X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מדוע קטינים המואשמים בעבירות מין לא אשמים ומי שאשם אלו ההורים אין ילדים רעים, יש ילדים שרע להם!
▪  ▪  ▪
לדאוג לחנך את הילדים [צילום: איציק וולף]

אתם יושבים לארוחת ערב. הילד שלכם ממהר, כל הזמן בודק את הנייד שלו, אתם מרגישים שהוא מסתיר משהו – אתם לא אומרים כלום, לא בודקים. אתם מוצאים קונדומים בחדר שלו, בתיק שלו ולא שואלים מי הנערה אולי הנער? אתם אולי אפילו צוחקים איתו על ההתנהלות של אותה נערה שנותנת וזורמת.
אתם לא דנים באירועים שנחשפים בתקשורת הקשורים לאונס של נערה אחת בידי 15 נערים בגילה או מבוגרים ממנה. אתם מדחיקים. אתם מתעלמים. נוח לכם!
אני מאמינה גדולה במשפט אין ילדים רעים אלא יש ילדים שרע להם. רע להם בגלל ההורים שלהם שלא נתנו להם את החינוך המתאים, הדחיקו, ברחו, היו עסוקים בשלהם... וכך מתוך חוסר היכולת להבחין בין טוב לרע בשל אותו חינוך הם ביצעו את העבירה הזאת. אם הבן שלכם יואשם באונס. אתם, אבא, אימא אשמים!
באחת הסצנות בסרט "החבר'ה הטובים", ריי ליוטה שהיה עוד נער, יוצא מהכלא ורואה את כל הגאנסטרים עומדים ומחכים לו. הוא בטוח שהם באים לסגור איתו חשבון על כך שאולי "זימר" בכלא, ואז הם מוחאים לו כפיים ומברכים אותו על המאסר הראשון שלו. בהתאמה ניתן לראות/לשמוע לפעמים על מקרים שבהם משפחות שמלמדות את הבנים שלהם שזה "גברי" להכניס נערות למיטה, ושצריך לסמן "וי" על כל נערה שהסכימה שזה סטוץ ולא יותר וש"ככה לומדים".
הכאב הגדול הוא, שבאותה נשימה, לא מלמדים אותם שגם אם הם התכוונו לסטוץ חד-פעמי, צריך לדעת איך לעשות זאת מבלי לפגוע יותר מדי בכבודה, של הנערה, אולי להגדיר זאת מראש למשל?
כולנו יודעים שבקרב הנערים במיוחד אלו שלא מכבדים את הבנות בגיל הזה, שורר כבוד בין חברים אבל לא אל הנערות שאיתם. זה קורה משום שאתם אבא ואמא, לא לימדתם אותו שנערות צריך לכבד בדיוק כמו שמכבדים את החברים.
פעמים רבות אנו נתקלים בתופעת העדר וכך חדשים לבקרים מעשי אונס נחשפים ומעורבים בהם 10-15 נערים מול נערה אחת. איך לא לימדתם את הילד שלכם שלא הולכים אחרי העדר והוא צריך שתהיה לו דעה משל עצמו?
ואז בכתב האישום אתם מופתעים לגלות אישום של מעשה סדום? הוא נשבע שיחסי המין היו כדרך הטבע – איך אתם לא לימדתם אותו מה זה מעשה סדום ומה זה מעשים מגונים? איך לא הסברתם לו שלאנוס נערה לקיים מין אוראלי זה מעשה סדום?
אתם לא לימדתם אותו שלא אומרים לבחורה תמחקי את הטלפון שלי. אל תתקשרי אלי יותר. צאי לי מהחיים אחרי שיום קודם קיים איתה יחסי מין?
איך אתם לא לימדתם אותו שלא נפרדים מבחורה במסרון קר ומשפיל?
איך אולי הזהרתם אותו מפני הריון בלתי רצוי ואפילו קניתם לו קונדומים אבל, לא לימדתם אותו שנערה לא באמת רוצה לקיים יחסי מין עם נער אחד ושהשאר צופים?
איך לא בדקתם ולא העליתם לשולחן ארוחת הערב או סתם שיחת חולין, את מקרי האונס שנחשפים בתקשורת? איך אתם לא אמרתם לו שכשאומרים לו "היא נותנת/זורמת", אז צריך לבדוק אם היא באמת רוצה ומי היא בכלל?
איך לא העליתם על אותו שולחן סדר היום, שלא מצלמים נערה במצבים אינטימיים, ובטח לא שולחים את זה לחברה כדי "לעשות צחוקים"?
עכשיו הבן שלכם אנס ואתם אשמים!

הכותבת היא עורכת דין המתמחה במשפט פלילי.
תאריך:  26/01/2014   |   עודכן:  26/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אימא ואבא, בנכם אנס ואתם אשמים!
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אני אסביר
אהרון שחר  |  26/01/14 11:25
2
אימא ואבא,בנכם אנס
שמ  |  26/01/14 11:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נחמן פביאן
מתאבדים של אל-קאעידה והג'יהאד האיסלאמי הגיעו לישראל    בשכונה שלנו, במזרח התיכון, בוצעו אשתקד 148 פיגועי התאבדות, המהווים כמחצית מכלל הפיגועים בעולם
רועי אורן
לכל בר-דעת ברור כי מדובר בתוכנית גרועה שלא נותנת מענה ביטחוני וקיומי למדינת-ישראל. כמוכן, בתנאים הנוכחיים ישראל אינה יכולה לסגת משטחים אלו בשל סכנת הטרור
מרדכי קידר
קריסת הנרטיב הערבי    בשלוש השנים האחרונות, כתוצאה מהתדרדרות האידיאולוגיות המודרניות וחולשת המשטרים הערביים, החלו ציפורי המוות של אל-קאעידה לנקר את הגוף החלש והחולה של האומה הערבית
קובי קמין
ליברמן התחיל שוב לדבר על "חילופי שטחים". נחמד, אך לא רלוונטי    לעומתו, מחמוד עבאס טוען שהוא רוצה שלום, יופי, רעיון מצוין    אם כך, במסגרת היותו "מנהיג של שלום", מה דעתו בשם הפלשתינים להחכיר למדינת ישראל את כל השטחים המיושבים בידי המתנחלים ביהודה ושומרון ל-150 שנה, לפי דגם הונג-קונג? איש של שלום, לא?
ארווין קליין
ערפאת הצליח להלהיב את הפלשתיאים להאמין שהם בדרך להשמיד אותנו מבפנים - הניסיון להגיע להסכם חדש אתם - מעמיד את ישראל שוב בסכנה גדולה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il