X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
טועה כבוד השר והסכסוך אינו תלת ממדי אלא חד-ממדי ושלושת המרכיבים הינם אחד. "העולם הערבי" הינו כל מדינות ערב כל אחת בנפרד וכולן ביחד. ה"פלשתינים" הם עם ערבי נוסף שהומצא ע"י העולם הערבי. לאיש אין מושג מה מקורו מהי מורשתו ותרבותו, ומהי ההיסטוריה שלו ובכ"ז כולם מדברים עליו כ"עם"
▪  ▪  ▪
הסכסוך הוא סכסוך ישראלי-ערבי [צילום: פלאש 90]

"הסכסוך שלנו הוא תלת ממדי והוא עם העולם הערבי, עם הפלשתינים ועם ערביי ישראל. צריך לייצר עסקת חבילה שתכלול את שלושת המרכיבים יחד". דברי שר החוץ מר אבידגור ליברמן.
טועה כבוד השר והסכסוך אינו תלת ממדי אלא חד-ממדי ושלושת המרכיבים הינם אחד. "העולם הערבי" הינו כל מדינות ערב כל אחת בנפרד וכולן ביחד. ה"פלשתינים" הם עם ערבי נוסף שהומצא ע"י העולם הערבי. לאיש אין מושג מה מקורו מהי מורשתו ותרבותו, ומהי ההיסטוריה שלו ובכ"ז כולם מדברים עליו כ"עם". ערביי ישראל כפי שהם בעצמם מודים הינם חלק מהעם הערבי החדש. יוצא אם כך שמושא הסיכסוך אינו תלת ממדי אלא חד ממדי - סכסוך ישראלי ערבי.
העובדה שסיסמת "שתי מדינות לשני העמים" נקלטה ואף שיגשגה במחוזותינו אללה להטעות אותנו. מעולם לא היה עם פלשתיני ואלו המתעקשים לדבוק בשקר הנפוץ כי היה וגם ישנו "עם" שכזה חייבים - בראש ובראשונה לעצמם - לתת תשובה כנה לשאלה בנאלית ופשוטה להחריד: הכיצד מדינה שהרוב המכריע של תושביה הוא צרפתי נקראת צרפת וזו שרב תושביה מצריים נקראת מצרים ובה בעת זו שרב תושביה פלשתינים נקראת ירדן ולא פלשתין?...
העולם הערבי שמהיום הראשון לעצמאותנו קם עלינו להשמידנו מנצל ניצול ציני את כמיהתנו לשלום. ב-48 משנכשל נסיונו הראשון להשמידנו האשים אותנו ביצירת "בעיית פליטים" שברחו על נפשם כי האמינו שגורלם יהייה כפי שהיה אמור להיות גורלנו לו הפסדנו. ב-67 לא למען ה"עם" הפלשתיני חברו מדינות ערב לכלותינו ומשהפסידו שוב האשימו אותנו ב"כיבוש" בתוספת המצאה חדשה - דיכוי של "עם". כל זמן שעם זה היה בשטחים שלהם איש לא העז לקרוא לו "עם" ואילו לאחר שהיהודים הוכיחו כי לא ילכו שוב כצאן לטבח ויילחמו על חייהם ועל עצמאותם הופיע לו עם ערבי חדש... באופן מוזר ומוכחש אצלינו לחלוטין לא הרים איש גבה לשאול הכיצד עם זה דורש עצמאותו בשטחי ארץ ישראל אך דווקא היכן שיש לו רב מוצק - בירדן - אין לו ולו דרישה קטנה. "עם" זה דורש עצמאות ביו"ש ועזה ובעזות מצח מתעקש כי אזרחי מדינתו החדשה לא יבואו לגור במדינתם העצמאית ואף לא במדינה בה יש להם רב ירדן אלא דווקא בישראל ("השיבה" הם קוראים לזה).
כל מי שעיניו בראשו חייב לסלק את תעתוע השלום שיבוא לאחר "שתי מדינות לשני העמים ". מדינה ערבית נוספת לערביי יו"ש וערביי עזה תוך השארת ערביי ישראל בישראל לא תשנה דבר מהותי והסיכסוך יימשך בהבדל אחד בו במקום 22 מדינות יעמדו מולינו 23 ואחת ממש בשער.
רעיון המדינה הערבית הנוספת צריך לרדת מהפרק ומהר. ל"פלשתינים" אם הם עם אמיתי או כזה שהומצא ע"י הערבים יש מדינה משלהם אך הם רוצים גם את שלנו. מיעוטם מסתיר זאת אך רובם גם מצהירים זאת בראש חוצות ואילו אנו שהזיית השלום שבפתח שיבשה את דעתנו מסרבים לשמוע.

תאריך:  08/09/2014   |   עודכן:  08/09/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הסיכסוך הוא חד-ממדי
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
הסיסוך באמת חד ל"ת
ספוילר  |  9/09/14 16:55
2
"עם פלשתיני"המצאת השמאל
מ.אלקרייאף  |  26/09/14 22:19
3
סוף סוף כתבה שפויה!!
מ.אלקרייאף  |  26/09/14 22:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-ערבי
מתי פרידמן
מתי פרידמן, לשעבר הכתב במזרח התיכון של סוכנות הידיעות AP, מסביר מדוע התקשורת הבינלאומית מפרשת את ישראל בצורה שגויה כל כך וכיצד זה קשור לאנטישמיות
איתמר לוין
הורשע בנסיעה לסוריה בראש קבוצת אנשי דת דרוזים בניגוד להוראות מערכת הביטחון, ובפגישה עם סגן מזכ"ל החזית העממית
איציק וולף
חיל האוויר הפיל כלי טיס בלתי מאויש שחדר למרחב האווירי הישראלי    תושבים בגליל הבחינו בשובל האש של טיל הפטריוט
עידן יוסף
החיזבאללה ביקש להעביר אמצעי לחימה לביצוע פיגועים בארץ באמצעות סוחרי סמים ערבים מישראל, תוך השמשת מערכת תקשורת סודית    המשטרה עצרה ארבעה תושבים מבית זרזיר וכפר נחף
עידן יוסף
חיל-התותחנים השיב באש פגזים כבדה לעבר מקורות הירי    בלבנון דווח כי הירי בוצע מכיוון הליטאני    הערכת מצב לילית של עיריית קריית שמונה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il