X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
השר אהרונוביץ הניח להמוני פמיניסטיות לשבת בוועדות שיצרו נהלים סביב חוק כלי הירייה בישראל, מה שהביא לשלילה מאזרחים בעלי עבר כלוחמים של רישיון נשק בעשרות דרכים בלתי חוקיות
▪  ▪  ▪
שימוש בנשק [צילום: פלאש 90]

התמונה הזו מבוימת שוב ושוב בכוונה; אלפי פורעים ערבים בהר-הבית משליכים אבנים, מכים, משתוללים, מניפים דגלי ארגוני מחבלים והמשטרה סופגת את אלימותם ומרחיקה מהמקום את עולי הרגל היהודים בתקיפות ואלימות תוך הפקרת ביטחון היהודים. זו התוצאה כאשר השר לביטחון פנים אוסר על המשטרה להיכנס למסגדים, ומפעיל במקום משטרה שכוללת גם אנשי מג"ב ערבים.
השר שחק בכוונה את זכות היהודים על הר-הבית. יחד אתה שחק את כוח ההרתעה של המשטרה מול הערבים. לעומת זאת הוא משחרר את תסכול השוטרים על היהודים כדי להרתיע אותם. מדיניותו היא תוצאת שארית צמרת משרדו מבולבל שהסתבכה בפרשיות חשדות לעבירות מין. הם הורחקו בצדק משמים לאחר שגירשו אלפי יהודים מביתם מסיבות שונות.
דרך נוספת לסרס את כוח המגן העברי היא משלוח חיילים לסביבה בה המוני מתפרעים ערבים, שיש להם גישה לנשק, ויש להם אגרופנים או סכינים מוסתרים על גופם, בלי שיהיו לחיילים הוראות פתיחה באש מתאימות. במקרה זה מותר למחבלים פוטנציאליים להקיף את החייל, להתגודד סביבו כמטחווי נגיעה, כאשר הוא חשוף לפגיעה, או לחטיפת נשקו. מהחייל מצופה שלא להגיב לפרובוקציות, ולא להרחיק את התוקפים. ומה מצדיק את סיכון החיים המיותר הזה? ההנחה המטופשת כאילו אסור לצה"ל להיתפס כצבא תוקפני במצלמות ארגוני השמאל שמכרסמים בהגנה על יהודים.
להשלמת טירוף המערכות מצולמים מידי פעם חיילים שדרכו נשק, או הרחיקו את האיום מהם. מיד מתחיל שלטון היועצים המשפטיים לעבוד. מופעל לחץ עיתונאי ופיקודי לשלול מהחייל שפעל באופן טבעי כאדם וחייל את תפקידו ומעמדו.
תחת הלחץ הזה הצבא התרגל להסגיר כול פעם את מי שפעל נכון, ולהדיחו מתפקיד לוחם או מפקד. זו טעות שמסרסת את יכולת הצבא לפעול בעתיד, ויוצרת מצבי סיכון עתידיים. המפקדים ששוללים ומדיחים חיילים אינם ראויים לפיקוד, ויהיה צורך להדיחם בעתיד, גם אם יקודמו לתפקידים ודרגות גבוהות יותר! מפקד אשר שולח את חייליו לפעול בזירה מסכנת חיים, ושולל מהם הגנה אינו אדם, ואינו ראוי להיות מפקד. אף חייל שמשרת תחת פיקוד כזה אינו רוכש אמון למפקדו. תדע כל אם עבריה, כי אם בנה מפקד כושל שיפקיר את חייליו; תקום בישראל ממשלה אשר תיפתח מחדש משפטים צבאיים ותדון את מכרסמי כוח הצבא והמשטרה על פשעיהם נגד ביטחון העם!
כרסום כוח המגן העברי נעשה בכוונה יום יום על-ידי בעלי סמכות. חלקם מקדמים נהלים פגומים בכוונה כדי לשלול מחיילים או אזרחים נשיאת נשק כחוק. יש בהם שמכרסמים את שיקול הדעת המשפטי והמבצעי של נושא הנשק. הדרך לעשות זאת היא להורות על נשיאת הנשק בלתי טעון, כאשר הוא במצב בלתי אפשרי להפעלה מהירה. בקנה תקוע מוט פלסטיק זוהר שיהיה צורך בזמן רב כדי לחלצו בעת צרה, וכול תוקף אפשרי רואה אותו כדגל המעיד שנושא נשק זה מסורס חוקית, והפך למטרה.
השר אהרונוביץ הניח להמוני פמיניסטיות לשבת בוועדות שיצרו נהלים סביב חוק כלי הירייה בישראל. תוצאת אותם נהלים היא ששוללים מאזרחים בעלי עבר כלוחמים לשאת נשק ברישיון בעשרות דרכים בלתי חוקיות. השר הצהיר בעצמו כי בכל בית ערבי יש כלי נשק חם. אולם משרדו לא עשה דבר לתפיסת הנשק הזה. במקום זה עסוקה המשטרה בתפיסה מתמשכת של כלי נשק מגברים יהודיים הנושאים נשק כחוק בגלל שגרושותיהן חמדו את רכוש הבעל. אין ענישה על עלילה נגד גבר יהודי. כתוצאה מכך ישראל מופקרת לחלוטין. טענת השקר כאילו גברים יהודיים רוצחים את נשותיהם מצוצה מהאצבע כאשר המוני נשים ברוב טמטום מתלוננות תלונות שווא ומכרסמות בביטחון העם ועצמן. אף אישה לא ניצלה מפעילות המשטרה, אך מאות גברים מתאבדים כל שנה מהתעללות כוחות המשטרה בהם על בסיס תאוות ממון של גרושותיהן!
יש בסיסי צה"ל נצורים בלילה כמו בסיס נבטים בנגב, שבהם נאסר על החיילים לצאת מהבסיס בשעות החשיכה. למי שמטיס מטוס אפ-16 אסור לשאת אקדח ברישיון. יש אזורים בישראל שבהם הערבים או מסתננים שולטים בפועל כאשר המשטרה פוחדת לפעול בהם, והאזרחים נמנעים לעבור בהם. אם אתם חולקים על טענתי זו, נסו לעבור ברחובות הסמוכים לתחנה המרכזית של תל אביב בלילה. לחלופין סעו בכבישים נידחים בין כפרי הערבים בגליל בשעות החשיכה. אם תצאו מזה בשלום ספרו לנו על חוויותיכם. 70 אלף מאבטחים מסורסים חסרי ערך, אשר מפקידים נשקם בכספת בתום המשמרת, אינם מוסיפים לאף אישה ביטחון בארץ. טרם נפתחה האינטיפדה החמושה; ולאויב יש הישגים טריטוריאליים!
אין מקריות במדיניות כרסום הביטחון. אפשר לדגום אותה באלפי אירועים והחלטות, חלקן כפויות על המשטרה והצבא בעזרת יועצים משפטיים, ודיונים בבית המשחט העליון (זו לא טעות) בעניינים צבאיים טהורים. השופטים לא נבחרו מעולם לטפל בהם, אין להם הכשרה לטפל בהם, והם סבורים שלא יישאו בתוצאות החלטותיהם. מרגע שמערכת המשפט החליטה כי יש לה רשות להביע דעה על תוואי גדר ההפרדה, או משקל הפצצות שיטיל חיל האוויר היא שחקה בעצמה את אמון הציבור בה.
המעשה הזה נעשה בשיקול דעת מוטעה. לא נסתר מעיני הציבור כי שוטרים, חלקם ערבים, מענים יהודים באקדחי ה'טייזר' החשמליים, רק בגלל שנקלעו יהודים לידיהם, או הוצא נגדם צו פינוי ב'אשמת התנחלות'. מכשיר העינויים הזה אינו מותיר סימנים. מערכת המשפט אינה מעוניינת לראות את הסימנים הפכה אותו לכלי חוקי למרות דיווחים בעולם על מקרי מוות כתוצאה משימוש בכלי העינויים המחשמל הזה! אל לכנופיית שלטון החוק הממומנת ומקודמת על-ידי קרנות מחו"ל לנהל את המדינה מתוך מערכת המשפט. התהום שנפתחה בין העם לבין חלק מאנשי המשפט תיסגר רק באותם כלים משפטיים, כלומר הסרת החסינות הרחבה שחלקם נתנו לעצמם שלא כדין, ושפיטת האשמים!
אני מציע ליהודים להתארגן יחדיו למינוי ראש הממשלה הבא אשר הצהיר כי בכוונתו לממש את ריבונות ישראל בכל מקום, ובהר-הבית תחילה! השולט בהר ישלוט בארץ כולה. קבוצת המיעוט אשר ממנה את חבריה למשרות משפטיות בעזרת מימון זר, ומנסה לנהל את ישראל ב-'עיתוזנות' הקורסת בעזרת מימון זר, כבר לא יכולה לכפות נסיגות, ושחרור מחבלים. בבחירות הבאות הזרוע שלה בחקיקה תיפרד מכוח הצבעה ערבי ניכר כאשר אחוז החסימה יעמוד על כ-4 אחוז.
אני מציע להם לקחת את הדרכון הזר שלהם ולעזוב את הארץ יחד עם המנוי לעיתון 'הארץ'. הם יוכלו לחזור רק כאשר יחזרו בתשובה. אם ימצאו כאן כאשר המשטר יתחלף, ייתכן כי יצטרכו להתגונן בתחנות משטרה ובבתי משפט שיתנהלו בצדק ולא ייערצו מהתואר וההדר שלהם.

תאריך:  01/05/2014   |   עודכן:  01/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המכרסמים
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
אמת ונכון כתב ירון זכאי.
מדוייקים דבריו  |  1/05/14 14:53
2
עוד יבוא היום וישראל תגלה
יוסי אבידור  |  1/05/14 17:03
3
מאמר נכון, רישוי בירוקרטי כשלא
מגיב ותיק  |  2/05/14 13:57
 
- לא מקרה; מדיניות חימוש הערבים!
ירון זכאי 1  |  2/05/14 21:12
4
תגובה
צנחן  |  4/05/14 00:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה שפריר
כדי להספיד את מה שעבר ונִקבּר מרבֶּה המשורר לכתוב על חופי הים וחולותיהם, על גלי הים וקִצפָּם ועל הנחלים "הַהולכים" אליו
אברהם הללי
צדק זה שאמר: מרבה דברים מרבה חטא בעוד החוסם פיו ושומר לשונו מרבה לתת
שמואל גורדון
ישראל צודקת בדרישתה להבטיח את עצמה מפני זליגה של מחבלים, אמצעי לחימה וגורמים חתרניים
אברהם בן-עזרא
תקן ישראלי בנוסף לכך שעל פיו נקבעות זכויות רוכשי דירות - הוא דבר חקוק, במסגרת חקיקת המשנה, וזלזול בו באופן גורף במתן עדות - מהווה גם זלזול בבית המשפט
ארי בוסל
המוסלמים דורשים ומקבלים, ואלו בדיוק אותם האנשים המסרבים להתייחס לאחרים בכבוד בסיסי. להם יש זכות דיבור, אך מאתנו הם מונעים אותה. אירופה כבר נפלה, וארה"ב בדרך. אם לא נתעורר מיד, מי תישאר? קנדה? אוסטרליה?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il