק.
ירון זכאי 1  |  22/01/14 13:23
 
- נכנסתי להפניה שלך ליוטיוב
תודה  |  23/01/14 15:10
 
- לינקים
ירון זכאי 1  |  24/01/14 00:37
4
אירן
הני 6  |  24/01/14 17:49
5
אירן שיעית רצחנית לכולם...
ראיס-פוטין-טיל400  |  8/03/14 22:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הגרעין האירני
איציק וולף
דוברת המועצה האמריקנית לביטחון לאומי ציינה כי העסקה המסתמנת לחילופי סחורות ונפט בשווי 1.5 מיליארד דולר בחודש אינה תואמת את הבנות הסכם ז'נבה ועלולה להוביל לעיצומים מצד ארצות הברית
עופר וולפסון
המנהיג העליון של אירן: "ננהל משא-ומתן עם השטן (ארצות הברית) כדי להפחית את הרוע שלה"    אירן והאיחוד האירופי החלו לדון בפרטים המעשיים של יישום הסכם גרעין שנחתם בנובמבר
איציק וולף
שר החוץ התייחס להודעת שר החוץ האירני מלפני כשבוע וחצי שבה הודיע על בניית דור חדש של סרכזות למתקני הגרעין    "ישראל מצפה מהמעצמות שמנהלות את השיחות שלא לאפשר לאירנים להחזיק את המקל בשני קצותיו"
יורם אטינגר
ההסכם הגרעיני עם אירן מעודד משטרים פורעי-חוק ויוביל לאלימות ולמלחמה חמורות מאלו שההסכם נועד למנוע
דרור אידר
האנליסט והסופר דיוויד גולדמן מנתח כבר שנים את המתח התרבותי והדמוגרפי בין המערב לאיסלאם    בראיון עמו, לרגל צאת ספרו "ציביליזציות גוועות" בעברית, הוא מגלה: "שיעור הילודה יורד גם במדינות המוסלמיות; אירן נחושה כי היא כעת בשיא כוחה הדמוגרפי - אבל היא מתכווצת"    הוא טוען כי "אובמה חושב שבשל התלות של ישראל בארה"ב, אפשר לכפות עליה להיות חלק מהניסוי החברתי שלו"    ומבהיר: "אין ספק שמבחינה דמוגרפית, ישראל היא החברה המצליחה ביותר בעולם המפותח"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il