X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
תאריכי הנסיגה יהיו בין ה- 4.10 ועד לתאריך 25.10. המזלות שיחושו בצורה החזקה ביותר את השפעת הכוכב יהיו המזלות הבאים: עקרב, שור, אריה, דלי, מאזניים, טלה, סרטן וגדי. כבר כמה ימים לפני כניסת הנסיגה תורגש השפעת הכוכב ולכן כדאי לקחת זאת בחשבון בזמן שמתכננים אירועים שונים
▪  ▪  ▪
מרקורי. הנסיגה מאירה בעיות שהתעלמו מהן [צילום: NASA]

והשבוע על-כניסת הכוכב מרקורי לנסיגה במזל עקרב ובתוך שבוע גם יחזור למזל מאזניים.
בשבוע הקרוב ייכנס הכוכב מרקורי המקושר גם עם תקשורת לנסיגה במזל עקרב וימשיך את נסיגתו עד אשר ייעצר במזל מאזניים....
תאריכי הנסיגה יהיו בין ה- 4.10 ועד לתאריך 25.10. המזלות שיחושו בצורה החזקה ביותר את השפעת הכוכב יהיו המזלות הבאים: עקרב, שור, אריה, דלי, מאזניים, טלה, סרטן וגדי.
כבר כמה ימים לפני כניסת הנסיגה תורגש השפעת הכוכב ולכן כדאי לקחת זאת בחשבון בזמן שמתכננים אירועים שונים.
ולמי ששכח מהן השפעות הכוכב - הרי שתפקיד הנסיגה הוא להאיר על-ידי אירועים שונים בעיות שהיו תמיד, אך בזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהן. בתהליך הנסיגה הבעיות שהודחקו או הקלקולים שלא הורגשו יוצאים החוצה.
נהוג להתייחס אל הנסיגה כדבר מאוד שלילי. אולם ההתייחסות הנכונה לנושא, היא להבין כי הבעיה הייתה כבר קיימת ואילו רק בזמן הנסיגה היא פרצה החוצה בכל עוצמתה.
ולעיתים דווקא בזמן נסיגה מתגלות טעויות מסוגים שונים שנמשכו זמן רב.
הבעיות עלולות להיות בנושאי התקשורת השונים. פגישות שלא מתקיימות במועדן, בעיות ברכב מסוגים שונים, שיחות טלפון שרוצים לבצע, אך אחד מהצדדים לא נמצא, הודעות המתקבלות בצורה שונה משנאמרו או שלא התקבלו בכלל, קלקולים במכשירי תקשורת בבית כמו: טלוויזיה, טלפון, אינטרנט וכו'.
מומלץ לא לעשות בדיקות בריאותיות בתקופה זו מחשש של אובדן המסמכים או בדיקות לא ברורות.
נהוג להזהיר מקנייה של מוצרי התקשורת השונים כיוון שבזמן זה יש להם נטייה להתקלקל.
ואולם, מומלץ לבדוק באופן אישי כל אחד כיצד מהלך זה משפיע על המפה האישית, לפני תהליכים של קבלת החלטות.
להלן השפעת מרקורי בכל המזלות
טלה - מרקורי ברטרו נמצא אצלכם בבית הזוגיות והשותפויות וגורם לכך כי אתם חשים כי לא כולם מבינים אתכם כפי שאתם רוצים ובעיקר אלו הקרובים אליכם ביותר. חכו עד לסיום הרטרו לפני החלטה כלשהי.
שור - מרקורי ברטרו נמצא אצלכם בבית העבודה והבריאות ומכריח אתכם לקחת אחריות על כל הנושא הבריאותי ולהקפיד על תזונה נכונה. בנוסף, השתדלו להבין שכל עכבה בעבודה בסופו של דבר תהיה לטובה. זה הזמן לבנות תדמית חברתית חדשה.
תאומים - מרקורי מאציל מהשפעתו בבית הרומנים והיצירה שלכם וגורם לכך שיש לכם יותר חשק ואף אפשרות להיות יותר יצירתיים בנושא בילויים שונים. גם צעירים וילדים זקוקים לכם ולדרך ראייתכם את העולם כיד מכוונת.
סרטן - מרקורי חונה בבית המשפחה אצלכם ונראה כי מבוגרים מכם מדרגה ראשונה זקוקים לכם. נראה כי אינכם מודעים לעניין עד תומו, אך זה הזמן עבורכם לנסות לשפר יחסים במשפחה. חשוב שתצאו מזווית הראייה הקבועה שלכם.
אריה - מומלץ לכם לבנות לעצמכם תוכנית שבה תוכלו להקדיש זמן על-מנת לטפל ולשדרג את סביבת חייכם. שיפוצים בכל צורה יתאימו לכם מאוד ומי שאינו יכול להוציא כספים - חשוב שתעשו משהו שיגרום לכם לשינוי באווירה.
בתולה - בית הכספים שלכם עומד להיות מופעל על-ידי אירועים שונים שיגבירו את הצורך בתקשורת גלויה וכנה, אך גם את חוסר הוודאות בנושאים כלכליים. נראה כי לעיתים אתם חשים שפועלים מאחורי גבכם ואתם מרגישים שידיכם כבולות מלהגיב.
מאזניים - מרקורי נמצא ברטרו במזל שלכם ועשוי לפעול בשתי צורות. אלו מכם הרגילים להיות תקשורתיים יעשו זאת עכשיו ובגדול. ואילו מכם שאינם מורגלים בשיחות יעשו זאת מתוך לחץ ותחושה שהגיע הזמן לדבר.
עקרב - מרקורי חונה אצלכם בבית סגור הוא בית תת ההכרה ועל כן יש לכם יכולת להיות מחוברים יותר ל"אני" הפנימי העמוק ביותר שלכם ולהבין מהם המניעים הפנימיים שלכם הגורמים להתנהגויות שונות. זה הזמן לפתוח ולסגור מעגלים.
קשת - מרקורי חונה אצלכם בבית החברה וגורם לכך כי ארועים שונים על-רקע חברתי צפים ועולים עכשיו וגורמים לכם לתובנות חדשות שדרכם אתם חווים למידה נוספת כיצד להתנהג עם הזולת. אל תתנו לצורת המחשבה השגרתית להשפיע על שיקול דעתכם.
גדי - מרקורי נמצא כרגע אצלכם בבית הקריירה ונראה כי זהו הזמן לבדוק נושאים חדשים שלא הייתם ערים להם עד היום וייתכן שכתוצאה מכך נפגעה התקדמותכם. זה הזמן לנהל שיחות שדחיתם זמן רב ובעיקר לפתוח עצמכם למקומות חדשים.
דלי - מרקורי נמצא כרגע בבית תפיסת העולם שלכם ומרגיש שם בנוח מאוד כיוון שמרקורי הוא זה אשר יכול לשנות אצלכם את תפיסת עולמכם השגרתית ולעיתים להראות לכם דרך חשיבה ופעולה שיעזרו לכם להיות יותר מאושרים.
דגים - רקורי ברטרו מעלה הפעם את השאלה לגבי סגירת חובות המגיעים לכם מאחרים כגון: הלוואות וחסכונות או כספים שהלוויתם לאחרים ושעדיין לא קיבלתם אותם מחזרה. הגיע הזמן ליישב חשבונות. וכמו-כן, לבדוק מה קורה עם אנשים קרובים.

תחזית שבועית כללית

טיפ לילידי השבוע - ילידי השבוע יחוו התרגשויות נעימות בנוגע למערכות היחסים שלכם, כיוון שהכוכב וונוס האחראי על שיפור מערכות היחסים מבקר אצלכם ויביא לכם בשורות משמחות.
טלה - בחודש הקרוב ייתכן שתהיו נסערים, כיוון שתידרשו לקחת אחריות בנושאים שלא בהכרח אתם מעוניינים בהם, ומצד שני תהיו נרגשים מאוד כיוון שאנשים קרובים לכם יוקירו לכם תודה על העשייה וצורת ההתנהלות שלכם, כאשר הם היו זקוקים לכם. הרשו לעצמכם להתפנק בכל מקום שבו אתם יודעים שמזומנת לכם הנאה, כיוון שזה הזמן שלכם להקל על עצמכם עד כמה שאפשר.
שור - אתם תוהים כבר תקופה ארוכה לגבי טיב וסגנון חייכם ומודעים לכך שדברים רבים שהשתנו אינם בהכרח תחומי החיים שבהם קיוויתם להגיע לכך. תת המודע שלכם התעורר לאחרונה ומשדר לכם תחומי עניין חדשים שאתם יכולים לממש אותם, ובלבד שתתעמתו עם תחומי החיים שהתעלמתם מהם עד היום. וודאו שגם הקרובים לכם מבינים ומקבלים את דעתכם באותו האופן.
תאומים - הכוכב מארס נמצא אצלכם במקום המקושר עם שותפויות וזוגיות ובהחלט ייתכן שאלה הם הנושאים והתחומים בהם אתם עסוקים עכשיו. כוכב זה מביא איתו אנרגיה של עשייה אך היא נעשית מתוך עצבים וחוסר סבלנות ובהחלט ייתכן שאתם פועלים באגרסיה במקומות בהם נדרשת הסבלנות על מנת לממש את אותם התובנות שאתם מקבלים מהיקום דרך ההתרחשויות בחייכם.
סרטן - כבר תקופה ארוכה אתם עוסקים בענייני בית ומשפחה ונראה שתמשיכו כך גם בשבוע הקרוב וגם במשך כל תקופת החגים. נסיעות הקשורות לצעירים מכם במשפחה יהיו צפויות גם אם לא תהיו מעורבים בכך ישירות. הצרכים המשפחתיים קוראים לכם. גם מבחינה כספית אתם נמצאים בתקופה יותר טובה עבורכם, כיוון שהכוכב יופיטר המביא איתו שפע עדיין נמצא אצלכם בבית הכספים ומשפיע עליכם מטובו.
אריה - זהו שבוע מצויין עבורכם לטפל בכל הקשור לנושאי בית ומשפחה כיוון שהכוכב מרקורי המביא איתו תקשורת מגיע אליכם לבית המקושר עם המעגל הראשון של חייכם. זה הזמן לטפל בכל התחום המשפחתי ולנסות לבדוק עם האחרים אם גם הם חושבים כמוכם ביחס לכל ההתרחשויות. נראה שיבואו לקראתכם כיוון שמצב הכוכבים השבועי שלכם בסך-הכל מלמד על בשורות טובות.
בתולה - כשכוכב יופיטר נמצא אצלכם בבית תת המודע הכוונה היא לגרום לכם להתחבר אל האני הפנימי שלכם ולקבל משם את התשובות לגבי ההתנהגויות שלכם. נראה שאתם פועלים באופן מאוד מתוחכם וחושבים לעיתים שהאחרים לא מבינים את המניעים שלכם. דווקא כשאתם פועלים בדרך זו אתם משיגים את הפעולה ההפוכה ומרחיקים מכם אנשים שבהמשך חייכם תצטערו על כך.
מאזניים - נושאים כספיים יטרידו אתכם השבוע וזאת בגלל העובדה שכוכב התקשורת עומד לבצע את נסיגתו הקרובה בבית הכספים שלכם. זהו זמן שבו ייתכן שיגברו אצלכם ההוצאות על ההכנסות. מכשירים יכולים להתקלקל ועליכם לוודא שכל הודעה שלכם אכן מגיעה ליעדה ובעיקר מובנת כהלכה על-ידי השותפים לכם למחשבה ולעשייה. זה הזמן לשתף גם את האחרים בתוכניותיכם.
עקרב - הכוכב מרקורי נכנס למזל שלכם השבוע ויבצע שם את נסיגתו הקרובה, עובדה זו מלמדת על כך שתהייה לכם ההזדמנות להבין את עצמכם ואת דרכי התנהלותכם לעומק. זה גם הזמן שבו תהיו יותר מודעים לדפוסי ההתנהגות שמנהלים אתכם ונראה שתהיו מוכנים להתמודד איתם. מבחינה כספית מומלץ לכם להיזהר ולערוך את חשבונותיכם מחדש כיוון שנראה שההוצאות אצלכם מרובות מההכנסות.
קשת - הכוכב מארס המביא איתו מרץ, עשייה ואנרגייה נמצא במזל שלכם וגורם לכם לפעול בכל המקומות שבהם אתם מרגישים שעדיין זקוקים לכם. יכולת הביצוע שלכם עכשיו במיטבה ומומלץ לכם לקחת איתכם אנשים שאתם יודעים שאתם יכולים לסמוך עליהם. נראה שהסביבה הקרובה תפרגן לכם על דרך חשיבתכם וכיוון שכך, אין לכם מה לדאוג והדברים יתנהלו בדיוק בקצב הרצוי.
גדי - אתם בולטים בתחומים בהם אתם מנסים להראות את יכולותיכם וגם כוכב וונוס שנמצא אצלכם עכשיו בבית הקריירה גורם לכך שתהיו מוערכים בסביבה הטבעית בדרך עשייתכם. בכל הקשור לתחום יחסי הצבור שלכם מומלץ לכם להיות יותר פתוחים ותקשורתיים כיוון שחלק נרחב מההצלחה שלכם כרוך בכך שתצליחו בכל הנוגע לקידום עתידכם המקצועי דרך החברה בה אתם מתרועעים.
דלי - הכוכב סטורן כבר נמצא תקופה ארוכה בבית הקריירה שלכם כך שאתם לא מופתעים בכל פעם מחדש כשאתם צריכים להוכיח את המיומנות שלכם בתחומי העבודה. אתם זוכים לביקורות חיובות ונראה שהממונים עליכם רוצים לטפח אתכם ומודעים ליכולות האישיות שלכם. מבחינה חברתית אתם נמצאים בתקופה מצויינת להגדיל את החברים שלכם ולבנות לעצמכם מקום ומעמד כפי שאתם מעוניינים.
דגים - אתם מאוד דומיננטים בתפקידכם המקצועי ומאוד חשוב לכם לקבל את הערכת האנשים הקרובים לכם. זה בדיוק הזמן שבו מומלץ לכם להתחבר אל האנרגיות הבונות שאתם מרגישים עכשיו ואשר מנחים אתכם לעשייה. אך ביחד עם כך, מומלץ לכם לא לנסות ולכפות את דעותיכם על האחרים גם אם אתם בטוחים שאתם יודעים מהו הדבר הנכון בשבילם ובטוחים שהעשייה שלכם נכונה לכם ולהם.

תאריך:  05/10/2014   |   עודכן:  05/10/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נסיגת מרקורי והשפעתו על המזלות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
היזם אבי קפצן עשה בדיוק ההפך ממה שעושים רבים מעמיתיו: הוא הפסיק לייבא מוצרי בנייה מתועשת מסין, והחל השנה לייצרם בישראל    לקוחותיו: חנויות מוצרי הבנייה, צרכנים פרטיים וקבלנים    רכש ממנרב ב-4 מיליוני שקלים
טובה ספרא
לפנינו רצועת זמן שתוציא אותנו מהאיזון. האלימות המילולית של אבו מאזן לא הפתיעה - יו"ר הרשות במשחק כפול. ברמה האישית, הישמרו מסגנון בוטה, יש נטייה לטעויות ולשגיאות בגלל פזיזות
בתיה אלימלך
העדיפו מזונות העשירים בסיבים תזונתיים    יש הממליצים להפחית משקאות כמו קפה, תה וקולה מספר ימים לפני הצום    השתדלו להימנע ממאמץ גופני מוגבר, כיוון שזה עלול להוריד את ערכי הסוכר בצורה ניכרת
חיים נוי
ביקורת: חבלי קליטה של עולים בישראל במבט נוקב ומותח - מותחן חברתי מבריק - ת. הספרייה
ד"ר נמרוד פרידמן
במהלך החגים חשוב מאוד לכל אלה העוסקים בפעילות גופנית להקפיד ולשמור עליה    במהלך ארוחות החגים השתדלו להמשיך ולאכול מסודר, ולא להתפתות לעוגות הדבש ולמתוקים שבין הארוחות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il