X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אתה לא יכול לאחל לנפילתו של חמאס ובמקביל ולהפריע לצה"ל לבצע את המשימה. מחמוד עבאס עוד יפנה לבית המשפט בהאג בטביעה להעמיד לדין את ישראל על פשעי מלחמה. חיילים ישראלים נופלים בקרבות עם האויב המר של אבו-מאזן, והוא במקביל מכין תיק עבה מלא שקרים ושנאה
▪  ▪  ▪
אבו-מאזן. מצא מקלט מאחורי צה"ל צילום: AP]

כידוע, אנחנו הישראלים מצטיינים בהמצאות ובפטנטים הנועזים ביותר. אך יש פטנט אחד שאין לו אח ורע בעולם כולו ולא היה משהו שמתקרב בייחודו בכול ההיסטוריה האנושית.
הדוברים בצד המסוים של המפה הפוליטית במהלך המבצע "צוק איתן" המציאו סוג נדיר של... ברית. הם באים בטענות לבנימין נתניהו שפספס לשיטתם הזדמנות פז למוטט את חמאס ולהעביר את השלטון בעזה לידי אבו-מזן, אתו יש לנו אינטרס משותף, ולכן הוא אמור לשמש כביכול כבן-הברית שלנו.
תוהה אני: איזה סוג של שותפות יכולה להיות? נכון, בבריתות לא מעטות הצדדים לא תמיד שווים, הם לא תמיד על אותו המשקל, כל אחד נכנס לברית מתוך האינטרסים האישיים שלו או של עמו אותו הוא מייצג. כשמדובר בברית לצורכי מלחמה היו מקרים בהם אחד מבני הברית התחמק מלמלא את חלקו, גרר את רגליו, בסוף אפילו בגד. זה מוכר לנו ומובן.
אבל מעולם לא הייתה ברית בו אחד הולך להילחם, משלם מחיר כבד בחיי חייליו, בפגיעה בכלכלה, משבש את שגרת חייהם של אזרחיו - ובאותו הזמן בן הברית השני לא רק שלא תורם את חלקו - הוא פועל בגלוי ובמלוא המרץ נגד בן-בריתו, מכפיש אותו, פונה למוסדות הבינלאומיים בדרישה לעצור אותו, מגנה, מקלל, מאשים ברצח עם.
אתה לא יכול לאחל לנפילתו של חמאס ובמקביל ולהפריע לצה"ל לבצע את המשימה. מחמוד עבאס עוד יפנה לבית המשפט בהאג בטביעה להעמיד לדין את ישראל על פשעי מלחמה. חיילים ישראלים נופלים בקרבות עם האויב המר של אבו-מאזן, והוא במקביל מכין תיק עבה מלא שקרים ושנאה.
אם אבו-מאזן מעוניין להפיל את שלטון חמאס שיפנה למועצת הביטחון בדרישה לא להפריע למי שעושה את העבודה בשבילו. הקול שלו היה עוזר לסיים את מלאכה מהר יותר, עם פחות קורבנות משני הצדדים.
אם הוא רוצה לחסוך בדם פלשתיני שיפנה בריש גלי למדינות ערב, לקטר, לטורקיה ולאירן בדרישה או בקשה להפסיק לממן, לתמוך ולצדד בחמאס. ואז אולי ישראל בכלל לא תצטרך לצאת למלחמה, להקריב את טובי בניה. לא שמעתי את יפי הנפש שלנו המאוהבים בראיס המתון מייעצים לו עצה כה הגיונית ומועילה.
לו היינו בטעות חושבים שמישהו מצדד בנו, ומגלים בדיעבד שהוא ערק לצד השני - הייתי מבין זאת. אבל כולנו רואים שאבו-מאזן כבר עומד מאחורי גבנו עם סכין שלוף, כבר מקלל אותנו ומאיים.
חמאס מסתתר מצה"ל מאחורי האוכלוסייה האזרחית הפלשתינית ותוקף אותנו; אבו-מאזן מצא מקלט מאחורי צה"ל מפני חמאס - ותוקף דווקא את ישראל. למקיאבליות כזאת אפילו חמאס יכול להתקנא.

תאריך:  06/08/2014   |   עודכן:  06/08/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בן ברית עם סכין מאחורי הגב
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אחים בדם, עבאס = חמאס ל"ת
ד"ר רון בריימן  |  7/08/14 07:14
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עידן יוסף
מחבל התנפל מאחור על מאבטח ודקר אותו בסכין    המאבטח התעשת, ירה לעבר הדוקר, שהספיק להימלט לכפר עזרייה הסמוך    כוחות הביטחון מבצעים סריקות לאיותו
אריאל י. לוין
הארגון החשוב הראשון שהעמיד במרכז המאבק הלאומי הפלשתיני את הג'יהאד
אריאל י. לוין
המטרה: הקמת מדינה פלשתינית איסלאמית תיאוקרטית בשטחי ארץ-ישראל
איתמר לוין
השופט עמית: יש לתת משקל של ממש לשיקול ההרתעה בענישה על עבירות גזענות, מתוך הנחה שיש סיכוי שההחמרה בעונש תביא להרתעת הרבים
מתי דוד
השלום נעלם בגלל התפכחות מהאשליות של "תעשיית השלום", שטיפחו חוגי השמאל בארץ ומדינאים בעולם, לגבי נכונותם של הפלשתינים לפשרות ולויתורים. התפכחות מכול תוכניות השלום שנכשלו, שלא היה להן שום סיכויי להשגת תוצאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il