X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מסעדת "שגב אקספרס" ברמת החייל התברכה במטבח בינלאומי של ממש יש בה אוכל איטלקי, צרפתי ואסיאתי גם יחד, בקונספט ייחודי של מזון מהיר ואיכותי
▪  ▪  ▪
ציון גבוה [צילום: יח"צ]

רשת המסעדות של "שגב", הפרוסה על פני תל אביב, ראשון לציון והרצליה פיתוח, קנתה לה שם של אימפריה קולינרית. בעליה, השף משה שגב, הוא בעל קוריקולום עשיר של יצירתיות גסטרונומית: יש לו שלוש מסעדות עתירות-הצלחה; שמו יצא לפניו כשף הראשי של "אל על"; הוא מחברם של ספרי-בישול פופולריים; ואם לא די בכל אלה - הרי שאף יש לו חמש תוכניות-אוכל בערוצי הטלוויזיה ורבבות אוהדים בפייסבוק.
"שגב אקספרס", שברמת החייל (רחוב הברזל 38), שאליה הגענו, מציעה לסועדיה מטבח קוסמופוליטי, המותאם לאורח החיים המהיר והמודרני. יש בו מגוון של פסטות, פיצות ומנות-עוף שמוכנות בטאבון, וגם סלטים טריים ובריאים.
הציון: טוב
היינו בשניים, לעת צהריים, ומן המנות הראשונות בתפריט בחרנו בסלט-עוף יפני, שהכיל רצועות בשריות, מלפפון, גזר, אטריות, כוסברה ובצל ירוק, כשכל העיסה מתובלת היטב ברוטב של סויה מתוק ובוטנים. הייתה זו מנה עסיסית ופיקנטית, עם טעם של עוד.
מן המנות העיקריות נדלקנו על רביולי גבינת-עיזים - מנה מהממת ברוטב-שמנת ואגוזי-לוז, שהוגשו על זוקיני מהטאבון, עם בלסמי וםמז'ן. מנתו של בן הזוג, מנגד, הייתה בשרית: פרגיות שרופות עם צמחי תבלין, שהוכנו על הגריל, עם פלפלים גרוסים, מלח-ים וגבעולי רוזמרין, עם תוספת של אורז. המנה הייתה, אומנם, במיטבה, על-פי עדותו, אולם סבלה מקטנות-ממדיה. לשתי המנות התלוו סודה צוננת ומים מינרלים.
קינחנו באספרסו כפול וארוך וחויבנו ב-305 שקל. הוספנו תשר של 15% לשרות מספק די-צורכו ואת "שגב אקספרס" זיכינו ב-8 מתוך 10 הנקודות של הסולם הקולינרי.

תאריך:  05/05/2014   |   עודכן:  05/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ראובן לייב
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תרצה הכטר
האם הקשה שבמלחמות ישראל קטלה "דור אבוד" של מנהיגים פוטנציאליים ושל בחורים יצירתיים במיוחד והאם חיי התרבות והפוליטיקה של ישראל היו יכולים להיות עשירים ופוריים יותר אלמלא כן?
איתמר לוין
זהו הרושם המתקבל משתי כותרות מוטות, שלא לומר מרושעות, המתפרסמות במקביל ב-ynet ובגלובס. זה שהעובדות שונות - זה ממש לא מפריע לשני האתרים
מרק בריל
הייתכן שאנשי צבא כה בכירים, שישנים מדי לילה עם נשים פעילות בהפגנות ומחסומים – לא יושפעו בהחלטותיהם האופרטיביות מהרוח המנשבת במיטתם?
מרק בריל
אין חיה כזו    יש רק פשעי תגובה
ספי סגל
כדרכו של כל ספין גם זה הנוכחי מסיט את הויכוח הציבורי מן המהות אל השוליים    המהות היא שעל השולחן מונחת עדיין הסכמת החרפה הכפולה של נתניהו לשחרר רוצחים אזרחי ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il