X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
למחירי הדיור יש ההשפעה רחבה על המשק, קיים חשש שטיפול שורש מיידי ישבור את השוק ויוריד את הבנקים ואת הלווים ביגון שאולה. מנגד יש הזנחה רבתי של הבלון המתנפח, כי הוא יתפוצץ בקול גדול ואז השכר של כולנו יהיה בהפסדנו, למעט הספקולנטים שימכרו רגע לפני, ולמעט כל אלה שנהנים מן ההון הנשפך מן השוק הזה בלי שהם מסכנים את קצה הציפורן שלהם, יש לכל אלה אחראי אחד - ראש ממשלת ישראל
▪  ▪  ▪
בנימין נתניהו. לבחון מחדש את סדרי העדיפויות [צילום: AP]

האם מחירי הדיור הם גזרה משמיים? האם על-אף החיים הקשים, השרות הצבאי, האיום הביטחוני, שכולם "מתנות" ייחודיות שיש ליושבים בציון האם גם נוסף לכך חייבים ילדינו לגור בשכירות ולשלם את כל משכורתם לבעלי הבתים או לחלופין מי שיכול להעמיד סכום ראשוני, לקנות דירה ולהעביר את משכורת הילדים וכל רכושם בעשרות השנים הקרובות ליצרני הדירות, לספסרים, למאכערים ולבנקים?.
ביבי יקירי, ראש ממשלת ישראל, הקרקס כולו באחריותך המלאה, הקרקס הזה לא יכול להמשך. ואין מדובר בקרקס, אלא בתהליך בלתי מובן, בתהליך בלתי נתפס של העברת הון של כסף להרבה מאוד שנים קדימה מהציבור העובד, לבעלי ההון ולבנקים, שיעבוד של הציבור העובד לכל חייו למערכת שאיננה יודעת שובע, עתידם הכלכלי של ילדינו שותת דם ברחובות הערים, וממשלת ישראל מפנה את גבה.
ממשלה מהגרועות שידעה המדינה
ונעזוב לרגע את הממשלה, כי הממשלה עושה קולות של שטיח כאילו עושה משהו. לכל ממשלה יש ראש ממשלה, גם הוא מבין ודאי כבר שעתידם הכלכלי של ילדינו שותת דם ברחובות, והוא משחית את זמנו וזמננו במי הוא יעדיף כנשיא האם יעדיף את מי שהוא שונא יותר או את מי שהוא שונא פחות.
ביבי יקירי, השנאות שלך והאהבות שלך מעניינות את הציבור כשלג דאשתקד, תחת ידיך הוקמה ממשלה מהגרועות שידעה המדינה מעודה, טרם ניקה שר האוצר את החלב מהשפתיים הוא כבר אמר מילים שבאוזניך ודאי נשמעו כקריאת תיגר על ראשותך, בנט מזמן קרא תיגר תיגר, אפילו כאשר היה פקיד בלשכתך, ציפי היא בָּשוּשוּ, אי-אפשר לצפות להיכן תלך ומה תעשה ואיווט רואה את החולשה, ומבין שהוא חייב להוות אלטרנטיבה (ואני מאמין שאישית הוא מהסס, כי מה הוצא צריך את הצרות האלה, ובינתיים על למנת לשמור על אופציות פתוחות הוא מקיים שלום ביית עם כולם), וכל החומר האחר שמסתובב בשטח מלבד איווט אינו מתאים וספק גדול אם יהיה מתאים אי-פעם לתפקיד האחראי הזה.
הממשלה הזו, יותר לטעמי מכל קודמותיה, מתחרה כל הזמן בחסימה של האח/היריב הפוליטי, ובסיכול יוזמותיו. זוהי ממשלה שמשקיעה את מרבית האנרגיה שלה בפוליטיקה פנימית, ולא נותרים לה משאבים לנהל מדיניות חיצונית שקולה ואחראית אל מול הציבור בישראל והציבור בעולם.
ומי שאחראי על ממשלה זה אתה, אתה ולא איש אחר.
ומפקד שנשאר עם שדרת מפקדים המתעסקת בעיקר בירי על כוחותינו, האם הוא בורח משדה הקרב? האם הוא נמנע מלהילחם שמא את הקרדיט יקבלו פקודיו הבטלנים? ביבי, לא כך אני מכיר את מסורת צה"ל שעל ברכיו חונכת.
ראש הממשלה, ביבי נתניהו, אתה שועל קרבות ותיק, סביר מאוד להניח שעם סיום המערכה הנוכחית אתה תתלה את המדים, אם הממשלה לא תתפרק בשנתיים הקרובות אני מאמין שזוהי הקדנציה האחרונה שלך כראש ממשלה, אין לך הכרעות קשות בתחום המדיני, אבו מאזן פתר לנו את הבעיות עם החבירה לחמאס, אין לך הכרעות מיידיות בעניין אירן, העולם פועל שם ולפחות בחודשים הקרובים לא תיפולנה כאן החלטות הרות גורל, אז תעשה לי טובה אל תעבור לעסוק בשנאות שלך למועמדים לנשיאות, יש נושאים פנימיים שהזנת, חלקם עומד לפני פיצוץ אדיר, אז יאללה לעבודה, אתה הרי הוא זה שהקים ממשלה חסרת סיכוי, ואתה שמת במשרד שהפך (לאחר הבחירות) להיות הכי קריטי את האדם הכי לא מתאים, ואם אתה מחליט לחיות עם זה המצב, אתה חייב לפתור לבד את הבעיות הבוערות.
ואל תדאג, כאשר תבוא המכונית על הצל"שים אתה תקבל את הצל"ש, ולחלופין בוועדת החקירה אתה הוא זה שתרד לדרגת טוראי.
לא ישכח ולא יסלח
הציבור בישראל לא ישכח ולא יסלח למי שקובר את ההון שלו בבנקים של שוויץ ובחשבונות שמנים של אנשים שמנים. הציבור בישראל ימצא אחראי אחד למצב הזה, והוא ראש הממשלה אשר גם כאשר נרגע מעניין אירן ומו"מ המדיני המשיך שלא לנקוף אצבע.
אם המצב יימשך, תתחיל או תתגבר ליתר דיוק תנועה רבתי צעירים אל מחוץ למדינה, ולנו, לדור ההורים יהיה מעט מאוד מה להעיר על כך. יש גבול למידת החנק ששלטון יכול לשים על ציבור ענק של אנשים, אין לצפות שאנשים ישעבדו את חייהם למען קורת גג, כאשר יש אלטרנטיבות מובהקות וטובות הרבה יותר.
ביבי, יש פתרונות, הפתרונות הם לא בשמיים, אז אנא תבחן מחדש את סדרי העדיפיות, תן דחיפה קלה לעגלת מחירי הדיור, העגלה תצא מן הבוץ, ותמשיך להתנהל בעצמה, כאשר אתה תתפנה לבעיות הבוערות האחרות.

תאריך:  01/06/2014   |   עודכן:  01/06/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביבי תעצור, אנחנו לא רוצים לרדת
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
זה בהוראת שרל'ה והוא כששת
צורי  |  2/06/14 10:23
2
מותר לשנוא
אורי פ  |  2/06/14 14:34
 
- אינני שונאו נהפוך הוא
ה.א  |  2/06/14 17:37
 
- א.ה מתעקש כמו פרד=שמע לאורי פ.
ע_הראל  |  5/06/14 01:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
דרושה החלטה אמיצה של שתי ההנהגות, של שני הצדדים, להכיר זה בסבלו של זה, תוך הבאת כאבם של שני הצדדים
ארווין קליין
שיחות עם אלוהים - דו שיח בשיר שכתבתי בעקבות הספר "שיחות עם אלוהים"
אורי שרגיל
החיים נעשים מעצבנים ברגע אחר שמתלבש על הרגע האחד כאשר בואש מצוי נועץ את המכונית שלו בחנייה הפרטית שלי ומגיר מתוך האיבר המגודל שלו (על גלגליו) שמן גיר לתוך המדרכה הפרטית שלי
גילעד ושדי
כיצד מתחילים פרויקט פינוי בינוי? מי הגורמים שיש למנות לקראת כניסה לפרויקט מסוג זה? מה חשוב לדעת על-מנת להוציא את הפרויקט לפועל
אליזבט רימיני
ריבוי המועמדים ובינוניותם (שלא לומר...) מעידים יותר מהכול על השפל ביוקרת המוסד ובחוסר נחיצותו. עדיין לא מאוחר להודות לכולם על הטרחה ולבטל את הנשיאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il