X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מה אתם קופצים על פואד דווקא עכשיו? הוא קנה ת'פנטהאוז הזה - שאומרים ששווה תשעה מיליון שקלים - היום? הוא קנה אותו, אתמול? אולי, שלשום? תאמינו לי, הוא מסתכל חודשים ארוכים מהפנטהאוז הזה אל הים ונהנה מכל רגע. אז אתם באים - עכשיו, שלושה ימים לפני הבחירות לנשיאות - לקטוע לו ת'ההנאה?
▪  ▪  ▪
בנימין פואד בן אליעזר. עכשיו נזכרתם? [צילום: פלאש 90]

צודק לגמרי הפואד בן-אליעזר הזה? וואלה צודק. למה דווקא עכשיו? שואל הבן אדם, כשהוא כמעט נוגע בבית הנשיא, נוגע ופתאום - בום טראח שומטים לו השטיח מתחת לרגליים והכל בגלל איזה פנטהאוז שקנה ביפו בכמה מיליונים טובים, ליד הים. אז קנה. נו מה. הוא גנב ממישהו את הכסף? יש לו חברים טובים והם עזרו לו. מה רע בזה? אי-אפשר יותר לסמוך על חברים?
חוץ מזה מה אתם קופצים עליו, דווקא עכשיו? הוא קנה ת'פנטהאוז הזה - שאומרים ששווה תשעה מיליון שקלים - היום? הוא קנה אותו, אתמול? אולי, שלשום? תאמינו לי, הוא מסתכל חודשים ארוכים מהפנטהאוז הזה אל הים ונהנה מכל רגע. אז אתם באים - עכשיו, שלושה ימים לפני הבחירות לנשיאות - לקטוע לו ת'ההנאה? איפה הייתם עד עכשיו גיבורים גדולים שלי? למה? מה כואב לכם? מרגיז אתכם שלנשיא בעתיד יש בית ליד הים? זה לא טוב לדו קיום עם הערבים שלנשיא הנבחר יש בית ביפו? למה לא חשבתם על זה לפני שהתנפלתם עליו, ביום ששי כשהסחינה לשבת הייתה עוד על האש? הא?
"בואי רגע מיידלע. איך קוראים לך, רקפת? אה, איילת. תביאי קצת בורקס ופינוקים לעיתונאים הרעבים האלה. שיוציאו ת'עצבים שלהם על הבורקס והפינוקים ולא עלי. ותזמיני גם את שמי ומידד שיתנו לי ייעוץ דחוף. מה את אומרת? שמידד כבר לא איתנו? לא משנה. חפשי מישהו אחר ברשימה של אלה שחייבים לי. ודברי עם הכתב ההוא, שכחתי מה שמו. הוא חייב לנו. שיפרסם שהחקירה במשטרה השפיעה עלי קשות ופגעה בבריאותי ויש חשש שייבחר נשיא חולה. במחשבה שנייה תרדי מזה. זה עוד חסר לי שלא יבחרו בי בגלל שיגידו שהבן-אדם לא בריא. למה הרב פינטו לא הגיע? אה, את אומרת שהוא יהיה עד מדינה בעניין של ארביב. נו טוב, מה זה קשור אלי? לא לקחו לו ת'רשיון לעשות ניסים, נכון? הוא גם לא אילם, נכון? אז שיבוא מיד, ייעשה טקס גדול ופואר של הפרחת ברכות ויטהר ת'אוירה הלא נעימה פה".
מה אתם רוצים עוד מהבן-אדם? האיש נתן ת'לב שלו. נתן ת'כבד שלו. נתן הכל בשביל המדינה. ת'סכלו עליו. הוא ממש חצי בן-אדם מהבן-אדם שהיה קודם. והכל בגלל שהוא נתן ת'כל מה שיש לו בשביל המדינה והוא ממשיך לתת ת'כל מה שיש לו בשביל המדינה. אתם עוד תראו שהוא קנה ת'פנטהאוז שלו, דווקא ביפו בשביל לפעול לקירוב לבבות בין הערבים ליהודים. הוא הרי מבין גדול במנטליות הערבית. הוא בטח יקדיש ת'פנטהאוז לבית לקירוב דו-לאומי בין נוער יהודי ונוער ערבי. בפנטהאוז הזה עוד יפתחו חוגים משותפים ויהיה פה שמיח שמיח. רק בשביל זה מגיע להיות להיות נשיא. איזה בן-אדם מתוק הוא. איזה ראש יש לו. איך חשב על כל העניינים האלה עם הערבים והוא אפילו עוד לא נשיא מכהן.
אבל אנחנו הרי מכירים אתכם. כל זה לא מספיק לכם. אתם תתנפלו עליו כמו עופות טרף ותקרעו אותו לגזרים ואפילו שהחקירה בעניינו רק בראשיתה. איזה באסה שהוא שמאלני ולא ימני. אם הוא היה ימני היה אפשר להיעזר בשיח הציבורי המתלהם והמטורף הזה של הימין ולהיכנס בעיתונאים השמאלניים האלה, באבא של האבא שלהם. אבל מה לעשות הוא שמאלן אסלי.
אז מה נעשה עכשיו? פתאם שיחקנו שוב לידים של הימנים המטורפים האלה. עכשיו הם יגידו שכל השמאלנים מושחתים. אתם חושבים שזה יפגע באיציק בגלל שהיא מהשמאל? לא, אנחנו לא חושבים כך. החבר'ה האלה מש"ס כל כך שונאים ת'ביבי, שהם ילכו עכשיו על איציק? ריבלין? הצחקתם אותי. אחרי שביבי אנס את ריבלין בהודעת התמיכה הפומבית בו, ריבלין מחוסל טוטל אצלם.
אתם שואלים למה עברתי מפואד בן-אליעזר לאיציק? אז אני אשאל אתכם, נגדית. מי זה פואד בן-אליעזר? מי סופר אותו עוד, עכשיו, כמועמד ריאלי לנשיאות, חוץ ממנו עצמו? גם הוא ירד בסוף מעצמו ומהמועמדות שלו לנשיאות. חסרות סיבות? ענייני בריאות. עייפות חומר. כתיבת ספר אוטוביוגרפי. רק תציעו. ניקח. ברגעים אלה ממש, נודע לכותב שורות אלה, כי פואד בן-אליעזר הסיר מועמדותו לתפקיד נשיא המדינה "בגלל הסיכול הממוקד שעשו לו". נו שויין. גם זו סיבה טובה לפרוש עם חצי סטירה בפנים. ומה יהיה עם הפנטהאוז? לא תהיה שלוחת לבית הנשיא בשפלה וברצועת החוף?

הכותב הוא השותף-המייסד של חיים שטנגר, משרד עורכי דין ומשרדו מתמחה בתחום המשפט הפלילי, דיני מעצרים, כמו-גם בתחומי המשפט העסקי, דיני חברות, פירוקים ופשיטות-רגל, דיני ירושות וסכסוכים עסקיים-משפחתיים ודיני משפחה, כמו-גם בהופעות בבג"ץ ובענייני עתירות מנהליות, קניין רוחני ומקרקעין.
תאריך:  08/06/2014   |   עודכן:  08/06/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות נשיא המדינה
ליאורה קוזלובסקי
איתמר לוין
המשטרה פעלה כיאות כאשר בדקה במהירות את החשדות נגד בנימין בן-אליעזר, גם אם המתלונן רצה לטרפד את מועמדותו    הבחירות לנשיאות חייבות להתקיים במועד שנקבע, כי אחרת - הכנסת תנחית מהלומת מוות על חובת הציות לחוק
הרב אליהו קאופמן
אולי באמת איציק ושס הם בעבועה של זה וזו ומשלימים זה את זו. גם לאיציק וגם לשס אין בעיה להיות יום אחד הסמן הימני בפוליטיקה המדינית ויום אח"כ להתהדר בנוצות של שלום, ואפילו לעקוף את השמאל. לשני ה"מחותנים" הללו - שס ואיציק, היסטוריה ארוכה יחסית של החלפת עקרונות בכופתאות
איציק וולף
מפלגת העבודה התכנסה לדיון מיוחד בעקבות פרישת בן-אליעזר מהמרוץ לנשיאות    יו"ר העבודה: נקיים התייעצויות עם ראשי מפלגות האופוזיציה    יו"ר הכנסת: להחלטת העבודה יינתן משקל בדיון שאקיים מחר בלשכתי
יואב יצחק
עשו לי סיכול ממוקד, אמר בן-אליעזר, ומסר הודעת פרישה    הבטיח לעמוד לרשות החוקרים כדי שהאמת תצא לאור    לדבריו, הדירה נרכשה בכספים שקיבל כדין    מלין: "מרגע שהודעתי על התמודדותי לתפקיד, לא פסק מסע השמצות והכפשות אגרסיבי ומתוזמן נגדי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il