X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מה שאנחנו רוצים לדעת, ללא כל מבוכה או בושה, כמה שכר טירחה שולם עבור ההגנה? מי שילם את שכר הטרחה? והאם יש מקום לחשוד שחלק משכר הטרחה מומן באמצעות טובות הנאה מהקופה הציבורית?
▪  ▪  ▪
אהוד אולמרט. מי מימן את ההגנה? [צילום: מן הטלוויזיה]

יצא לי לכתוב מעט על פרשת הולילנד בעבר. כרבים חשתי תסכול וזעם כבוש לנוכח היהירות והביטחון הרב שגילו עורכי הדין ואנשי יחסי הציבור של אהוד אולמרט שלטעמי גבלה בבריונות ממש. בעוצמה רבה הם העבירו לציבור את המסר שאין ראיות שעד המדינה שקרן ושהלקוח שלהם יזוכה.
איני עו"ד פלילי ולכן לא הצלחתי כל כך להבין מה שטענו חבריי העוסקים בתחום הפלילי שעמדו על כך שאין די ראיות להרשיע את אולמרט. לי היה ברור שמבחינה ראייתית קשה מאוד לצאת מראיות התביעה גם ללא ראיה ישירה למודעותו של אולמרט וסברתי שהשוחד מעיד על עצמו או כך לפחות צריך להיות הדין ואני למפנה לרשימה שהתפרסמה בחודש אוקטובר האחרון.
זהו יום גדול למדינת ישראל ולשלטון החוק. סוף-סוף קיימת תחושה כי מתבצע ניקוי אורוות בהיקף רציני. סוף-סוף זוכה הציבור לאימות חשדותיו כי השחיתות חודרת לכל מקום ויש לה די מליצי יושר יהירים ובוטים המסוגלים לפרק זמן לטשטש ולהעלים את האמת.
כעת יבוא שלב הטיעונים לעונש- מן הראוי שבצד השיקולים להקלה שבוודאי יובאו למכביר על בית המשפט לדעת שעל כל מקרה שנחשף יש רבים יותר שקשה מאוד להוכיח ועל כן כאשר נמצא בסיס איתן להרשעה העונש חייב להיות מופלג בחומרתו. אין לדבר כאן על עונש מרתיע, אלא על עונש המטיל אימה ומשמעות הדברים שיש לפסוק את העונש המקסימלי שהחוק מתיר-אף לא יום אחד פחות.
אין להסתפק בכך-אהוד אולמרט ניהל מערכת הגנה מסיבית ותוקפנית שנעזרה במערכת יחסי ציבור עניפה. כל זאת עלה הון עתק ואנו זכאים וחייבים לדעת מי מימן הגנה זו? נאשם רגיל חייב היה לשלם מיליוני שקלים תמורת ההגנה המשפטית של משרד זליגמן הנודע לתהילה ועבור ההגנה היחצ"נית וסביר שלא היו עומדים לרשותו מקורות כאלו.
בקיצור מה שאנחנו רוצים לדעת, ללא כל מבוכה או בושה, כמה שכר טירחה שולם עבור ההגנה? מי שילם את שכר הטרחה? והאם יש מקום לחשוד שחלק משכר הטרחה מומן באמצעות טובות הנאה מהקופה הציבורית? למה אנחנו חושדים אולי בכשרים? אולי מפני שעו"ד אלדד יניב הסביר לנו כבר את השיטה שבה מעסיקים אנשי ציבור עורכי דין יקרים. כעת תורם של עורכי הדין של אולמרט זהר את בלכר להתחיל להשיב על שאלות נוקבות ואם יתגלה שכספים שולמו בעבירה ראוי שגם נושא זה יטופל.
ואחרון לא חביב - התברר במשפט שעורך הדין של זקן בתיק "ראשון-טורס" מומן על-ידי אולמרט למרות שניגוד האינטרסים בינה לאולמרט היה ברור על פניו ועקב כך היא אולי שילמה מחיר כבד. לטעמי יש כאן ראיה לכאורה לניגוד אינטרסים מובהק של עורך הדין שייצג את זקן-האם לשכת עורכי הדין תפעל בנושא זה?

תאריך:  31/03/2014   |   עודכן:  31/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לסגור את החשבונות עד הסוף
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
לאן, במסגרת ניקוי האורוות,
עידןסובול   |  1/04/14 20:57
2
"מארג לתפארת" ...
הנ"ל  |  1/04/14 21:16
3
עדיףלאתר מחיקת חובות מצד בנקים
ע_הראל  |  15/05/14 10:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת אולמרט
יואב יצחק
כלי התקשורת שתמכו באולמרט הציגו את הח"מ כאדם הזוי הטעון טיפול    עתה הם מצטרפים למאבק    אולמרט בדרכו לכלא לזמן לא מועט    פרקליט המדינה עו"ד שי ניצן קיבל החלטה אמיצה, מתחייבת: פתיחת חקירה נגד אהוד אולמרט על-בסיס מידע מפיה של שולה זקן    עכשיו צריך שי ניצן לקבל מענה גם לשאלות הקשות שנותרו בפרשות כרמיה, בנק לאומי ואחרות; ולהוציא משולה זקן: מי האישים מאנשי הפרקליטות והמשטרה שסייעו לאולמרט בשיבוש החקירות
עמוס אריכא
מי היה האיש שנקרא בשם אהוד אולמרט, ראש ממשלת ישראל, שניצח על מלחמת לבנון השנייה? והאם יעלה בדעת מישהו להתחמק מבירור טענותיה של אשת-שירותיו, הגברת שולה זקן?
אריה אבנרי
אומ"ץ לא תגלה שאננות ותחשוף גם את מעלליו הקודמים של המגה-מושחת אולמרט, שחלקם לא פורסמו ושהוא לא נתן עליהם את הדין, וכן חשד לכאורה שהוא ממשיך לבצע עבירות
יואב יצחק
בעדותה גילתה שולה זקן כיצד אולמרט שיבש הליכי חקירה ומשפט תוך ניצול מעמדו כראש הממשלה    מידע רב שטרם מסרה מגלה את מי הפעילו אולמרט ואנשיו במשטרה ובפרקליטות כדי למנוע מיצוי הדין עימו
יואב יצחק
עסקת טיעון סבירה עם שולה זקן, ואפילו ויתור על מאסר בפועל, תאפשר חשיפת כל האמת בבית המשפט וגילוי מידע סנסציוני נוסף על כל משתפי הפעולה הרבים של אולמרט    האינטרס הציבורי מחייב עסקה    בידי שולה זקן מידע רב על מהלכים שבוצעו לשיבוש מהלכי חקירה בעיצומן של החקירות נגד אולמרט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il