X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ביבי גמר את הסוס. שיטת התרפסות היהודים בפני רוצחיהם מיצתה את עצמה. העם בשל למנהיג חזק. מי שישכיל לרכב על הגל יגרוף נצחן גדול
▪  ▪  ▪
בנימין נתניהו. גמר את הסוס [צילום: AP]

ילד טוב ירושלים
נדמה שביבי ראש ממשלה כאן מאז ולתמיד. הוא הפך להיות "ילד הכאפות" של העולם. נותנים לו סטירה? הוא מבקש סליחה. אשטון מודאגת? הוא רץ ללטף ולהרגיע. משט של מחבלים כמעט טובח ביחידת קפצונים של צה"ל? הוא רץ להתנצל ולשלם פיצויים. הסקרים מראים שהעם רוצה גלעד? הוא רץ לשחרר מאות רוצחים. אובמה רוצה הקפאה? מקבל. רוצה עוד אחת? מקבל תחליף: עוד שחרור המוני של רוצחים, הפעם "רוצחים טובים".
כולם היו יודעים אז טוב מאוד
מסכנים ההורים השכולים. כמה ניסינו לשכנע אותו שכבוד לאומי זה לא פח אשפה, הדגל הוא לא סמרטוט רצפה, ההמנון הוא לא חמשיר, התנ"ך הוא לא אמצעי לאריזת דגים? אך ללא הועיל. ראש הממשלה הנצחי שלנו התעקש להתמיד בביזוי הכבוד הלאומי.
באמוק שחרורי הרוצחים הוא עשה לא מעט דברים: ירק בפרצופי המשפחות השכולות, ירק בפרצופי כוחות הביטחון שסיכנו את חייהם כדי ללכוד את הרוצחים, ירק בפרצופה של מערכת המשפט, גרם לרוצחים להתפקע מצחוק כשדנים אותם למאסרי עולם, הכריז: דם יהודי הוא הפקר! וגם עידוד האנטישמיות: האויב צודק, מגיע ליהודים שרוצחים אותם!
שוב כצאן לטבח
הציבור המטומטם משלם, אבל מתחיל להתפכח. יש גבול, והגבול הזה כנראה נחצה. תחושת חוסר האונים גדולה מדי, ידינו כבולות. האזרחים הערבים מסתובבים כאן בכיף, מביעים תמיכה גלויה בטרור, מביעים בגלוי שמחה לסבלנו, ואנו חייבים לאפשר להם "חופש ביטוי".
המרצחים מבצעים את זממם בקלות, ואנו מתקוטטים, מאשימים זה את זה ורודפים אחרי הרוח. "להיות עם חופשי בארצנו"? הערבים חופשיים בארצנו, והיהודים חוטפים, מתנצלים ומתפוצצים (תרתי משמע). כל החזון של מדינה שתוכל להגן על עצמה מתמוסס ומתמוטט לנגד עינינו.
העם רוצה מנהיג שינהיג
העם רוצה מנהיג שינהיג מיידית עונש מוות למחבלים, שיעניק לאסירים הביטחוניים תנאי אמנת ז'נבה: לחם עבש ומים מעופשים. מי שלא מרוצה מהתפריט שיצום ללא חשש שמישהו יזין אותו בכפיה. מי שלא נאה לו שיתפרע, התפרעויות ירוסנו בלי רגישות ובנחישות כמו שהיס"מ יודע.
כל הרוצחים המשוחררים יאסרו מחדש תוך התנצלות: סליחה, טעינו כששחרננו. כולם יקבלו משפט חוזר וישלחו לבתולות שלהם בלי למצמץ. אם אובמה או אשטון יפתחו את הפה, התשובה תהיה: כאשר ירצחו את ילדיכם אתם מוזמנים לשחרר את הרוצחים, יהודים כבר לא עושים זאת יותר.
יוטל סגר כולל על כל השטחים. יסגר השאלטר, אין חשמל, אין מים, אין סחורות, אין כספים. אם אובמה או אשטון יפתחו את הפה התשובה תהיה: אנחנו לא אמא, לא אבא, לא סבתא וגם לא סופר נני של הפלשתינים. אנחנו אויבים הנמצאים במלחמה. הסכם אוסלו נכשל!
לשחרר רוצחים כדי שאבו מאזן יואיל בטובו לשוחח עם ראש ממשלת ישראל? זה היה בתקופה של ביבי, חביבי. עבאס ירצה לדבר? שירים טלפון למזכירה, היא תבדוק ביומן אם יש זמן בשבילו.
אזרח שיביע הזדהות עם הטרור אזרחותו תשלל. בלי נאמנות אין אזרחות. חבר כנסת שיפר את שבועת נאמנותו למדינה יסולק.
כל טיל יענה במטח שיהפוך את אזור השיגור לבור ענק. יפגעו בלתי מעורבים? זה אומנם יצער אותנו מאוד, אך לא ימנע מאיתנו להגן על עצמנו. איפוק זה כח? כשישגרו טילים על הילדים של אשטון ואובמה הם מוזמנים להתאפק בכיף, אנחנו נגן על ילדינו.
החרם? בלתי נמנע! ביבי המסכן ירד לביבי ההתרפסות ומה קיבל: סטירה מצלצלת. אובמה וקרי האשימו אותו. חוקי שריעה, דיכוי נשים וזכויות אדם, טרור מטורף מאי פעם המקים חליפות איסלאמית, זוועות מקיר לקיר ולאנושות אין דבר דחוף יותר על סדר יומה אלא להתנכל לדמוקרטיה היחידה באזור? אין שום בעיה. בינתיים נסחור עם שווקים אחרים, ובהיעדר הגבלות נוכל להרשות לעצמנו לפתור את הבעיות הביטחוניות בדרך אחרת... אם זה מה שהם רוצים? תפדלו, בי אוור גסטס.
נשק סוציולוגי אסטרטגי
ישראל תוציא מהמחסנים ותשגר מטחים של כל ארסנל הנשק הבלתי קונבנציונאלי בתחום הסוציולוגי העומד לרשותה.
אמנת הדתות: ישראל תוביל יוזמת חתימה בינלאומית על אמנה דתית נגד אלימות. גדולי היהדות והנצרות יחתמו. סירובם הצפוי של רוב אנשי דת האיסלאם לחתום תעלה לדיון בינלאומי את השאלה: האם יש הבדל בין האיסלאם לאיסלאם הקיצוני, והיכן הוא מסתתר?
ישראל תעלה לדיון ציבורי את השאלה: מה חלקו של האיסלאם בזוועות העולם בתקופתנו?
ישראל תעלה לדיון ציבורי את השאלה: האם אנו נמצאים בעיצומה של מלחמת עולם שלישית, מלחמת ציוויליזציות בה תרבות ערב מנסה לכבוש את תרבות המערב?
ישראל תעלה לדיון ציבורי את הבעיתיות של התרבות הערבית כתרבות פרימיטיבית, ברברית, שאינה מסוגלת לקיים דמוקרטיה. תרבות של שנאה, פגיעה בזכויות אדם וחוקי שריעה, המשופעת במעשי זוועה וטבח. תרבות הלוקה בסינדרום אובססיבי של סטיות מין חמורות, ביניהן: דיכוי נשים, הכאת נשים, מילת נשים, הסתרת נשים, ריבוי נשים, פדופיליה חוקית, נישואי תענוג, נישואי קרובים, רצח על כבוד המשפחה, אגדת בתולות, וכו'.
ישראל תעלה לדיון בינלאומי את בעיית הצביון שהאנושות בתקופתנו החליטה משום מה לטאטא מתחת לשטיח. צביון הוא ערך עליון! זכותו של עם לנהל את מדינתו על-פי דרכו. כאשר המיעוטים עוברים מאסה קריטית הם משפיעים על הצביון. זו לא גזענות, זו מציאות, זו לא הסתה, זאת עובדה! לא עושים שלום בלי פתרון בעיית הצביון!
ישראל תעלה לדיון ציבורי את תופעת השימוש באזרחים חפים מפשע לרבות ילדים כבשר תותחים, שהפכה להיות פופולרית כתוצאה מתמיכת העולם ברעיון המזוויע הזה. חובתה של האנושות לקבוע שעל כל צד להפריד בין הכח הצבאי לאזרחים! צד שלא יעשה זאת ישא במלוא האחריות!
ישראל תבהיר שבמלחמת לבנון הבאה צפויים להיות אזרחים הרוגים רבים עקב "התחביב" הזה, אלא אם כן העולם ישנה את דרכו ויקבע שחפים מפשע לא ישמשו יותר כהגנה לטרור! כל מי שרוצה לצרוח על ישראל שיעשה זאת כבר עכשיו ושלא יחכה כמו אוכל נבלות שהגופות יהיו מוטלות לפנינו.
ישראל תעלה לדיון ציבורי את הצורך הדחוף של האנושות למגר את הטרור בכל מחיר, שכן הוא משגשג ומתפשט בקצב מסחרר. עם טרור לא מדברים, טרור מדבירים! הפסולת האנושית לסל וחסל. על האנושות להתייחס לטרור כאל צרעת ולשרוף כל דבר הנמצא סביבו. לו היו מוציאים להורג את האסיר עומר אל בגדדי חיי אלפי אנשים היו ניצלים. בדיעבד הוכח ששחרורו היה פשע כנגד האנושות!
ישראל תוכיח מדעית שהעם היהודי הוא העם הפלשתיני האמיתי, שפלשתינה הוענקה ליהודים עוד לפני שערפאת למד לזחול, שהשטחים הכבושים אינם כבושים, ושזכויות "העם הפלשתיני" כביכול מבוססות על הונאה ושקרים.
ישראל תכריז שהדבר היחידי שמגיע לפלשתינים ממנה זו הזכות להודות לה על כך שהיא לא עשתה להם את מה שהם ניסו לעשות לה. לא יעלה על הדעת שהם יעשו לנו גהינום נצחי רק בגלל שריחמנו עליהם.
פעמיים התנהגנו באופן אנושי כלפי התרבות הברברית הזו שקמה עלינו להשמידנו, לא מיצינו את הנצחונות, לא עשינו בהם את מה שהיה צפוי לנו אם הם היו מנצחים (אפשר לטעום דוגמה בעירק). נהגנו באבירות, ברחמים, באנושיות. מה קיבלנו בתמורה? סכין בגב. זהו המוסר של השמאל? זה הצדק, החכמה והשפיות של עלובי הרפש חובבי השלום והטרור? הם מוזמנים לעשות רילוקיישן לעזה ושם להתנהל על-פי אמות המוסר המעוותות שלהם.
חובתה של האנושות להגן על עצמה! עליה למגר את הטרור בכל מחיר! עליה לחסל הנהגות קיצוניות כמו ההנהגה האירנית והצפון קוריאנית! לא להתעלם מכל הזוועות שבעולם ולהתעסק באובססיביות בפלשתינים "המסכנים", רק בגלל שהיא מפחדת מהערבים וזקוקה לנפט שלהם.
על כך בדיוק אמר החכם באדם: "העולם הוא מקום מסוכן לחיות בו, לא בגלל האנשים הרעים אלא בגלל אלו שאינם עושים מאום בנוגע לכך". אתם, מנהיגי העולם, אתם הפושעים! אומר איינשטיין, חובתנו להקשיב לו.
הפוליטיקלי קורקט כשל והתגלה כפוליטיקלי קלוקל. הגיעה העת לנסות משהו אחר, משהו חדש, משהו נדיר שאיש לא הצליח להעלות על דעתו: האמת! דרוש מנהיג? כך מתנהג מנהיג. תודה ששאלתם.

תאריך:  06/07/2014   |   עודכן:  06/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 הסכם אוסלו
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביבי גו הום
תגובות  [ 19 ] מוצגות  [ 19 ]  כתוב תגובה 
1
סוסו של ביבי נפח נשמתו האחרונה
ירון זכאי 1  |  6/07/14 21:55
 
- פרפורי גסיסה של החמאס=וזה הכל!
ע_הראל  |  7/07/14 23:36
2
הבעיה היא שאין מנהיג חזק !
דן ה  |  7/07/14 17:21
 
- יש את פייגלין
אהרון שחר  |  7/07/14 19:09
3
גם מבחינה חברתית ביבי גרוע
אבי מ  |  7/07/14 20:50
 
- הרבה יותר גרוע, ראה מה מצאתי
אהרון שחר  |  7/07/14 23:17
 
- קשקוש=הבנקים היו גונבים את הכל
ע_הראל  |  8/07/14 00:08
 
- כך או כך הכלכלה לטובת העשירים
אהרון שחר  |  8/07/14 06:57
 
- ריסט זוחל=מס רכוש רציף בינ"ל !
ע_הראל  |  9/07/14 05:33
4
מאמר תמים להדהים.
אהוד פרלסמן  |  8/07/14 00:56
 
- תמים?הלא כך הסמול מכרסם בימין!
ע_הראל  |  8/07/14 12:54
 
- כן, אני באמת חושב
אהרון שחר  |  9/07/14 18:38
 
- עובדה=בקבינט+גנץ הוחלט להבליג!
ע_הראל  |  10/07/14 09:07
5
כל מילה בסלע
Moizmanor  |  8/07/14 09:42
6
מאמר חשוב ונכון ברובו
גדי112  |  8/07/14 15:56
7
רצו בשעתו מנהיג חזק.
גם באיטליה   |  8/07/14 19:11
 
- אז חייבים רק מנהיג חלש?
אהרון שחר  |  9/07/14 18:46
 
- תנסה חוכמה (זה קשה לך).
לא. חכם.   |  10/07/14 14:27
8
והעיר עזה צהלה ושמחה
אהרון שחר  |  10/07/14 16:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעל ארצי
אין יותר סיפורים על "כיפה המאפשרת גמישות מדינית". עובדה: היכן הגמישות המדינית כאשר צה"ל מעביר כוחות לכיוון הרצועה, כפי שפורסם היום בכל אמצעי התקשורת?
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - טיפש בלי מגבלות, תם השקט, שתיקה, אפסו כוחותיהם ונסים
אפרים הלפרין
על-מנת להשיג מספר מטרות חשובות יש להגדיל את הנתח התקציבי של החינוך מסך התקציב. בין היתר לא תעלה כמות התלמידים בכיתה על 30
עמי דור-און
אחת הסיסמאות הפרסומיות שליוו את הארץ במשך שנים הייתה "עיתון לאנשים חושבים". במהלך השנים התברר כי הוא כנראה מיועד רק לאנשים החושבים כמו שעיתון הארץ היה רוצה שיחשבו. אך כיוון שמספרם של אלה הולך ומצטמק נפגע גם מעמדו הכלכלי של העיתון
הרב חיים סבתו
דברי מבוא לספר "מסילת ישרים" לר' משה חיים לוצטו    כל ספרי המוסר מטיפים לנהוג בדרך הישר והטוב; הרמח"ל מלמד כיצד לעשות זאת ומעלה את האדם מדרגה אחרי מדרגה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il