X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
בהבדל מעונות קודמות - לא מצליחה תוכנית הריאליטי של ערוץ 2 לנסוק אל על, אם מחמת דריכה במקום, העדר יזמות מצד ההפקה, ואם בשל תחרויות המונדיאל, הנוגסות בה בכל פה
▪  ▪  ▪
האח הגדול 7. שיעמומון [צילום: פלאש 90]

חודש וחצי מאז שהחל שידורה - נראה שתוכנית הריאליטי "האח הגדול" מיצתה את עצמה ומאבדת מומנטום. הרייטינג שלה רק הולך ודועך, אם משום דריכה במקום, אם מחמת העדר יזמות-הפקה, ואם בשל תחרויות המונדיאל, הנוגסות לא מעט בתוכנית.
אין זאת כי אם המזל אינו משחק עוד ל"אח הגדול" ואינו מאיר לו פנים. בעוד שבעונות הקודמות זכה המשדר הזה של ערוץ 2 לצפיית-שיא - הרי שהפעם מתמעט יותר ויותר מספר הצופים בשיעמומון הנוכחי.
אם לא די בהיות התוכנית מונוטונית מדי - דאגו, משום מה, מפיקיה לסלק מבעוד מועד מקירבה את הרוח החיה שבה, אורטל בן דיין, עם כל ה"אנטי" שלה. שהרי עם יד על הלב צריך להודות שללא פרובוקציות לשמן - אין ל"אח הגדול" שום רוח-חיים.
תגבורת מאוחרת
אומנם שורדת, עדיין, הטבעונית טל גלבוע כמוהיקנית אחרונה בתוכנית, אבל גם המהומות שידעה זו לחולל בשלביה הראשוניים נגד אוכלי הבשר בה - דעכו עם הזמן. מן הסתם זו, אולי, הסיבה שסוף-סוף עכשיו החליטה ההפקה של "האח הגדול" לעשות מעשה ולצרף לתוכנית, כ"תגבורת", את תותחי העבר שלה, כמו מנחם בן, עינב בובליל ונופר מור. לזכותם של אלה ייאמר, כי בהבדל מדיירי ההווה המשעממים כל כך בתוכנית עד עתה - ידעו דיירי העבר להפיח בה רוח-חיים.
אלא שגם כך, ספק גדול אם תוכנית "האח הגדול", במתכונתה החדשה, תצליח בכלל לנסוק לשחקים ולהחזיר לעצמה את תהילת-עברה. נראה שהפעם פשוט איחרה תוכנית הריאליטי הזו את הרכבת, ושגם התגבורת שהוחשה לשורותיה כדי להצילה מהתמוטטות מוחלטת - לא תחלץ אותה מן הבור שכרתה לעצמה.

תאריך:  29/06/2014   |   עודכן:  29/06/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 האח הגדול
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חגית כהן
למה לא הלכתי השנה לשבוע הספר? כי העדפתי להיכלא מרצון ברפובליקת ויימאר
יואב יצחק
מנכ"ל משרד הרווחה מנסה להשתיק את ל'. בכל מחיר. לשם כך הוא עושה מאמץ להיפגש עם אבות גרושים אומללים, בניסיון לשכנעם להתנתק מ-ל' - המובילה מאבק ציבורי נגד בכירים במשרד הרווחה ונגד פקידות סעד, שעיוולו נגדה ונגד גורמים נוספים
יואב יצחק
עו"ד מצקביץ' האמורה לייצג את רשות השידור ניסתה לתמרן את בית המשפט העליון נגד הנהלת הרשות    העמדה שהציגה הפתיעה אפילו את נשיא בית המשפט העליון, אשר גרוניס, ששאל אותה מפורשות: את מי את מייצגת?
חיים נוי
מחזה מרגש ונעים שהצחוק בו מהול בעצב מועלה בבית ליסין    הדרמה הקומית פורשת לפנינו את המתרחש בביתה של משפחה לונדונית רגילה לכאורה, אך אנו משקיפים על ההרס המתחולל בה ועל הניכור והשונות הזרועים בין בני הבית
אלעזר לוין
האקדמאית בת ה-42 היא אחת הנשים היחידות בארץ, המכהנת כמנכ"ל בית דיור מוגן, ועוד בצפון תל אביב    עסקי הנדל"ן של "אחוזת צהלה"    פנטהאוז ב-3 מיליון שקל   דמי אחזקה יקרים, תמורה טובה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il