X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ההיסטוריה הים-תיכונית והמדע המודרני
▪  ▪  ▪
האי מלטה [צילום: נאס"א]

לאחר שאבירי מסדר סנט ג'ון גורשו בשנת 1522 מהאי רודוס ע"י הטורקים, מכיוון שהם נהגו לתקוף ולבזוז את אוניותיהם, הם התיישבו באי מלטה. מדובר באי קטן, שומם למדי, דל בצמחייה ובמים, ולכן חזרו האבירים שלנו לתקוף ולבזוז ספינות טורקיות וערביות שעברו בסביבה ולקחו מהן שבויים מוסלמים כדי לקבל תמורתם דמי כופר. טוב, גם אבירים צריכים להתפרנס ממשהו.
למי שלא מזהה, מדובר במסדר הדתי ששמו המקורי היה "מסדר יוחנן הקדוש של בית החולים בירושלים", שנתפרסם אח"כ בעיקר בשמו הבינלאומי ה"הוספיטלרים". סיפורם החל עם נזירים בנדיקטים רחומים שטיפלו בצליינים חולים בירושלים (ובית החולים שלהם קיים ופועל בעיר העתיקה עד היום), שבעקבות הכיבוש הצלבני של ארץ הקודש הפכו למסדר צבאי לוחם שהגן על מבצרים, איבטח דרכים וניהל את עיקר הלחימה במוסלמים, ויש אומרים אף יזם ועודד אותה. מסלול מעניין, למי שעובר מעיסוק בחסד ורפואה לעיסוק בביטחון וצבא, לשימת לב מי שרוצים לגייס עכשיו את אברכי זק"א ו"הצלה" לשירות בצה"ל.
אך נחזור לעניינו: בשנת 1545, כ-23 שנה לאחר שהאבירים שלנו גורשו מרודוס והתיישבו במלטה וגם משם עיצבנו את כל המוסלמים של הים התיכון, הורה הסולטאן הצעיר, שנודע אח"כ כסולימן המפואר, לצי שלו למחוק את המסדר הטורדני הזה מעל האדמה. אומנם לא בדקתי בעצמי במסמכים מקוריים אם אכן עובדה מדעית היא או סתם אגדה היסטורית כמו מתן תורה, צליבתו של ישו ומע"מ 0% על דירות לצעירים, אבל כבר למדנו שיותר משחשובה אמיתותן ההיסטורית של העובדות, חשובה העובדה שהמון אנשים שוטים מאמינים בהן. וכאן באים ההיסטוריונים ומספרים לנו את הסיפור הבא:
האדמירל הטורקי, הקפודאן פאשה, או קפודאן-א-דריה כתוארו הרשמי (הקפטן של הים), קיבל מהסולטאן את הפקודה לתקוף את אבירי מלטה, ונפנה מייד למפות הימיות בתאו. אלא שנר שעמד על שולחנו טיפטף את חלבו הלבן על המפה הימית וכיסה את אותה נקודה זעירה שסימנה את האי הקטן במפה הטורקית העתיקה של אותם ימים עתיקים, אמצע המאה ה-16, כולה כחמישים שנה בלבד לאחר שקולומבוס הפליג לראשונה לאמריקה, שאפילו לא סומנה כלל במפות.
בהעדר סימון כלשהו לקיומו של האי במפה, הודיע האדמירל הקפודאן פאשה לסגניו כי "מלטה יוק", מלטה איננה, והפליג עם הצי שלו לתקוף את הנוצרים הונציאניים בכרתים, שגם הם היו מטרה טובה וראויה בעיני המוסלמים. את מלטה, אגב, תקפו הטורקים כעשרים שנים אח"כ, בשנת 1565, אז אומנם מצאו אותה כבר במפה, אך לא הצליחו לכובשה. בירת מלטה היום, וולטה, קרויה ע"ש האביר המלטזי/הוספיטלרי ז'אן דה וולט, שניהל בתבונה ובאומץ את הגנת האי הנוצרי.
אבל נחזור עכשיו לענייננו, שהוא עולם המדע המדהים והנדהם. נדהם במיוחד נוכח מאמר מדעי חדש של שני חוקרים איטלקיים, הטוענים כי למרות כל מה שסיפרו לכם, אין שום בסיס מדעי לקיומה של אורגזמה וגינאלית אצל האישה. לדבריהם, אין כל אברים בנרתיק האישה שיכולים לעורר אורגזמה, ומה שיש זה רק "אורגנים מזדקפים", חיצוניים, שהם הדגדגן והריקמה סביבו. אבל אורגזמה נרתיקית אין.
מדובר בהלם, ואל יקל הדבר בעיניכם. אומנם אורגזמת הדגדגן מילאה עד כה וממלאת את תפקידה במסירות, בנאמנות, או לפחות בסבירות (בעיקר כאשר אין נאמנות), אבל כבר פרויד קרא עליה תיגר, זילזל בה וראה בה משהו פשוט וסתמי, שעה שטען כי האורגזמה הואגינאלית, זו שמקורה בנרתיק האישה עצמו, היא האירוע האמיתי. האורגזמה הנרתיקית שמקורה בואגינה עצמה (ולא בחלקיה החיצוניים) היא הפסגה שאליה יש לשאוף. היא החוויה האולטימטיבית ומקור השלמות הנפשית-גופנית. ומאז אנו משועבדים לאתגר.
מה לא עשינו. ד"ר ארנסט גרופנברג אפילו הגדיר לעולם את מיקומה המדויק של נקודת הג'י, שם טמון הקסם, והשרטוטים מופיעים בכל אינצקלופדיה מודפסת ודיגיטלית ובכל מגדיר למין. חוקרים צעירים פרסמו נתונים סטטיסטיים על אחוזי הנשים החוות אורגזמה כזו, ומדענים רציניים ראיינו אותן לגבי הטכניקות התנאים והסיטואציות, שעה שאותנו שלחו לחפש אותה. את אותה נקודת הקסם, מרכז התענוגות, ההגשמה וההישגים.
ועכשיו באים החוקרים האיטלקיים הללו, אב ובת, הוא רופא והיא ביולוגית, וקוטלים חוקר חוקר, מדען מדען, את כל מי שהעזו לטעון או לפרסם מאמרים מדעייים המציגים כאילו שיש בנרתיק האישה עצבים מיוחדים שיכולים לעורר אורגזמה, או שיש שם איזו נקודת ג'י.
המאמר האיטלקי נוזף קשות בכל הקהילה המדעית-רפואית, ומאשים אותה בכך שהיא הפכה את נקודת הג'י למוקד עסקים ולתעשיה המגלגלת מיליונים, כולל בשליחת נשים לניתוחים והזרקות לנקודה שאינה בנמצא. זאת מעבר לפגיעה הנפשית בנשים שמעולם לא חוו את האורגזמה הזו שאיננה, וחשבו תמיד שהפגם הוא בהן (או מה שחמור יותר, בבן זוגן, אם יותר לי להוסיף מידע למחקר המדעי).
אז ג'י יוק. אין נקודת ג'י. עכשיו לכו תבכו על כל השנים, המאמצים, ההשתדלויות והטירחה שהשקעתם בחיפוש אחר כפתור הקסם הזה. אין כפתור, אין קסם. חיזרו לעבודה הסיזיפית, תבלו אותה, אם אפשר, בכוס משקה וקצת רומנטיקה, ותסתפקו במה שיש.
ולמרות שנראה שהמדע אמר כאן הפעם את דברו האחרון בנושא, עדיין לא כל מומחי הרפואה מסכימים עם הפרסום. חלקם טוענים שגם אם אין סימוכין אנטומיים לקיומה של רשת עצבית יעודית לאורגזמות בנרתיק, עדיין יש נשים רבות המעידות כי הן חוו אורגזמה ואגינאלית. לטענתם העדויות הללו חזקות ומוצקות ובכל מקרה יש לחזור ולחקור את תופעות האורגזמה, השפיכה הנשית ואת מיניות האישה.
לא נותר לי אלא להסכים איתם: חיזרו וחיקרו. גרדו וקרצפו ככל הנדרש. מי יודע, אולי רק החלב של נר המחקר שלכם טיפטף על מפות המדע ומסתיר את הנקודה. בסופו של דבר גם מלטה נתגלתה שנית. אני, מכל מקום, פורש. עייפתי מהחיפושים. עשרות שנותי השחתתי במאמצי שווא, שייטתי בודד במים עמוקים, חתרתי במרץ במעלה נהרות שוצפים, ונחלתי כשלון. אז עכשיו אני מרים ידיים ומסכים עם האדמירל הטורקי: מלטה יוק. וגם ג'י.

ולמעוניינים לדעת היכן הם בזבזו זמנם לריק: מצורף הקישור למאמר במגזין Medical Anatomy
תאריך:  14/10/2014   |   עודכן:  16/10/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הטור של פריצי
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
ג'י יוק
אהרון שחר  |  15/10/14 09:58
2
התחלתי לקרוא ומהר נמאס.
מדמוני אסף  |  15/10/14 19:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
ארבע הערות בעקבות תגובת המדינה בנושא ברכה-פינטו: עדיין אין הסבר מדוע ברכה המתין שמונה ימים בטרם דיווח על הצעת השוחד, הוא לא תיעד את ההצעה בזמן אמת, התמיהות בנקודה הזו מחזקות את גירסתו של פינטו, ומה פתאום המשטרה חקרה בעצמה את החשדות
אלכס נחומסון
מול מתקפת החתרנות תחת אושיות המדינה ניצבת ממשלת ישראל כגוף משותק וכפות, שאינו עושה מאמץ מינימאלי להשתחרר מהכבלים האלה    מועלת באחריותה לשמר את מדינת העם היהודי ולהגן עליה מפני כל איום, גם מאיום פנימי
אהרון שחר
החכם באדם כנראה לא היה טיפש, אולי יש לנו מה ללמוד ממנו. הפרשנות שלי מופיעה בסוגריים
שמעון זיו
סכסוך שלא ניתן לגישור הסכסוך הישראלי פלשתיני    הנסיונות החד-צדדיים לפתרון הבעיה לא צלחו אלא אפילו הגבירו את התיאבון של הפלשתינים להשמדת מדינת ישראל ולשלוט מהים ועד הנהר הגדול
עו"ד חיים שטנגר
הוא היה חבר שלי. לא חבר מהסוג שיצאנו לבילויים משותפים, אבל כל אימת שנקלעתי לבית המשפט העליון תמיד קידם הוא אותי במאור פנים ובחיוך גדול ונצחי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il