X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ראש הממשלה פנה בישיבת הממשלה לשר התקשורת, השר ארדן, בשאלה מה הוא עושה בעניין ה"שמאלניות" של ערוץ 2, האם זו סתימת פיות? פגיעה בחופש הביטוי?
▪  ▪  ▪
רוני דניאל. לכאורה דובר צה"ל [צילום: פלאש 90]

חובת הרשות השנייה לאיזון והגינות
חוק הרשות השנייה שמכוחו פועלים כל ערוצי הטלוויזיה הישראלים (למעט ערוץ אחד) וכל ערוצי הרדיו האזורי אומר כי בין יתר תפקידי הרשות ניתן למצוא את: ...מתן ביטוי מתאים למגוון התרבותי של החברה הישראלית באזורי הארץ השונים ובצורות ההתיישבות השונות ולהשקפות השונות הרווחות בציבור... שידור מידע מהימן, הוגן ומאוזן... ומכאן שהקפדה על איזון והגינות בשידור אין בה ולא כלום נגד חופש הביטוי, נהפוך הוא.
מבנה הרשות השנייה
כמו-כן מגדיר החוק את מבנה האחריות והסמכות ברשות השנייה, לרשות השנייה יש הנהלה, להנהלה יש מנהל כללי, מעליה יש מועצה עליה ממונה יושב-ראש, וכולם כפופים לשר, שר התקשורת, ומכאן שאם מישהו סביב שולחן הממשלה אחראי ובעל סמכות בעניין שידורי הערוץ השני הריהו שר התקשורת, וככל שראש הממשלה סובר שהערוץ השני עובר על החוק ומציג תמונה בלתי מאוזנת, הרי שראש הממשלה פנה בדיוק לכתובת הנכונה.
מה עוד שנראה שארדן, אשר מבין כבר שהוא במרוץ ומתאמץ לקבל שעות מסך, שוכח לרגע שמי שרוצה לקבל תמיכתו של הציבור, אנא ינקה קודם את הסלון שלו טרם הוא מתלונן בפני הרשויות על כי לא מנקות את הרחוב, קשוט עצמך גלעד, טרם אתה קושט אחרים, אפילו אם המרוץ התחיל כבר.
עובדה, ניתן לכפות איזון והגינות - לפיד ושילון בחוץ
חשוב לספר שבעבר, כאשר יאיר לפיד (עם דניאל ואברמוביץ') באולפן שישי ודן שילון במסגרת איזו תוכנית בוקר, פצחו בתנועת מלקחיים נגד ראש הממשלה, ואחרי שהיה ברור ומובהק שזה הכיוון, והם לא הרפו, וכאשר לי היה ברור שאצל לפיד מדובר בהכנה לתפקיד הבא, הודעתי לשר התקשורת דאז כחלון וליו"ר הרשות השנייה דאז, שאם הנושא לא יטופל מיידית, אעתור לבג"ץ, ואחרי זמן קצר מאוד שילון מצא לו עבודה אחרת ולפיד החליף את מקום עבודתו הפוליטי בערוץ השני ועבר לתפקיד פוליטי אחר.
שידורי החדשות של ערוץ 2 מביאים לי להקיא
אינני צופה במתכוון בערוץ השני, וזה לא טוב, כי אני מרגיש שאני מפקיר את הציבור שאיננו בקיא בחוק, אני מאמין גם שראש הממשלה לא צופה, אני בטוח שאין לו עודף זמן, לעיתים אני מאזין פסיבי, ואני אומר לכם שאני לא מזהה שם ארס שמאלני, אני מזהה שם בעיקר פלצנות, הם גורמים לי פשוט להקיא, ולא כולם אלא שניים מרכזים המבאישים את כל העיסה.
לפיד אברמוביץ' דניאל, עיתונאים הם לא
הקו הפוליטי של הערוץ השני הובל בגרון על-ידי שלושה אייקונים, יאיר לפיד, אמנון אברמוביץ' ורוני דניאל, השלושה בישלו את הצד העיתונאי של פרשת הרפז, והוכיחו שם שלא חשוב כלל מה מקצועם האמיתי אך עיתונאים הם לא.
יאיר לפיד היה כבר אז פוליטיקאי שהושאל לטווח קצר לעיתונות, כלומר אנחנו יודעים מה היה אז מקצועו, פוליטיקאי, וכפוליטיקאי ועל-מנת להיפרע מהיריבים הפוליטיים הוא עשה כמעט הכול, כולל לטעמי לעבור על החוק - אבל הוא כבר לא שם אז בואו נשים אותו לרגע בצד.
אברמוביץ' ודניאל נראים לי כשני הקשישים של החבובות
השניים האחרים הנראים בעיני מאז פרשת הרפז כשני הקשישים של החבובות קופצים למסך בכל משבר, וכאמור כאשר אני נאלץ לשמוע את גיבוב השטויות הנשפך מהפה שלהם בא לי פשוט להקיא.
אברמוביץ' הוא שמאלן, רוני דניאל הוא לכאורה דובר צה"ל, בפועל הוא דובר של הגחמות של עצמו (אז יש לכאורה איזון) שני קשישים אשר מקומם לדעתי באחד הבתים המוגנים באזור ת"א, אשר חטאו חטא עיתונאי ענק, ייתכן שעשו זאת במזיד בצוותא חדא עם לפיד, יש ודאי מקום לחשוד שהפעמונים צלצלו והשלושה עצמו עיניהם חזק חזק, בלי לחפור עמוק ניתן למצוא אצל שלושתם מניעים אישיים פסולים ועד היום הם לא התנצלו, לא הכו על חטא, לא בפני הנפגעים ולא בפני הציבור, גם יאיר לפיד אותו דבר. גם רשויות החוק לא אמרה, לפחות בינתיים, דבר בעניינם, וגם לא מועצת העיתונות.
הם לא הכו על חטא, לא השעו עצמם ולו לתקופת הרגעה, והם ממשיכים לפטפט ולפטפט ולמלא אותנו בקשקושי ביצים ללא תכלית, כנראה תמורת ממון רב ועל חשבון כל אחד מאתנו.
ה DSM אינו נספח של חוק הרשות השנייה
אז ערוץ 2 איננו מאוזן הוא אף פעם לא היה מאוזן, אינני יודע אם נשאר שמאלן כפי שחושש ראש הממשלה. כאשר שני אייקונים מובילים מקרינים כל כך הרבה חוסר אמינות, כל כך הרבה חוסר יושר אינטלקטואלי, ברמה שכאמור המביאה לי להקיא, יש לדעתי לבחון את חוסר האיזון של הערוץ השני שמעסיק אותם במבחנים רפואיים מאוד מסוימים ולא במבחנים פוליטיים, וכמה שחיפשתי, לא מצאתי ביטוי לאותם מבחנים רפואיים בחוק, ה DSM אינו נספח של חוק הרשות השנייה.
הערה: ה- DSM הינו ספר האבחנות הפסיכיאטריות. האם יש שם איזה פרק על יציאה של מוסדות מאיזון? ואם מוסד יוצא מאיזון, איפה מאשפזים אותו? במוסד? בעיה קשה יש לו לארדן!

תאריך:  03/07/2014   |   עודכן:  03/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צ'לו רוזנברג
מערכת החינוך העל-יסודית היא רובוט מימי הפרהיסטוריה, חלודה, בלתי יעילה בעליל, מאובנת ושמרנית בצורה שלא תתואר
אריאל י. לוין
כמה מחשבות, תובנות ומבטים קדימה לאחר הסוף המר של חטיפת שלושת הנערים: ההבדל בינינו לבין הפלשתינים, המצוקה של חמאס, עתיד הרשות הפלשתינית והשאלה לאן הולכים מכאן
אליקים העצני
ישראל חייבת להודיע שמעתה, לכל פעולה טרוריסטית מטעם 'עז-א-דין אל קסאם' כל מנהיג חמאסי פוליטי יהיה ערב בחייו, מאסמעיל הנייה ודרומה
ראובן לייב
הרעיון לקיום יום-חופשי נוסף במשק ליום השבת עומד לקרום עור וגידים ביוזמתם הפעילה של השרים סילבן שלום וציפי לבני, ובסיועה הגלוי של שדולה רחבה בכנסת, שאינה מסתירה את התלהבותה ממנו
עליס בליטנטל
כמו בחוק הדן למוות את הנאצים ועוזריהם. רק כך תרגע סערת הנפש המחפשת נקם בקרב יהודים כלפי הערבים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il