X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
רופסי הרוח ואובדי הדרך בתקשורת הישראלית ובפרקליטות, נטפלים אל גדולי ישראל האומרים את המובן מאליו
▪  ▪  ▪
הרב יצחק שפירא. לא היו ראיות [צילום: פלאש 90]

המדינה הודיעה לבג"ץ שאין ראיות נגד הרב שפירא. כך, בקול ענות חלושה הגיעה לסיומה פרשה נוספת של רדיפת יהודים. אני מקווה שהכול זוכרים כיצד לפני כארבע שנים פשטו "כוחות הביטחון" על הישיבה ביצהר משם לקחו את הרב יצחק שפירא למעצר. חטאו, כך נטען, היה כתיבת ספר "תורת המלך" שאליבא דגורמים משפטיים מהווה הסתה חמורה וכיוצא באלה הבלים. הרב שפירא הובל מהישיבה למעצר כשידיו ורגליו באזיקים, כאחרון המחבלי ! הרי לכם תמונה בה מתקיימים בכפיפה אחת חילול השם שאין למעלה ממנו עם קידוש השם גדול. כל ימי לא אשכח את המחזה.
בחודשים שלאחר מכן נמשך מסע הרדיפה עת נדרשו רבנים שנתנו הסכמה לספר להתייצב לחקירה בגין תמיכתם זו המעידה, כך נטען, על שותפות בעבירות הסתה וגזענות. הגדילו השלטונות לעשות עת עצרו/חטפו על אם הדרך מתוך מכוניתו את הרב דוב ליאור שסירב מצידו להתייצב לחקירה הפוליטית המבישה.
חלפו שנים והתיק נסגר, יחד עמו התפוגגה העלילה השפלה שנרקמה נגד יהודים טובים שכל חטאם היה באמירת המובן מאליו. לו הייתי צריך לסכם את תורת המלך במשפט קצר של הדיוטות כי אז הייתי אומר: "בעת מלחמה יש להלחם באויב במטרה לנצחו ובאם יש צורך יש להרוג בו". הרב שפירא, תלמיד חכם עצום בפני עצמו קיים דיון הלכתי מעמיק בסוגיה אותו הביא בפנינו הקוראים בספר המשובח לעיל.
למעשה, רופסי הרוח ואובדי הדרך בתקשורת הישראלית ובפרקליטות, נטפלים אל גדולי ישראל האומרים את המובן מאליו. ישראל נתונה מזה מאה שנה במלחמה עם האויב הערבי. מלחמה זו לובשת ופושטת צורה. פעם גייסות גדולים ומדינות מתקיפות, פעמים רבות מספור רוצחים ערבים שפלים טובחים ביהודים שלווים. השכול והדם בקרו במשך השנים במישרין או בעקיפין כמעט בכל בית יהודי.
אלא שבמקומותינו שולטים, בינתיים, גורמים אנטי יהודיים המבקשים לייסד כאן בארץ הקודש את "מדינת כל אזרחיה" תוך איון המדינה היהודית מכול סממן יהודי. בהר-הבית איננו ריבונים, התורה ותלמידיה נרמסים תחת שבט הריקא לפיד ועוזריו ותקציבים לישיבות ולאברכים נגזלים בריש גלי. האפליה נגד יהודים ניכרת בכל תחומי חיינו, גם ברחובות ירושלים שיום חגה השבוע. אלה השולטים בנו אינם רוצים לשמוע דברי אמת ועושים כל אשר לאל ידם על-מנת לרדוף את מבקשיה ודורשיה.
האמת הפשוטה היא שאנו במצב מלחמה. אלפי חיילים הטמונים בבתי הקברות הצבאיים ואלפי יהודים שנרצחו רק משום היותם יהודים הם עדות כואבת, אילמת... כל המתכחש לכך הוא איש זדון ורשע, אותו יש לכבול באזיקים ואותו יש לחקור!
רצונם של קובעי המדיניות הוא להעלים אמת זו ולהדחיקה. הפוליטיקאים וראשי הצבא כאחד נוהגים כמנהג אותה בת יענה אלה שאל ראשם הטמון עמוק באדמה הם מבקשים לצרף, על כורחנו, גם את ראשי כולנו.
על-פי דוקטרינת "מדינת כל אזרחיה" המכה בנו ביתר שאת מאז הסכמי אוסלו הארורים, מבקשת ההנהגה החלשה והחולנית להמשיך במדיניות ה"הכלה", להתנהג כאילו אין אויב, "לנהל את הסכסוך בעצימות נמוכה" וכיוצא באלה הבלים שמשמעותם אחת- חיסול המדינה היהודית ! תוצאותיה ההרסניות של מדיניות נפסדת זו אנו חווים יום יום עד כי קבס אוחז במתבונן.
אלא שבניגוד לאובדן הדרך של ה"מנהיגים" בעמך ישראל מתקיים תהליך הפוך של צימאון לרוח יהודית וכמיהה לחזרה לשורשים והתחזקות רוחנית. יש לקוות שנחזה בקרוב בהתפכחות והתנערות של יהודים המבקשים להשתחרר מעול הכיבוש של המתייוונים החדשים ולהיות יהודים חופשיים בארצם.

תאריך:  29/05/2014   |   עודכן:  29/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
במלחמה יש להרוג באויב
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
השמאל פיתח תורת לחימה חדשה.
נכון מאוד  |  30/05/14 20:07
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלי אלון
על חזית הבניין ברחוב רענן 14 בתל אביב מוטבע שלט גדול    צורתו, סגנונו ותוכנו מיוחדים ומעניינים    מהו הסיפור ההיסטורי שעומד מאחוריו? מי הן הדמויות המצוינות על-גבי השלט? האם מישהו יכול לעזור בפתרון החידה?
איתן לסרי
תנובה היא חברה פרטית ולא ממשלתית וכשנמכרה בעבר לנציגי אייפקס שולם לעובדים תגמול מהליך המכירה הקודם, השאלה העולה היא, האם מגיע לעובדים תגמול נוסף ממכירה שניה?
אברהם הללי
האם אין משמעות לברכת אדם לזולתו? יש ויש כי כל ברכה נשלחת מפי המברך אל הקב"ה בין במפורש ובין מתוך כונה, שהקב"ה יתן את ברכתו לאדם, שבחר המברך לברך אותו
עמוס גלבוע
עודד טירה, מי שהיה יו"ר התאחדות התעשיינים בעבר, ויו"ר המועצה לספורט בהווה, תא"ל (מיל ) פלט מפיו את המילים "5 כושים" (שחקני קבוצת הכדורסל של מכבי ת"א)    אכן, ביטוי לא יפה שלא ברוח ימינו    אבל, לבוא ולקחת דברים אלו, להקדיש להם עמוד שלם בעיתון, עם תמונה וכותרות צבעוניות רועשות בעמוד השער של העיתון זה להפוך זבוב לפיל    זה מה שהופך את התקשורת המודפסת לכל כך בלתי אמינה ודוחה
יאיר דקל
הרופא זיהה את החולה בעזרת ת.ז ולא הספיקו עדויות של כמה בני משפחה. אח"כ קרא בעיון ובקול את הפרטים שעל שקית הדם והאח קרא את הפרטים הרשומים על טופס ביה"ח וחזר אחריו בקול רם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il