X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הגענו לרגע ההכרעה, כמו בבריטניה. האם זכויות כבוד האדם בכלל שייכות למסתננים (כאן) או למהגרים המובטלים, ששם - ומערערים את הבסיס הכלכלי החברתי והמדיני?
▪  ▪  ▪
מובטלים. מע' קלוקלת [צילום: פלאש 90]

מה שחשפתי במאמרי כאן מלפני שנה, באוקטובר, על השינוי הדרסטי שחל במבנה הפרלמנטרי באנגליה שעומד להתממש בבחירות הקרובות, עם כניסת מפלגת העצמאים לממשלה הבאה כלשון המאזניים, וכאן התקבל באדישות - תופס תאוצה ומתחיל להתחוור שם בדיוק כמו שזה עומד להתרחש כאן ועכשיו: מיפנה בחשיבה של הקובעים בדבר.
כיצד הגענו למצב בו קבוצת שופטי בג"ץ, שלא נבחרו על-ידי העם בבחירות, אלא מונו על-ידי עמיתיהם וידידים בשלטון המשותפים לדעותיהם, איך ייתכן שהם, ישליטו כאן את עריצות המיעוט, שרוצה לכפות ולהשליט את רצונו על רצון רוב העם?
האם לזה ייקרא דמוקרטיה?
רק כדי לרענן את זכרון הקוראים: אנגליה ספגה באין ברירה לתוכה רק בשנים האחרונות ארבעה מיליון מהגרים, שהגיעו בזכות היותם בעלי דרכון מארצות הגוש האירופאי. כיום רובם מובטלים, חיים על קיצבאות הממשלה, דירות מהעיריות, חינוך וביטוח רפואי חינם, הניתן לכל אזרחי בריטניה. העול הכספי הכבד, והשלטון של הפרלמנט האירופי המכתיב לראש ממשלת אנגליה את מהלכיו, לא מותיר למממלכה המאוחדת אלא ברירה אחת: להינתק מהגוש האירופאי, ולחזור לשליטה עצמית ויכולת החלטות אוטונומיות, בלי התערבות הפרלמנט האירופי, שנשיאו ושרת החוץ שלו הפכו לשליטי אירופה ומכתיבי מדיניותה.
על-רקע הצפת אנגליה במוסלמים, שמהם יצאו גם מפגעים וטרוריסטים שחברו לדאעש, החטיפות של אנשי סיוע מהמערב, ועריפתם הפומבית בעירק וסוריה - רק תרמו להתגבשות המוסכמה, שאין ברירה אלא לעמוד על שתי הרגלים האחוריות ולחזור לעצמאות מוחלטת, שתאסור הגירה בלתי מבוקרת שממוטטת את אנגליה. ועל-רקע זה מקור עליתו של נייג'ל פאראג' ומפלגת ה UKIP.
כך גם אצלנו, כאשר יפי הנפש בינינו יותר ויותר מעדיפים את טובת הזרים הבלתי חוקיים שפלשו אלינו, ומציפים את שכונות דרום ת"א, ערד ועוד ערים בישראל, ומעורבים בסמים ואונס ורציחות, והופכים את חיי התושבים שלנו לאימה וסכנת חיים. אך יפי הנפש הם אחוז קטן בינינו, וכשם שאין טובת העם לנגד עיניהם, והם מעוניינים לדאוג לרווחת אוכלוסית המסתננים המתרבה כאן במהירות, ומנצלת את החוק שילדים שנולדו כאן זכאים לאזרחות ישראלית וכן הוריהם - כך פקחו את עיניהם חברי הכנסת והממשלה, שהציעה לבטל לארבע שנים את החלטת בג"ץ הכה מזיקה לעם, ולהחליט על כך ברוב של 61% בכנסת. החלטה שעברה אתמול בממשלה ותעלה בהמשך בכנסת.
ישראל צריכה לדאוג לרווחתם וקיומם בביטחון של אזרחיה, לא של מסתנניה. גם לא של הטרוריסטים הקמים עלינו מקרב האוכלוסייה הערבית כאן - אלה המכנים עצמם "פלשתינים", ועושים כל שביכולתם להדירנו מירושלים הבירה הנצחית שלנו ומשאר חלקי ארץ ישראל ההיסטורית. זאת - תוך פיגועי רצח, זריקות אבנים ובלוקים המסכנים את חיי האזרחים. בעוד החיילים שלנו מגיבים ברוח רפה, ובכך מעודדים את התלהמות הוונדלים הערבים...
נכון, שתורת ז'בוטינסקי קוראת ליהודים לחיות בשלום ובכבוד עם הערבים בני דודינו. אך מה לעשות - ואלה הצהירו וחוזרים ומצהירים שכל כוונתם לא לשתי מדינות לשני עמים, אלא למדינה אחת ויחידה שירושלים-אל קודס בירת העם הפלשתיני - ישות שלא הייתה קיימת במאה שעברה, ונוצרה באופן מלאכותי על-ידי מנהיגים ערבים תועלתניים לשם עצמם. עם סוג כזה של בני דודים - יותר טוב להיות חסר משפחה...
האם המדינה תמשיך להיות דמוקרטית, או שהמיעוט ישלוט בה בעריצות? כמו-כן, הגיע הזמן לשנס מותנים, לאחד כוחות, ולקיים מישטר בן שלוש מפלגות, ששתי הגדולות בו תחלפנה ביניהן את השלטון כמו בארה"ב, מדי (מקסימום) שתי קדנציות. אז, לא נהיה נתונים לסחטנות של מפלגות קטנות, שמייצגות מיעוט שאין לו ולא יהיה לו רוב אי-פעם.
כמו-כן, שומה עלינו לחדול ולתמוך כלכלית במובטלים חסרי השכלה, כי כל מערכת הלימודים שלנו עקומה. אין לאפשר לחוק חינוך חובה חינם לפסוח על-אף אדם, בתירוץ שהם נהרגים עבורנו בין דפי התורה. די לקשקושים חסרי השחר האלה, וראוי שהחכמים-בעיני עצמם, יקראו את כתבי הרמב"ם, וכיצד לגירסתו אדם חייב להתקיים: מעבודה ולא מחסדים ונדבות. ואל לו לאדם לעשות את התורה קרדום לחפור בה.
ואנא, יקחו דוגמה מהדתיים הלאומיים, שמהווים כיום את ליבו של צה"ל הלוחם. גם לומדים תורה ובעלי השכלה, גם לוחמים וגם עובדים, וחוזרים על מבצעי החלוצים בעליות הראשונות, שהתנחלו והקימו את כל הקיבוצים הלא חוקיים אז, ובכך קבעו את גבולות הארץ.
נקווה שהעם יאמר את דברו, והשכל וטובת העם יכריעו.

תאריך:  27/10/2014   |   עודכן:  27/10/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 כבוד האדם וחירותו
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אנגליה זה כאן
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מלחמת האמונה בטכנולוגיה
אורי מילשטיין  |  28/10/14 10:03
 
- האמונה באל התחלפה באליל הכסף
alice  |  28/10/14 12:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אליהו קאופמן
בישראל של העשורים האחרונים תת התרבות הזו מקריבה את קורבנותיה כעבודה זרה ממש, ובאותם מקומות שהחלה בהם העבודה הזרה עוד מימי נכדיו של האדם הראשון    וזה מה שקרה לתמר אריאל ונדב שוהם בנפאל הרחוקה, ועליהם כבר נאמר "חבל על כל דאבדין"
יורי מור
הייתכן כי המוח היהודי, שכל שני וחמישי ממציא פטנטים וכבר מכר למערב עשרות חברות היי-טק תמורת מיליארדי דולרים - לא מסוגל לעצב מכונית ברמה בינלאומית?
יעקב עמר
ואני שואל: דאגה אצל מי? בוודאי לא אצל אלה שיזמו את החוק ואלו שתומכים בו. ומוסיף עוד שאלה: מי קבע שחוק זה "עוקף" את בג"ץ? בעיני דווקא בג"ץ (שעם כל הכבוד הוא קומץ של אנשים שמעולם לא נבחרו) נתן פסיקה עוקפת לחוק הכנסת. ומסיים בשאלה שלישית: היכן היא בדיוק ה"סכנה" לדמוקרטיה?
רון בריימן
ארגונים ועיתון הדוגלים בשלום חזירי המבוסס על גירוש בני אדם מבתיהם - והדבר פסול בין אם מדובר ביהודים ובין אם מדובר בערבים - אינם רוצים שלום אלא טרנספר. "שלום" כזה איננו יהודי, איננו דמוקרטי, איננו ציוני, איננו מוסרי, איננו שלום. הוא גזענות. והיועמ"ש ישן או מעלים עין. עד מתי?!
עמוס גלבוע
יש להתפרעויות סיבות מקומיות אך הן מהוות חלק מהאסטרטגיה של אבו מאזן נגד ישראל: מלחמה מדינית ומשפטית בזירה הבינלאומי ו"התנגדות עממית" בשטח שמוצגת כלא-אלימה אך בפועל היא מאוד אלימה, למעט ירי באש חיה. מאות פעולות כאלו היו בשנתיים האחרונות ביו"ש אך התקשורת התעלמה    אם תרצו, זאת "האינתיפאדה השלישית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il