X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי והפעם - מחכה, זהירות, שד דמוגרפי וטיהור השרץ מועדים לשמחה ושבת שלום
▪  ▪  ▪
בנותיו של ליאון קלינגהופר [צילום: Bondareff / AP ]

הולך
לקראת סוכות, החליט נכדי העשירי, שטרם חגג את יום-הולדתו הראשון, ללכת.
סבא גאה מאוד קרא את ההודעה, וחייך בהנאה, כשהוא מצפה לסרטון הבלתי-נמנע.
ניסוי
שלוש קצינות נחתים הצליחו לעבור בהצלחה את מבחן הסבולת, שהנו המפתח לכניסה לקורס קציני חי"ר במארינס, הנחשב לקשה במיוחד, ושיעור הנפל בו גבוה מאוד.
שתיים מהקצינות בדרגת קפטן ואחת בדרגת לוטננט. הלוטננט נכשלה במיון לפני כמה חודשים, וקיבלה הזדמנות נוספת.
24 קצינות התנדבו לקורס עד כה, וכולן הודחו. קצינה אחת הצליחה לעבור את המיון, בשנת 2012, אך הדיחה את עצמה כעבור שבוע בשל שבר הליכה ברגלה.
את המיון התחילו 93 קצינים ושבע קצינות. 26 גברים וארבע נשים הודחו במיון, והם התקבלו לקורס קציני החי"ר. לרוב החניכים בקורס יש ניסיון, והם ברמת מפקדי פלוגה. חלקם בדרגת קפטן. אם יצליחו השלוש לסיים את הקורס בהצלחה, עדיין לא ברור, שיורשו לפקד על כוחות חי"ר במארינס, כיוון שעקרונית סגור המקצוע הזה בפני נשים.
מבקרי התהליך אומרים, ששילוב נשים בכוחות חי"ר ייצור בעיות רבות, ויכריח את החיל לשנות את הסטנדרטים הגבוהים שלו. עוד הם אומרים, שלא הוכח, שגברים ונשים יכולים לפעול יחד בקבוצה מעורבת במצבי לחץ. לדבריהם, הדבר נעשה רק כתוצאה מלחץ פוליטי. מצדדי השילוב טוענים, שאין מניעה לשלב נשים בחי"ר, ושילובן ימנע בעיות משמעת רבות.
זרועות אחרות בארצות-הברית מתלבטות לגבי שילוב נשים. כך, ביקש הצבא האמריקני מועמדות לקורס רינג'רס של הכוחות המיוחדים, ומוכן לשלבן על בסיס ניסיוני בלבד.
הגישה הזהירה של המארינס לנושא הפוכה לנעשה אצלנו. פה שילוב נשים במקצועות לחימה נעשה, ללא כל בקרה, תחת דגל השוויון ובהנחיית גורמים פוליטיים באקדמיה. נראה, כי טובת הצבא וטובת הנשים אינם לנגד עיניהם, אלא יישום עקרונות הפמיניזם.
אכזבה
בניגוד לאיומי המתנגדים לציונות, שניפחו את השד הדמוגרפי לממדים מפלצתיים, יורד הריבוי הטבעי של האוכלוסייה הערבית בישראל - בעוד שהריבוי הטבעי של היהודים בארץ גדל בהתמדה.
"שיעור הגידול של האוכלוסייה המוסלמית בישראל נמצא במגמת ירידה של 1.4%. מגידול של 3.8% בשנת 2000 הוא ירד בשנה החולפת ל-2.4%. כך מגלה דיווח של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.
"בסוף שנת 2013 נאמדה האוכלוסייה המוסלמית (בארץ) ב-1.420 מיליון נפש, גידול של כ-33 אלף תושבים לעומת סוף שנת 2012.
"נתון נוסף שמתגלה בדיווח [למ"ס], המרכז את נתוני שנת 2013. שיעור הפריון הכולל, המגלם את מספר הילדים הממוצע שאשה צפויה ללדת בימי חייה, באוכלוסייה המוסלמית בישראל ירד מ-4.7 ילדים לאשה בשנת 2000 ל-3.4 ילדים לאשה בשנת 2013".
האכזבה מהשד הדמוגרפי מסבירה, כנראה, למה דואגים כל כך עוכרי ישראל למסתננים, ועוזרים להם לנהור ארצה, ולהתמקם בה.
מעוותים בשם החופש האמנותי
ליאון קלינגהופר נרצח בשנית על-ידי האופרה המטרופוליטאנית של ניו-יורק, שמעלה הצגה על מותו - כלומר, הירצחו בידי מחבלים, שהשליכוהו בשבעה באוקטובר 1985 הימה מסיפון הספינה "אקילה לאורו".
ההצגה משבחת את רוצחיו של היהודי הנכה הזקן, שהיה רתוק לכיסא-גלגלים - טרף קל לחיות-אדם. התמליל כולל ביטויים אנטישמיים בוטים - כביכול בשם האמנות.
הנהלת האופרה הבטיחה, שתעלה את המחזה רק בארצות-הברית, מסוף אוקטובר עד אמצע נובמבר, תוך הכרה בעיתוי הרע, שבו גואה אנטישמיות ברחבי העולם, אך רואה בזה הישג אמנותי וניהולי. לאירופה, טוען פיטר גֶלב, מנהל האופרה, הם לא יגיעו מחמת האפשרות, שיעוררו גלי אנטישמיות. מבקרי ההחלטה תמהים על כך, כיוון שבניו-יורק עצמה יש יותר יהודים מאשר בכל אירופה.
האם הגדרת רפש כאמנות פוטרת מהצורך להתנצל על החוצפה?! תמהה לורי רוזנטל מרקוס במאמרה על השערורייה.
המלחין ג'ון אדאמס וכותבת המלים אליס גודמן (יהודייה מומרת) כתבו מסמך פוליטי, המציג את ה"עוול", שעוללנו לערבים בארץ-ישראל. אדאמס וגודמן משווים בין הרוצחים לנרצח, ומאזנים ביניהם. אולי אין בזה דיוק היסטורי, אך הכל ניתן לעיוות כביכול בשם החופש האמנותי - גם בארץ, כידוע.
העלאת האופרה במימון של תורם אנונימי הביאה למחאה גדולה בערב הבכורה. כחלק מהמחאה, ביטלו תורמים יהודיים לאופרה המטרופוליטאנית את התחייבויותיהם לתרום לה השנה, אך לא הצליחו לעצור את האופרה השערורייתית, שסילפה את הסיפור האמיתי,תוך חלוקת שבחים לטרור הפלשתיני.
הביקורת כינתה את האופרה, פה אחד, "מסע אנטישמי מובהק" ו"מופע מוסיקלי צורם, שהדעת אינה סובלת" - דיווח גד נחשון, עורך "ג'ואיש פוסט" מניו-יורק. המפגינים האשימו את האופרה על ש"מיזגה טנורים עם טרוריסטים", ו"תקעה סכין בגבו של הרחוב היהודי" ובכך גם נותנת זריקת-עידוד לטרור.

תאריך:  11/10/2014   |   עודכן:  11/10/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משבחים את הרוצחים
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
לרנר גם
אורי פ  |  11/10/14 17:30
 
- הלוואי
אביתר בן-צדף  |  11/10/14 18:59
2
שקר זו תכונת לוואי של
סמך  |  11/10/14 21:50
3
היהודים מתרבים, למי זה עוזר
ע.ג.  |  12/10/14 08:42
 
- אז תברח כל עוד נפשך בך ל"ת
וברוך שפטרנו  |  12/10/14 14:58
4
מעניין: האופרה המטרופוליטנית
של ניו-יורק   |  12/10/14 20:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהודה דרורי
במספר אתרים באינטרנט עלה לאחרונה מאמר המנסה לשכנע אותנו שתקציב הביטחון מופרז מכיוון שאין איומים על מדינת ישראל המצדיקים זאת....הכותב, צבי כסה, שהיה מפקד כתה בפלמ"ח אבל גם הבן של החבר קוסוי מהנהגת מפא"י המיתולוגית, מרגיש כנראה שהוא יודע הכול, ולכן הוא מציף אותנו במאמרים על כל נושא שקיים בשטח כאשר הוא תמיד יוצא מהזווית הצרה של השמאל
רון בריימן
טוב יעשה ראש הממשלה נתניהו אם במקום להתעסק בהוזלת המילקי כדי להתחרות במילקי הברלינאי, יאמץ את גישתו הערכית של יצחק רבין, ישלול את תופעת ה"נפולת של נמושות" ויירתם לעידוד העלייה ארצה במקום להיגרר אחרי אווירת "ליורדים הידד", בניצוחה של תקשורת רדודה ובלתי אחראית
אברהם בן-עזרא
יש לי ביקורת על מומחי בית המשפט: רובם מקבלים את מנוייהם ועושים את תפקידיהם - גם במצב בו צד לדיון המשלם שכרם אינו מעוניין בשירותיהם המקצועיים; חמור מכך - רובם יודעים בתוך תוכם כי הם מוטים תמיד לטובת צד לדיון בצורה קיצונית, ולמרות זאת מקבלים לידיהם את המינוי, דבר הפוגע בצד הנגדי שאינו יודע כלל כי הם מוטים ולא אוביקטיביים
צבי גיל
מסיפורי חג
איתמר לוין
מפכ"ל המשטרה מפזר אי-דיוקים, בלופים ואפילו שקרים בראיון לידיעות אחרונות. מאחר שהמראיין שלו לא ממש בקיא בחומר, אנחנו מציגים את האמת וגם את השאלות הקשות שלא נשאלו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il