X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
יום יבוא והאנושות תגלה שהיא נשדדת, הבנה זו תוביל לפתרון כולל ולהצלתה. מתי (אם בכלל) יגיע היום? אין לדעת, אולם בסדרה זו יש את כל הנדרש כדי שהוא יגיע במהרה בימינו
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]
חשבתם שהון שחור זה אינסטלטורים? חשבתם שזה הפשע המאורגן? מאורגן מאוד אפילו. מסתבר שמדובר בפשע הכי מאורגן: הכלכלה הלגיטימית

   אהרון שחר
המפץ הגדול - מבוא

   אהרון שחר
המפץ הגדול - הקדמה

   אהרון שחר
המפץ הגדול - הדור הבא

   אהרון שחר
המפץ הגדול - תאוריית הכאוס

השאלה הטריוויאלית היא כמובן: איך נזהה ששודדים אותנו? נשלח בלשים פרטיים שיעקבו אחרי נתניהו ואם יתפסו אותו נכנס רעול-פנים לבנק ישראל ומכניס כסף לשק, אז תפסנו אותו על חם?
יכול להיות, אבל לי יש רעיון אחר: נתבונן על התמונה הכללית של ההון של האנושות, אם רובו ככולו מצוי במקום מסוים - זה שוד! אולי חוקי, אולי מתוחכם, אולי משהו אחר, אך עדיין שוד.
כל בר-דעת אמור לשאול את עצמו: מהו הקו האדום שלי? כאשר 80% מן ההון של האנושות מצוי בידי 20% מהאנשים? 90% מן ההון של האנושות בידי 10% מהאנשים? 99% בידי 1%? או בעצם עד שכל ההון של האנושות לא יהיה מצוי בידי אדם אחד, אמשיך להתעקש בתוקף על זכותי הלגיטימית לסרב להכיר בכך ששודדים אותי?
האמת היא שהמספר ממש-ממש, אבל ממש לא משנה, כי המטרה שלנו היא לא למצוא הוכחה פורנזית כדי להכניס את הפושע לכלא, אלא לעשות רביזיה בכלכלה. ברגע שנפל האסימון, הבנו שעם כל הכבוד לקפיטליזם משהו כאן לא עובד (ליתר דיוק מישהו כאן עובד עלינו ומשתמש בכלכלה כדי לשדוד אותנו), עלינו לדרוש לעצור הכל ולערוך חשבון נפש ציבורי. השאלה היא: מה צריך לקרות כדי שאתם/אנחנו/הציבור נואיל בטובנו להתעורר ובמקום למחות בכיכרות נדרוש שינוי בכלכלה?
בפרק הראשון הבאתי קישור למצגת מזעזעת, מגיב בכיר טען שהוא לא מאמין לה, שהרי כל אחד יכול להעלות ליוטיוב מה שהוא רוצה. מקובל, אבל יגעתי ומצאתי את הכתבה הבאה, לזה הוא יאמין?
קישור 1 - 85 אנשים עם הון של מחצית מאוכלוסיית העולם.
קישור 2 - פורסם גם בעיתון כלכלי.
צבע הכסף
זוכרים שאמרתי שחלק מהשחיתות מורכב מ-200 מיליארד הון שחור ו-100 לבן? מדוע קראתי להטבות המס "הון לבן"? משום שאלו בדיוק אותם שודדים. אותן חברות שהמדינה מעניקה להן הטבות מס, כלומר אומרת להן: "דחילאק, בואו לא נתעקש על קטנות, 100 מיליארד ש"ח בשנה תשאירו בכיס שיהיה לכם שי צנוע", אלו הם בדיוק אותם אלו שמעלימים עוד 200 בשחור.
רקע היסטורי: לפני שנים רבות כשפסטיבל העוני ארך יותר מכמה שעות (אז קראתי לזה "שבוע העוני"), היה דיון בטלוויזיה על ההון השחור. אחד המרואיינים אמר: "רוב המעלימים הם בעצם החברות הגדולות"!!! זהו, מאז זה נתקע לי בראש. חשבתם שהון שחור זה אינסטלטורים? חשבתם שזה הפשע המאורגן? מאורגן מאוד אפילו. מסתבר שמדובר בפשע הכי מאורגן: הכלכלה הלגיטימית. חיכינו בסבלנות והנה כרגיל שוב מתברר שצדקתי:
קישור 3 - 80% מהעלמות המס - של חברות גדולות.
קישור 4 - פורסם גם בעיתון כלכלי.
הפשע הכי מאורגן שיש
בפרקים הקודמים הבאתי לכם הוכחות חותכות שהכלכלה הלגיטימית היא ההונאה המושלמת. אתם חייבים, אבל חייבים ללחוץ על כל הקישורים ולהתרשם רק מהכותרות (כל הסיפור לא יותר משישים שניות). השאלה המתבקשת אליכם, ציבור נכבד, כבני אדם "נורמטיביים" היא: מה למען השם עוד צריך כדי שתשתכנעו? מה בדיוק חסר? איפה נתקעתם?
קישור 5 - מומחים קובעים: הכלכלה העולמית היא תרמית פירמידה!
למה אתם לא קולטים? ממה אתם מפחדים? אני אענה: אתם דתיים! כחברים נאמנים ב"דת הנאורות" אתם מתייחסים לכלים המודרניים לניהול חברה כאל קודש קודשים. אתם מעריצים את החוק, הדמוקרטיה, הכלכלה, המדע. לכן כל עוד אין חבורת פרופסורים בעלי שם המצהירה בפריים טיים שהכלכלה היא שוד, תמשיכו להיות בטוחים שמי שטוען זאת הוא חריג הזוי.
אנחנו תלויים לגמרי בדעות של "חכמים". קוראים לזה חוק הטבע מספר 2: חוק העדר. עם הזמן אט-אט נבין כמה חכם היה המשורר כשאמר: "הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם". המשורר חכם, ואנחנו?...
ביבי ולפיד עובדים בשבילנו?
הנה לנו עוד קישור שערורייתי: השלטון נאבק למען זכותו הלגיטימית של ההון לשדוד אותנו!!! הרי הכלכלה הלגיטימית מבוססת על העיקרון המטורף של "כלכלת חוב": במקום שהבנקים ישמשו ככלי שישרת אותנו, הגולם קם על יוצרו והכלכלה מבוססת על כך שהאנושות תהיה חייבת לכלי שלה. היום האנושות חייבת טריליונים לבנקים! לצחוק או לבכות? טירוף.
זה לכשעצמו כמובן לא מספיק שערורייתי, אז כדי להוסיף חטא על פשע באים נבחרי/נציגי/משרתי הציבור ובמקום לשרת את הציבור הם מענישים אותו על כך שברוב חוצפתו הוא מעז לפגוע ברווחיהם של הבנקים המסכנים. כי הציבור כמובן קיים בשביל הבנקים, כל משרת ציבור יודע...
קישור 6 - לפיד וביבי עובדים בשביל הבנקים.
הבנת את זה ברוך?
אתה כבר קולט את גודל השערורייה? אם לא, ננסה להסביר: היכן בדיוק נתקעת? אל תתחבא מתחת לשולחן ואל תעשה קולות של שטיח, אל תלך לישון ואל תבלע את הלשון. זכות השתיקה במשטרה, לא בהבנת הכלכלה. כן כן אתה, אל תסתכל אחורה. גם את אזרחית המדינה. זו לא רק זכותכם, זו גם חובתכם להבין היכן אתם חיים.
חן חן למתעניין וכרגיל תודה על ההתעלמות. סיימתם לקרוא? יופי, תחזירו מיד את הראש חזרה לקופסה, תסגרו את המכסה, ותמשיכו לרוץ קדימה עם הראש עמוק באדמה תוך שאתם מתעקשים על זכותכם הלגיטימית שלא לדעת לאן. אם כך אתם מעריכים את עצמכם, שיהיה לכם בהצלחה.

הכותב אינו מומחה לשום דבר מטעם אף אחד אך יודע לחשוב לבד.
תאריך:  29/01/2014   |   עודכן:  29/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המפץ הגדול - סיכום ביניים
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
מלירדים לשליטים הערבים ל"ת
תמורת נפט  |  30/01/14 15:07
2
מלירדים לשליטים הערבים
תמורת נפט  |  30/01/14 15:20
 
- נכון, כל הקיום שלנו הוא בעוולה
אהרון שחר  |  30/01/14 20:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
KPMG סומך חייקין
אלו תעשיות צפויות לבלוט במיזוגים ורכישות בשנה הקרובה?
משה ניסנבוים
מדובר על סדרה בת שלושה כרכים אשר מבקשת להנגיש את הדמויות החשובות של עם ישראל במשך מאות ואלפי שנים לציבור הישראלי
מנחם רהט
הצביעות השמאלנית חוגגת: אדם ורטה המסית והמדיח נגד צה"ל והמדינה נהנה מהגנת השמאל, בשם חופש הביטוי, שנשלל בידי השמאל ממורה אחר שלא הסית ולא הדיח לכלום
איתמר לוין
נתניהו מאיים לפטר את בנט - שרק הביע את דעתו - בדיוק כשם ששרון פיטר את ליברמן ואלון. צעד דיקטטורי נוסף עליו מדברים מקורבי ראש הממשלה הוא הקמת מפלגה חדשה כדי לעקוף את הליכוד. נראה שאי-אפשר לצפות ליותר מדי נאמנות ממי שהודה בניאוף
אליהו קאופמן
יאיר נתניהו איננו לצערנו הרב, המתבולל הראשון ועוד יותר לצערנו הרב יותר, הוא גם לא יהיה המתבולל האחרון    עזבו אתכם מכל הלכלוכים והשמחה לאיד, אם למישהו יש ביקורת פוליטית ו/או עניינית נגד נתניהו כראש ממשלה, שיאמר זאת אבל לא על גב צאצאיו שהם בריות בזכות עצמם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il