X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מאמר המערכת של הארץ מיום 19.5.13 חושף בגלוי את תמיכת העיתון "בצדקת הנאכבה הפלשתינית שנגרמה באשמת ישראל הציונית הכובשת. "די לשכתוב ההיסטוריה" - המאמר מאשים את ישראל בהיווצרות בעיית הפליטים, בסירוב להכיר בבעיה
▪  ▪  ▪
הארץ. איבד את הנרטיב הישראלי [צילום: איתמר לוין]

סקר עולמי על האנטישמיות העלה שבקרב הפלשתינים בגדה ובעזה היא הכי גבוהה ביחס לכל שאר העולם. הסקר נערך ע"י "הליגה נגד השמצה" בקרב למעלה מ-50 אלף נשאלים ב-102 מדינות בכל רחבי העולם. לנשאלים הוצגו 11 שאלות ובהן "ההאשמות" הנפוצות על היהודים כמו, האם הם שולטים בעולם בתקשורת, האם הם שולטים בעסקים, האם הם נאמנים יותר לישראל מאשר למדינה בה הם חיים.
מאמר המערכת של הארץ מיום 19.5.14, בכותרת "אנטישמיות מגויסת", מבטל את אמינות הסקר, מזלזל בממצאים, מנסה "להסביר" שהוא נועד לשרת את האינטרס הפוליטי של נתניהו בסרבנותו להכיר בנאכבה ולסגת מהכיבוש למען השלום. הארץ מעיז להאשים את נתניהו "בניצול" האנטישמיות להמשך הכיבוש. "נתניהו כאחד הדמגוגים עשה שימוש באחד מממצאי הסקר להצדקת הכיבוש ואי הכרה בנאכבה. הארץ מאשים את נתניהו בהסתר, באי הכרה בנאכבה המונעת השלום.
הארץ איבד לחלוטין את הנרטיב הישראלי והתחבר לנרטיב הפלשתיני. הארץ הפך לשותף מלא לתעשיית השקר האנטי-ישראלי. העיתון הפך למקור המידע לדה-לגטימציה של ישראל בעולם.
האנטישמיות הנוצרית של העבר והאיסלאמית של ההווה
האנטישמיות הנוצרית "הישנה" שלא נעלמה, קיבלה מימד ועוצמה חדשה כתוצאה מתהליך האיסלאמיזציה של האנטישמיות בעולם כולו ובמזרח התיכון ובצפון אפריקה במיוחד. 74 אחוזים מחזיקים בעמדות אנטישמיות בארצות אלה. 93 אחוזים בגדה ובעזה. 92 אחוזים בעירק. 81 אחוזים בירדן. 80 אחוזים במרוקו.
האנטישמיות "המודרנית" קיבלה אופי מוסלמי שנוהג להכחיש את השואה, ולהשוות את ישראל לנאצים כאחראים לנאכבה, לאסון השואה הפלשתיני. האנטישמיות האיסלאמית מעוגנת גם בגישה אנטי אמריקנית ואנטי מערבית ומושתתת גם על המסורת הדתית לפיה העולם כולו חייב להיות מוסלמי. גורמי האיסלאם הג'יהדסטי הקיצוני מובילים תהליך זה.
הספרים הפופולריים ביותר בעולם הערבי והמוסלמי הם "מיין קאמפף" של היטלר והפרוטוקולים של "זקני ציון". האנטישמיות המוסלמית מופנית גם נגד הנוצרים (במצרים, בלבנון, בעירק, בעזה).
האנטישמיות הפלשתינית והתנועה הנאצית
בהקשר זה חובה להזכיר את חאג' אמין אל חוסיני, מנהיג התנועה הלאומית הפלשתינית בזמנו שהתחבר לתנועה הנאצית, ניפגש עם היטלר, גייס לוחמים מוסלמים לטובת הנאצים, והיה שותף לתכנון ולרצון בהשמדת היישוב היהודי בארץ ישראל. זה קרה והיה לפני ההתנחלויות והכיבוש.
ראוי להזכיר גם את דבריו של עזאם פחה, מזכיר הליגה הערבית לשעבר שאמר במסיבת עיתונאים ביום 15.5.48, הדברים הבאים נגד היהודים עם ההכרזה על הקמת מדינת ישראל.
"זו תהיה מלחמת השמד וטבח שידובר בו כמו הטבח של המונגולים ומסעי הצלב".
ראוי להזכיר גם את דבריו של מחמוד אזהאר, מראשי החמאס, שפרסם בזמנו ספר שכותרתו "אין ליהודים עתיד בין האומות".
זו הנאכבה שהפלשתינים תכננו נגד היהודים בעבר, וממשיכיהם בחמאס, בג'יהאד ובחיזבאללה, פועלים להשגת מטרה זו גם בהווה.
הארץ תועמלן תומך בנאכבה הפלשתינית
מאמר המערכת של הארץ מיום 19.5.13 חושף בגלוי את תמיכת העיתון "בצדקת הנאכבה הפלשתינית שנגרמה באשמת ישראל הציונית הכובשת. "די לשכתוב ההיסטוריה" - המאמר מאשים את ישראל בהיווצרות בעיית הפליטים, בסירוב להכיר בבעיה, בשכתוב ההיסטוריה ובהעלמת עובדות. הארץ הפך שותף למסע עולמי אנטי ישראלי של תעשיית השקרים שמתעלם לחלוטין מהעובדות ההיסטוריות. הארץ קובע: "הנאכבה הפלשתינית דורשת הכרה ישראלית שבלעדיה אין דרך להגיע לפיוס היסטורי.
ריח רע של צחנת בגידה בצידקת הדרך של הציונות עולה מהמאמר, של הארץ.

תאריך:  02/06/2014   |   עודכן:  02/06/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הקשר בין האנטישמיות, הנאכבה והארץ
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
הנאכבה היא בסך הכל תנועת
שבץ חלובה  |  2/06/14 09:33
2
צחנת הבגידה
אדם הגון  |  3/06/14 15:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עמוס גלבוע
כנראה שלא, לפי נאום מקיף שנשא הנשיא אובמה בשבוע שעבר על מדיניות החוץ והביטחון של ארה"ב. הנאום, רווי קלישאות, לא הזכיר עוד כמה דברים: הוא לא הזכיר כלל, בדברו על אוקראינה, שרוסיה ספחה את חצי האי קרים; הוא לא הזכיר כלל את השם אסד, כשדיבר על סוריה, ולא הזכיר שמבוצע שם מזה כמה שנים רצח עם, פשעי מלחמה ולמעלה מ-170 אלף איש כבר נטבחו והיד עוד נטויה
אהרון שחר
מעולם לא היה עונש כה שלילי על חטא כה חיובי. כרוניקה של טרגדיה ידועה מראש
איתן קלינסקי
מצער, שבתקופת כהונתו השנייה של רבין לא רק שלא מותנה מהפכת ההפרטה, אלא הסתמנה פריחה בגידול הפרא ששמו הפרטה    תנועת העבודה אחראית להיותנו כובשים
איתמר לוין
מדגיש שחתירה לשוויון של המיעוטים מתחייבת לא רק מאופיה הדמוקרטי של המדינה אלא גם מאופיה היהודי    אומר שהאופי היהודי מחייב את ביהמ"ש להקדיש זמן למצוקות היחיד במקום לכתוב דיסרטציות
איציק וולף
ראש הרשות הפלשתינית הודיע כי בעוד יומיים תוכרז ממשלת האחדות הפלשתינית מטעם פתח וחמאס    דובר מטעם החמאס מצנן את ההתלהבות שנשמעת מרמאללה: מסרבים להמשך כהונתו של ריאד אלמלקי במשרד החוץ במסגרת ממשלת האחדות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il