X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הבריונים הפוליטיים נאחזים באמרה של קצין בכיר (וטיפש) שאמר כי ניתן לכבוש את עזה בתוך עשרה ימים ולנקות אותה אחר כך במשך שנתיים מהגורמים הקיצוניים
▪  ▪  ▪
חצי שנה לגבול עזה [צילום: AP]

הבריונים הפוליטיים מהצד הימני של המפה שלא מתבישים לנסות ולעשות הון פוליטי בזמן שחיילינו האמיצים נלחמים בחזית, דורשים בחוסר אחריות מלא לכבוש את רצועת עזה לאלתר ולמוטט את שלטון החמאס.
נכון כשמדברים מהבטן זה נשמע נהדר, בלשון הזבנג וגמרנו. כובשים מנקים וחוזרים או לא, כבר לא משנה. אם חס וחלילה זה משתבש והחמאס לא הוכרע אז הצבא אשם. הם יושבים בקבינט אליו מביא הצבא את המשמעויות ומנתח את העלויות בחיילים, במפקדים ובכלים אולם אותם זה לא משכנע.
על-מנת לשכנע אותנו הם עושים הקבלה בין רצועת עזה לבין הגדה המערבית שם עשינו את חומת מגן ותוך מספר חודשים הענין נגמר אלא דע עקא שזה תאור לא נכון. בגדה חברו יחד מספר גורמים על-מנת להביא רגיעה - האחד חומת מגן, השני שלטון של צה"ל במרבית שטחי יהודה ושומרון, והשלישי שאבו מאזן, בניגוד ליאסר ערפאת, החליט החלטה אסטרטגית על דיכוי החמאס והטרור, דבר שהביא לפריחה כלכלית ביהודה ושומרון. וגם אז זה לקח מספר שנים להגיע למציאות סבירה.
מה יש לנו ברצועת עזה מנגד כוח טרור ששולט ברצועה הן פוליטית והן צבאית? שלטון שחי מתרומות נדיבות של ממני טרור בכל העולם בדמות אמירות קטר שיושבת על משאבי נפט וכסף בלתי נידלים, וסוכנות אום אונרא המממנת העסקתם של עשרות אלפי עובדים מן החמאס ועל-ידי כך מאפשרת לו להדק את אחיזתו ברצועה.
בריונים פוליטיים
רצועת עזה מעולם לא הייתה שייכת לאף אחד. היא הוחזקה בנאמנות על-ידי מספר גורמים, כמו מצרים. הו אז גם קבלנו את הפדאיונים מהרצועה. במלחמת השחרור הגענו לעזה אולם לבן גוריון היה מספיק חזון והבנה ששם לא תהיה תפארתנו והורה לחזור משם. לאבו מאזן אין מספיק כוח ואמצעים להחזיק ברצועה ולכן החמאס זרק אותו בפעולה ברוטלית משם וכל הכוח שבעקבות הסכם אוסלו הוקם וחומש בין השאר על ידינו התגלה כחסר כל כוח עמידה וברח כל עוד נפשו בו.
הבריונים הפוליטיים נאחזים באמרה של קצין בכיר (וטיפש) שאמר כי ניתן לכבוש את עזה בתוך עשרה ימים ולנקות אותה אחר כך במשך שנתיים מהגורמים הקיצוניים. כמובן שהפוליטיקאים הלהוטים מצטטים רק את העשרה ימים ולא את השנתיים. ומה נעשה שם שנתיים חוץ מהשקעת אמצעים צבאיים וחיי חיילים לריק? נצטרך גם לדאוג לאוכלוסייה אזרחית רעבה לאוכל לבריאות חינוך ובקיצור להיות השלטון. אם היום הם חייבים מאות מיליונים על חשמל אזי עכשיו נצטרך להשקיע מיליארדים רבים ללא תמורה.
ניסיון העבר מלמד שכאשר האמריקנים כבשו מדינות והשפיעו עליהם רוב טוב הם לא זכו להכרת תודה אלא להפך קמו תנועות התנגדות שזנבו בהם וגרשו אותם מעל אדמתם. אז זה מה שאנחנו רוצים?
ומה קרה בלבנון? היינו צריכים שתי מלחמות עקובות מדם על-מנת להביא שקט לישובי הצפון וכנראה שזה מה שיקרה גם בעזה, אם כי ההסכם המתגבש שנראה אתמול (15.8.14) בטלוויזיה הוא סביר בהחלט ויכול להביא שקט לזמן ארוך לישובי הדרום.
לסיכום, צריך לשלוח את הבריונים הפוליטיים לחצי שנה לגבול עזה או למצער שיסעו בנגמש עם הלוחמים הנכנסים לעזה ושיחוו על בשרם קורט ממה שהם רוצים להעמיס על החיילים שלא לדבר על הדברים הנוספים.

תאריך:  18/08/2014   |   עודכן:  18/08/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כיבוש עזה - חלום ומציאות
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
למה לכבוש?עדיך להכות מהאוויר
דודי30  |  18/08/14 08:36
 
- נכון ואוסיף: אפשר לכבוש ביום
אהרון שחר  |  18/08/14 15:19
2
למה לפסול דעות אחרות?
אלון פלג  |  20/08/14 03:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע צוק איתן
רון בריימן
כוחות, המסרבים להתפכח מאשליותיהם, מוחים נגד סכנת הגזענות, בשעה שהם עצמם מובילים את מגמת הגזענות בחברה הישראלית    הן הם הם התובעים "שלום עכשיו", כזה המתבסס על איסור גזעני על מאות אלפי יהודים לגור בלב ארצם ועל גירושם הכוחני בשם "השלום"    אמור מעתה: שלום חזירי
עידן יוסף
מצרים מציעה: שיחות על הסכם ארוך טווח בעוד חודש    הפלשתינים מעריכים שאי-אפשר להגיע להסכם    האו"ם: יידרשו חודשים להכשיר מתקני האו"ם שניזוקו בהפגזות
חיים שטנגר
אם אין יכולה ממשלת ישראל, להדביר - אחת ולתמיד - ארגון פונדמנטליסטי, קיצוני, דוגמת החמאס, המקדש מתים, על חשבון החיים, תבוא היא ותודיע - בשער בת רבים - כי היא פשטה את הרגל
עו"ד אלי דורון
הקשיים הכלכליים עקב מבצע "צוק איתן" מחייבים שרשות האכיפה והגבייה תעניק הקלות לבעלי עסקים שנפגעו בשל המצב הביטחוני
איתן קלינסקי
שמעתי בכיכר רבין קול טהור משדרות העייפה מצבע אדום, קול מוסרי, שלא צוק איתן, לא קשת בענן, לא עופרת יצוקה, לא מטוסים יורי אש הם שיקנו את הביטחון לתושבי הדרום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il