X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  ספרים
רומן בפרקים: הכל אמיתי, והכל קרה. העובדות קצת שונו - והדמויות קצת טושטשו. אבל כולם מכירים אותם - את השופטים הלא-חכמים ואת עורכי הדין הלא-ישרים-במיוחד ואת המפכ"ל שקומבינות רוחשות בליבו ואת הפוליטיקאים שמחפשים ריגושים בדירת-מסתור, ובעיקר את הנשים החזקות שמשחקות בגברים חלשים. ויש גם ראש ממשלה שעומד בראש המערכת
▪  ▪  ▪

ובעוד המפכ"ל מהדק את הפרטים האחרונים של תוכניתו, הרגיש דני את טבעת-הפלצור מתהדקת מסביב לצווארו.
"זה לא הולך להיות פשוט", כך דני ספד לעצמו, "וכל הסיכויים הם שרק אני הולך להסתבך בגדול. לא השופט רבינוביץ ולא רותי - רק אני".
לשופט רבינוביץ יהיו מספיק מסיבות מקלות, אם הוא ייעתר להפצרות ויעשה את מה שמבקשים ממנו לשות, כדי להציל את בתו משנות מאסר ארוכות. הוא תמיד יוכל לטעון שהוא נסחט כשעל כפות המאזניים חייה של בתו היחידה.
הוא גם יוכל לומר, שהחלטתו לבטל את כתב-האישום של מרציאנו היא החלטה הפיכה ושבעצם מתן ההחלטה הוא מנע את הסגרתה של בתו - ובכך הוא הרוויח זמן לטובת כולם.
גם את עצם המפגש בכיכר דיזנגוף הוא לא יתקשה להסביר; זאת, אם הוא יעשה מעשה, לפניו או לאחריו, ויפנה לכורם משטרתי כלשהו.
"השופט ירוחם רבינוביץ יוכל, ללא ספק, לגייס לטובתו תקדימים שגם בהם רשויות אכיפת החוק נהגו בדרכי תרמית מן הסוג הזה כלפי עבריינים", אמר לעצמו דני. הוא זכר במיוחד את המקרה של חיילים-אסירים בכלא צבאי שלקחו בני ערובה מקרב הסוהרים. הרשויות ערכו עימם הסכם שלפיו הם לא יועמדו לדין אם הם ישחררו את מדריכי-הכליאה החטופים ללא פגע.
לאחר מכן, משההסכם הזה לא כובד, נטען בבית המשפט העליון, שמותר היה לנקוט בדרך כזאת, של עורמה, כדי לסיים את הפרשה ללא-נפגעים.
הטיעון התקבל על דעתם של שלושת שופטי בית- המשפט העליון.
"ורותי", המשיך דני לגלגל בראשו טיעונים שהוא היה מעלה, "בתו של השופט רבינוביץ, היא בסך הכול צעירה תמימה, פתיה, אולי, שהלכה שבי אחר משובותיה, ונפלה ברשת העבריינית שנפרשה לרגליה". היא בלי עבר פלילי, והיא שירתה את ארצה ללא דופי".
מה שייטען בוודאי לטובתה, להערכתו של דני, הוא שאין כל סיבה להחמיר עימה. היא בוודאי תזכה להגנה מעולה במשפטה, אם היא באמת תוסגר לידי רשויות החוק בארה"ב, או אם מעורבותה בפרשת ההברחה תיחשף בדרך אחרת.
בין אם המשפט ייערך בארה"ב ובין אם הוא ייערך במדינת-ישראל, תשומת-הלב תתמקד, ללא-ספק, באנשים הרעים באמת ולא במי שנפלה קורבן למניפולציות שלהם.
"נשארתי רק אני", קבע דני לעצמו בעגמומית רבה, "הסנגור החלקלק, מי שרכש לעצמו הרבה מאוד אויבים בשורות המשטרה והפרקליטות. אני אהיה למטרה הכי נוחה והכי לא-אהודה"
"אותי יהיה הכי קל לשפד. יזרקו אותי לכלבים בלי לחשוב פעמיים", שב וגלגל דני בינו לבין עצמו את הספקולציות העגמומיות האלה.
"בין אם המהלך המשפטי יצליח, ובין אם לאו, אני אוכתר כמפסיד הגדול. אף אחד לא ייחלץ לעזרי", קבע לעצמו דני. "אין לי מסיבות מקלות. רק מסיבות לחומרה", סיכם דני בינו לבינו. "כך או כך, אני הולך להפסיד בגדול".
ומי שיצא הכי-גיבור מכל הפרשה יהיה, כמובן, הרצל מרציאנו. לא יהיה פרשן-משפטי אחד שלא יציג אותו כקורבן האולטימטיבי של מערכת כוחנית, שאינה בוחלת באמצעים, כדי להשיג את מטרותיה.
הוא בוודאי יזכה לכתבות-צבע מפנקות שיאזכרו את תחושת-העוול על מה שנגרם לאביו, את רצח אחותו בידי עבריינים ואת הרגשת-המצוקה בעת מעצר-השווא.
בכתבות אלה תככב, ללא ספק, גם יעלה.
מה יכול להיות יותר סקסי מאישה יפה-פיה שהולכת אחר בעלה, מוותרת על קריירה בשירות ממשלתי, ונחלצת לטובתו בעת מצוקתו?

תאריך:  13/08/2014   |   עודכן:  13/08/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ציפי לוין
את הסיפור של גברת ורבורג אי-אפשר להפסיק לקרוא    הוא מסופר תוך שליטה יוצאת דופן בשפה, וביכולת וירטואוזית לגלגל עלילה    הוא משובץ בדיאלוגים מדויקים, מושחזים וחד-פעמיים
אדלינה קליין
עידן הזהב של יהודי מצרים, עקירה ותקומה בישראל, תיעוד סיפור עקירת קהילות, יהודי מצרים במחצית המאה ה-20, הוצאת ספרים "אוריון" 2014, ד"ר עדה אהרוני, בשיתוף הנהלת הספר
ד"ר חיים משגב
רומן בפרקים: הכל אמיתי, והכל קרה. העובדות קצת שונו - והדמויות קצת טושטשו. אבל כולם מכירים אותם - את השופטים הלא-חכמים ואת עורכי הדין הלא-ישרים-במיוחד ואת המפכ"ל שקומבינות רוחשות בליבו ואת הפוליטיקאים שמחפשים ריגושים בדירת-מסתור, ובעיקר את הנשים החזקות שמשחקות בגברים חלשים. ויש גם ראש ממשלה שעומד בראש המערכת
יוסי ברנע
מדובר בספר רב חשיבות מעצם הצבעתו על פגם מהותי בדמוקרטיה הליברלית וישראל למעשה אינה כזו - הרשעת חפים מפשע העלולים לשהות שנים רבות תחת סוגר ובריח. יש לקוות שספר זה כמו גם סרטים שנעשו על פרשית רצח: דני כץ, רחל הלר ודפנה כרמון יתרמו לדיון ציבורי
ציפי לוין
זהו סיפור על חברות אמיצה ולא שגרתית בין ילד לעורב - ליעד בן ה-10 ועורבני העורב, שניהם מתגוררים ברמת אביב ג'    על הקשר הייחודי בין השניים מאיימים אירועים שונים מעולמם של העורבים
רשימות נוספות
סיפור אמיתי (פרק 89)  /  ד"ר חיים משגב
סיפור אמיתי (פרק 86)  /  ד"ר חיים משגב
סיפור אמיתי (פרק 85)  /  ד"ר חיים משגב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il