X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
גידול משמעותי של 90% בטיפולים אסתטיים על-ידי מכשור לייזר ואנרגיית אור בשנה החולפת הכתבה הבאה מציגה פרוצדורות לא פולשניות למראה צעיר
▪  ▪  ▪
קיימים פתרונות נפלאים [צילום: פלאש 90]

מראה עור הפנים שלנו משתנה עם השנים בעקבות חשיפה לשמש, שינויים במשקל, עישון, גנטיקה ותהליך ההזדקנות הטבעי. כיום, קיימים בעולם האסתטיקה פתרונות נפלאים לכל סוגי הבעיות הקיימות.
לניתוחים הפלסטיים שהיו בעבר הפתרון העיקרי להצערת עור הפנים, מגיעים כיום אנשים בגיל מאוחר יותר, עקב ההתפתחות הטכנולוגית והידע הרפואי שנצבר. הטיפולים האסתטיים נכנסו לתמונה והפכו לפופולריים יותר ויותר בשל זמינותם, היעדר הצורך בתקופת החלמה ובשל התוצאות הטובות שהם מספקים.
קצת נתונים סטטיסטיים:
האגודה האמריקנית לכירורגיה דרמטולוגית (American society for dermatologic surgery), ה-ASDS, פרסמה לפני שבועות מספר נתונים על-אודות טיפולי פנים על-ידי שימוש בלייזר ובאנרגיית אור ורדיו. לפי הנתונים מסתבר, כי ישנה עליה חדה בביצוע טיפולים כאלה בין 2012 ל-2013. ואם לדבר במספרים: בשנת 2012 בוצעו 1.68 מיליון טיפולי פנים על-ידי מכשור בארה"ב וב-2013 כבר בוצעו 2.25 מיליון טיפולים.
הזרקות הבוטוקס וחומרי המילוי, תפסו מקום של כבוד, וללא ספק התאימו עצמן לנשים של הדור הנוכחי. הבוטוקס מאפשר לי כרופא, לטפל בהצערת קו הלסת, בהרמת זוויות פה, בטשטוש קמטים באזור צידי העיניים והמצח ועוד. חומרי המילוי הזמניים המבוססים על חומרים הנמצאים בגופנו, מסייעים לי להעניק נפח לאזורים שטוחים שברצוני להבליט כמו עצמות לחיים, עיצוב אף, מילוי שפתיים ועוד.
אך המזרק אינו הפתרון היחידי להשבת המראה הצעיר לפנים. כיום, בעזרת מכשור חדשני כמו מכשיר ה-ELOS PLUS, ניתן לטפל בנושא כתמי פיגמנטציה ונימי דם המופיעים על הפנים, וכן, במיצוק וחידוש העור. המכשור מבוסס על פולסים של גלי אור ורדיו והשילוב בין השניים הופך את הטיפול ליעיל יותר ובטוח יותר ממכשירים דומים מהדור הישן.
הבשורה האחרונה בתחום טיפול בעור הפנים היא מכשיר ה-V TOUCH. מכשיר זה המשתמש באנרגיות נמוכות יחסית של גלי אור ורדיו, מאפשר לי כרופא, שליטה על עומק הטיפול, אופי הטיפול וסוג החדירה. התוצאה עם מכשיר חדשני זה תהיה מדויקת יותר, אחידה ואפקטיבית יותר והכאב בטיפול יפחת. הטיפול במכשיר מתאים גם לגיל מתקדם במידה ואין קמטים עמוקים או צניחה מאוד משמעותית.

הכותב הוא מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית
תאריך:  08/07/2014   |   עודכן:  08/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פרוצדורות לא פולשניות למראה צעיר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נעמה בן-דוד-טרבלסי
רק דבר אחד אנחנו לא מתכננים, זה איך להתנהל עם הפיתויים של הארוחות במסעדות וכיצד נשמור על המשקל ובעיקר על הבריאות
ראובן לייב
לצד הטיפול הקונבנציונלי במי שסובלים ממערכת-נשימה פגומה - יש גם טיפול טבעי, שאיננו כרוך בשימוש בתרופות. נא להכיר את חדרי המלח בארץ, שמאחוריהם עומד ממציאם, ברוך בקר, כשהרופא ההומיאופת, ד"ר אילן זמיר, מסביר את ייחוד הטיפול באמצעותם
איתמר לוין
תובעים וסניגורים עושים את שיעורי הבית שלהם באולם במועד שנקבע לדיון, ומאלצים את מיכל ברק-נבו להמתין להם דקות ארוכות. בדיונים עצמם היא מפגינה דייקנות, עירנות, מקצועיות וענייניות
לאה טרן
תיאטרון גשר מציג את הרפרטואר שלו לעונה הבאה: יחזקאל לזרוב יגלם תפקיד מרכזי בהצגה "הנפש הטובה מסצ'ואן"; לנה קריינדלין תביים את "אותלו"; "אגדת חורף", סדרת הצגות דוברות רוסית ועברית מיצירותיו של ויליאם שייקספיר
ראובן לייב
בחנויות ובשווקים הפתוחים מסתובבת לא אחת סחורה פגומה בשל העדר תנאי-הקפאה הולמים, תאריכי-תפוגה פיקטיביים, קיבולת שגויה של מוצר, מחיר לא אחיד שלו באותה חנות עצמה, וגם הפחתה באיכותו. מה לא עושים למען הרווח של היצרן?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il