X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
התאוות לא נגמרות, לא נעצרות במחסום גיל, הצלחה, כבוד ויקר. לא מעט, רוצים עוד ועוד בכל מחיר ובלי היסוס. אלה ראויים למשפט צדק ולגורלה של אשת הדייג
▪  ▪  ▪
דייג. התאווה שלא נגמרת [צילום: AP]

הדייג ודג הזהב הוא סיפור שאהבתי מאוד בילדותי וגם נכדי היו מוכנים להקשיב לו, מפי, פעם אחד פעם, כל אחד בערך בגיל חמש או קצת יותר. הסיפור מיוחס לפושקין, גדול משוררי רוסיה אבל אפשר לנחש, שזה סיפור עם שעובד מדור לדור בתרבויות אחדות.
ובכן, היה דייג זקן עני מרוד, שחי עם אשתו, הזקנה והענייה מאוד, בבקתה עלובה לד הים. כול יום היה הדייג יוצא לדוג דגים בים הגדול. יום אחד העלה ברשתו דג זהב יפהפה שפנה אליו בשפת בני אדם ואמר לו:
" אם תחזיר אות לים תוכל לבקש שלוש משאלות ואני אמלא את מבוקשך". הדייג החליט להסכים לבקשה וביקש לשפר את תנאי המגורים בבקתה. חזר הדייג הביתה וראה שיפורים מפליגים. סיפר לאשתו את הקורות אותו והיא פתחה עליו פה גדול ואמרה בלעג:
" זה מה שבקשת? חזור מיד לים ובקש בית מפואר עם משרתים ושולחנות מלאי כל-טוב". חזר הדייג לים וקרא לדג שמיד יצא אליו מן הגלים ואמר לדייג "מה שתבקש - תקבל". ביקש הדייג את מה שאמרה לו אשתו וחזר הביתה. שם מצא בית מפואר, עשרות חדרים, משרתים וחיילים ששומרים על הבית. שולחנות עתירי כל טוב ואשתו לבושת מחלצות שולטת בכולם.
האישה נבחה על הדייג ואיימה עליו שהחיילים יכו אותו ויזרקו אותו לכלא.
" לך לדג ותגיד לו שאני רוצה ארמון שבו אהיה המלכה"
חזר הדייג לדג וביקש. משם חזר הביתה ומצא ארמון, מלא כלי זהב ורהיטי גן, שומרים, חיילים, משרתים, טבחים, מלצרים ונציגי מדינות שבאו לחלק כבוד למלכה...וכך הוחזר הדייג לים שוב ושוב.
לאשת הדייג לא הספיק שום דבר . היא שלחה את בעלה לים. "תגיד לדג שיבוא מיד וישתחווה לפני, אני מלכת העולם!"
הדייג חזר לים וקרא לדג... הדג הקשיב לבקשה. שתק וצלל במים. הדייג חזר לביתו. הארמון נעלם ועימו כל השאר. אשתו העלובה ישבה בבקתה העלובה וצעקה עליו.
מי לא מבין את מוסר ההשכל?
גם ילדים קטנים מבינים את מוסר ההשכל, אבל דווקא בני אדם בוגרים שעשו משהו בחייהם שדווקא הצליחו מעל הממוצע לא קראו את הסיפור ואם קראו אותו התעלמו ממנו. למה ? כי "להם זה לא יקרה." אזכיר שני שמות של פוליטיקאים ושם אחד של גנב ענקי, חכמים ומצליחים, מן " העולם הגדול" ותהיה לנו דוגמה של תאוות בצע או מין או שניהם יחד שאינה יודעת שובע ושעיוותה את מוחם של אנשים מסוימים והפילה אותם מאיגרה רמא לבירא עמיקתה בשל תאוותיהם . ברלוסקוני, דומיניק-שטראוס- קאהן וברנרד מיידוף. להזכירכם את שלשת אלה:
גברים מצליחים ללא גבולות
לפני שנים אחדות, ברלוסקוני, איטלקי מצליח במיוחד, חכם, עשיר שאפתן, בעל משפחה, ראש ממשלה באיטליה לפחות פעמיים, הצליח בכל אשר נגע, משנה לשנה תיאבונו גדל התגברו התאוות לעוד כסף, לעוד מין ולעוד נשים צעירות מאוד. כך הפסיד את הקריירה והגיע לבית המשפט .... נשפט למאסר ועזב את זירת הכבוד. דומיניק שטראוס קאהן, יו"ר הבנק העולמי מועמד כמעט בטוח לנשיאות צרפת (לפני הבחירות האחרונות בהם נבחר פרנסוא הולנד) . גבר מוערך בעולם הפיננסים והפוליטיקה, בעל תיאבון מיני בלתי נלאה. נתפס רגע לפני מערכת הבחירות לנשיאות צרפת במעשה מגונה בחדרנית של מלון. מאיש כבוד מצליח יצאה החוצה תיבת פנדורה, עם סיפורי אלף לילה בתחום המין וכך הפסיד את הקריירה התהילה, הכבוד וכו.
ברנרד מיידוף איש פיננסים, שחי חיי פאר והדר, עסק ב"פיננסים" רימה את כולם וגנב את כספם של לקוחותיו במשך שנים. נשפט בארה"ב, לעונש מאסר של 150 שנה!!!!!!!. אולי העונש הכי ארוך שקיים. הוא מבלה עכשיו בבית הסוהר.....עד יומו האחרון.
אלה שלעולם לא מספיק להם
יש סיפורים אינסופיים בסגנון הזה ודומים לזה בהיסטוריה, לאורכה ולרוחבה. אנחנו, מדינה " צעירה" יחסית, "ניהנים" בשנים האחרונות ממקרים שהם לשנינה ולבושת פנים לכל אזרח ישראלי. בבית הסוהר יושב לו נשיא המדינה מספר 8, מרצה עונש על אונס וניצול מרות . ראש ממשלה קודם, אהוד אולמרט מחכה לתורו לבלות בבית הסוהר על פשעים בתחום המוסר ועבירות על החוק כאחרון הנקלים. ובכלל רשימה ארוכה של מושחתים מעולם ההון והשלטון נידונו לעונשי מאסר ואחרים, מחכים לתורם לבלות בבית הסוהר. כולם שקרנים, תאבי בצע ו/ו מין, או שניהם יחד, שלא היססו לנצל כל הזדמנות "לבקש מהיקום" עוד ועוד כסף, נשים או שניהם יחד. אנשים שלא יודעים שבעה שלדעתם הם מעל החוק - פושעים במלוא מובן המילה.
ממש בשבועות האחרונים נתקלנו בכמה מותיקי השלטון בישראל, צדיקים ומתחכמים, נצלנים ועוברים על החוק שלא היססו לנצל כל הזדמנות, להתעשר וכו', בזכות מעמדם הרם. הגברים והנשים שנתקלנו לאחרונה בחמדנותם חסרת המעצורים, לא שמעו על עשרת הדברות ולא ידעו כי קיים" לא תגנוב, לא תחמוד, לא תענה ברעך עד שקר ". אנשים שלא היססו לדרוש ולנסות להשיג עוד ועוד. בלי מעצורים בלי גבולות.
התאוות לא נגמרות, לא נעצרות במחסום גיל, הצלחה, כבוד ויקר. לא מעט, רוצים עוד ועוד בכל מחיר ובלי היסוס. אלה ראויים למשפט צדק ולגורלה של אשת הדייג.

תאריך:  15/06/2014   |   עודכן:  15/06/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הדייג ודג הזהב ומוסר ההשכל שלא נלמד
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]   
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד יוסף פנדריך
תובעים בתביעות לשון הרע לא צריכים לטעון ששמם הטוב נפגע, ואם הנתבע טוען שלתובע כלל אין שם טוב - הדבר כלל אינו אמור להשפיע על מהלך הדיון
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - צמרת רקובה, פירעון השטר, הפקרות, דגים במים עכורים וכמו תפִלה
אפרים הלפרין
הפליפ פלופ של מפלגת רמת אביב או לפחות של ראש המפלגה הוא קיצוני, גובל בהסתה נגד ההתיישבות, ומראה על גלגול לפנים לפני הבחירות, מטעמים אינטרסאנטים, גלגול לאחור לאחריהן, מאותם טעמים. פער בלתי נתפס בין ההתחייבויות שלפני הבחירות לבין מה שקורה אחרי הבחירות, פוליטיקה דוחה, פוליטיקה עקומה ומקוממת. הקריצה מזרחה לאיתמר וליצהר - מוחלפת בקריצה מערבה לטוני בלייר ולברק אובמה. מכירה כללית של נכסי האומה לצורך צבירת הון פוליטי
רפי לאופרט
מאז 1967 הפך הימין למבטא הנאמן ביותר של הציונות המגשימה ושל הקשר בין עם-ישראל לארץ-ישראל - ליבת הקיום היהודי, ומגמה זו נמשכת ועתידה להתחזק
נסים ישעיהו
היום למעלה משלושת אלפים ושלוש מאות שנה אחרי האירועים המסופרים בפרשה, אנחנו הרבה יותר חכמים. עובדה היא שרק מיעוט קטן ממשיך בקו של המרגלים. הרוב הגדול מעדיף את דרכם של יהושע וכלב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il