X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
על-פי הוראה חלמאית של רשות שדות התעופה נקראים מעתה הטסים לחו"ל שלא לנעול את מזוודותיהם כדי שניתן יהיה לבדוק אותן בלא נוכחותם - מה שמאפשר את פריצתן על-ידי גנבים, בדרך הגעתן ליעדן
▪  ▪  ▪
פרצה קוראת לגנב [צילום: פלאש 90]

מאות-אלפי הישראלים, שיעשו את הפסח מעבר לים, ייאלצו להתמודד, עוד בטרם ימריאו, עם גזירה חלמאית שנולדה במוחה של רשות שדות התעופה. הדברים אמורים בהכנסתה לשימוש של מערכת חדשה לבדיקה אוטומטית של מזוודות הנוסעים, שבעטייה נקראים מעתה הנוסעים שלא לנעול את מזוודותיהם בעזרת מנעולים כדי לאפשר את בדיקתן.
על-פי השיטה החדשה עוברות כל מזוודות הנוסעים שיקוף במכונות המוצבות במרתף של טרמינל 3. רשות שדות התעופה הודיעה כי כל מזוודה שיימצא בה ממצא מחשיד - תיפתח ותעבור שיקוף ברמת רזולוציה גבוהה במיוחד.
בעוד שעד כה התבצעו השיקוף והליך פתיחת המזוודות באולם היוצאים ובנוכחות הנוסעים - מתבצע עתה כל ההליך הזה הרחק מעיניהם הרואות. זו הסיבה שרשות שדות התעופה מצאה לנחוץ ליידע את הנוסעים שלא לסגור את מזוודותיהם במנעול, כדי שלא יתעורר הצורך לפרוץ אותן.
בדרך הקלה
על-פי הבטחת הרשות נערך, אומנם, הבידוק באתר סגור ומצולם, ללא מגע יד-אדם. אז שאפו לרשות על הערנות הביטחונית, אבל בוז אחד גדול על תמימותה המעושה, כאילו אין בגזירה החדשה משום פתיחת פרצה לגנב.
אחרי ככלות הכל, הדעת נותנת שאין הרשות יכולה להבטיח שתוכנן של המזוודות לא ייגנב בהגיען ליעדיהן השונים בעולם. הרי סביר בהחלט להניח שיהיו אתרים שונים שבהם יוכלו הגנבים בפוטנציה לחגוג בעת נחיתתו של המטוס הישראלי.
כדי להצדיק את עבודתה בחרה, משום מה, רשות שדות התעופה בדרך הקלה ביותר בשבילה, תוך התעלמות מופגנת מנהלים מקצועיים הנהוגים בטרמינלים לא מעטים בעולם, שגם בהם נבדק מטען נלווה לפני שהוא מועלה למטוס. בארה"ב, למשל, מוצעים למכירה בחנויות מנעולים שאושרו לשימוש על-ידי מנהלת הביטחון בתחבורה, האחראית לבטיחות בנמלי התעופה.
מסתבר שבקרי הרשות פותחים, במידת הצורך, מנעולים שכאלה, ללא גרימת נזק למנעול, והמזוודות ננעלות שוב בסיום הבדיקה. בדרך זו מובטח שהמזוודות יגיעו ליעדיהן כשהן נעולות, וזאת מבלי לזלזל - נוסח רשות שדות התעופה הישראלית - בחפצי הנוסעים וברכושם.

תאריך:  04/04/2014   |   עודכן:  04/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פרצה הקוראת לגנב בנתב"ג
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
באמת מרגיז
קלאוס  |  4/04/14 10:34
2
מזוודות
יוא"ב  |  4/04/14 10:40
 
- באמצעות עט פשוט - - -
שלמה999  |  4/04/14 14:11
3
למה חלמאות למה..
בעל עניין  |  4/04/14 16:03
4
לא לשים חפצי ערך. נקודה
מיכאל ב  |  5/04/14 20:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
עוד שתי הערות בעקבות פסק הדין במשפט הולילנד, וגם על טיפולו של בית המשפט במעריב ובהדסה    ההתנהלות שלנו במו"מ עם הפלשתינים עונה להגדרתו של אינשטיין ל"טירוף"    מדוע מסדרים את המדפים ברשת מגה כאשר הלקוחות בחנות?    אירופה יכולה להיות כאן אפילו בכדורגל
אברהם פריד (פריצי)
תפארת ירושלים: פקידים, מקורבים ומאכערים. ועל הכותבים בלילה על קירות המנזר
צבי גיל
מה שקורה הוא שהפלשתינים משחקים בקלפים גלויים, גם בטקטיקה וגם באסטרטגיה, ואילו אנחנו - בקלפים סמויים    הקיפאון הנוכחי היא הזדמנות טובה
אברהם פכטר
מאז קום המדינה, לא נשלח ראש ממשלה לכלא, למרות שנשיא מדינה כבר יושב שם, שר האוצר ישב שם    יש להדגיש - העבירות שאולמרט הורשע בהן, לא נעשו בתקופת היותו ראש ממשלה, אלא בהיותו ראש עיריית ירושלים ושר התמ"ת, אבל האיש הגיע להיות ראש ממשלה    מערכת המשפט ואכיפת החוק, הוכיחה לכל הספקנים, שיש לנו זרוע משפטית חזקה ונטויה, השומרת על שלטון החוק מכל משמר    הקטע הכי קשה בהכרעת הדין: - "דכנר קנה את שירותיו של אולמרט"
צ'לו רוזנברג
ישראל ממשיכה לשלוט במרבית שטחי יהודה ושומרון    הבנייה בהתנחלויות תלך ותגבר. גן עדן עבור אלה הסבורים כך כי בעצם זהו סיכול האפשרות של הקמת מדינה פלשתינית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il