X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עסקינן ברוצחים ערבים ניאו נאצים ששמו להם למטרה לרצוח יהודי על שום היותו יהודי. סכין ביד, תאוות רצח ואכזריות של פראי אדם ובטרם מצליח איש למנוע - יהודי נוסף, הפעם הזו צעיר ובמדים, מפרפר למוות אכזר
▪  ▪  ▪
פיגוע דקירה בתל אביב [צילום: דוברות מד"א]

עוד יום קשה ליהודים באשר הם. שגרת היום של חייל בתחנת רכבת ושל בחורה צעירה בדרכה לעשות חסד נקטעה וחיי השניים נגדעו על-ידי רוצחים ערבים שפלים.
הבחורה ניצלה בעבר מפיגוע דקירה אך הפעם שלמה בחייה על אוזלת יד שלטונית המאפשרת השתוללות הטרור הערבי. פניה המאירים של דליה למקוס הי"ד מביטים אלינו מכל עבר ובידינו אין להושיע. אלמוג שילוני הי"ד נדקר במרחק מאה קילומטר מהמקום בו נרצחה דליה. הערבים רוצחים בכל מקום. תאוות הרצח והפגיון הערבי המונף הקיזו ללא רחם דם ילדינו הטהורים.
עסקינן ברוצחים ערבים ניאו נאצים ששמו להם למטרה לרצוח יהודי על שום היותו יהודי. סכין ביד, תאוות רצח ואכזריות של פראי אדם ובטרם מצליח איש למנוע - יהודי נוסף, הפעם הזו צעיר ובמדים, מפרפר למוות אכזר תוך שכולנו - הוריו, אחיו התאום, משפחתו וכל היהודים המומי צער ומוכי אבל המלווה בתחושת כאב ואובדן.
ההמשך כבר פחות חשוב. הרוצח נתפס נמסר לכוחות הביטחון. ההמשך ידוע.......מעצר חקירה ומשפט, בהמשך כלא ישראלי ובו כל הפינוקים והצ'ופרים שהנכם יכולים להעלות על דעתכם ובעתיד לבוא שחרור לחופשי. לא יאומן אבל ככה זה אצלנו.
במדינת היהודים יש רבים האוחזים בנשק, ברישיון כמובן, עבדכם בכלל זה. לפני שנים, בגל הפרעות והרציחות אותו איש מאיתנו לא ישכח לעולם חשו רבים צורך לשאת את הנשק על גופם, למטרה לשמה נועד- כלי הגנה על החיים. באותם ימים אימת הפרקליטות על היהודים הייתה פחותה מהיום מחד והסכנות שארבו ליהודים בכל פינה היו גדולות מהיום בהיות מאות רבות של יהודים נטבחים על-ידי הערבים הניאו נאצים שהפילו בנו חללים רבים.
בלכתי ברחובה של עיר, אפילו עיר הקודש תל אביב, ראיתי שלא מעט אנשים, כמותי, מתהלכים כשהם נושאים הנשק על גופם. מאז אותם ימים העצלות והשגרה גרמו לרבים להשאיר את כלי הנשק טמונים בכספת ופחות יהודים נושאים נשק על גופם ביום יום.
הגיע הזמן להתעורר !! הטרור הערבי שב להכות בנו ומזה כמה חודשים אנו עדים שוב לרוצחים ניאו נאצים עזי מצח המחפשים שעת כושר לשחוט יהודי נוסף, לטבוח בנשים עוללים ולרוצחם נפש תוך שהם מקפדים חיים קדושים ומותירים אחריהם כבעבר יתמות אובדן ושכול. לאסוננו המקרים רבים ומתרבים. מתינו מוטלים לפנינו ואין מושיע.
אז זהו, יכול להיות מושיע. הנני פונה בזאת אל כל היהודים הרשאים על-פי חוק להחזיק ולשאת נשק להגנה עצמית לצאת מהאדישות ולהתחיל לשאת על גופם את כלי ההגנה העשוי להציל חייהם וחיי יהודים אחרים בסביבתם. אסור לעמוד מנגד ויש לצאת מהאדישות והשגרה.
בל ייקלע איש מאיתנו האוחז בנשק למצב בו חיי יהודים בסכנה ואנו עומדים חסרי ישע ונטולי אמצעי התגוננות היכול למנוע הפורענות. למרות הקושי ועל אף אי-הנוחות הכרוכה בכך, לנוכח התגברות מעשי הרצח רצוי ואולי אף הכרחי לשאת אמצעי ההגנה על גופנו ולהרבות ביטחון לעצמנו,למשפחותינו ולאחינו היהודים באשר הם.
בעת היתקלות באירוע בו מבקש רוצח ערבי ליטול חיי יהודי, יש לפעול בנחישות וללא כל מורא. הנשק ניתן לנו לשם הגנה ובעוד איש איננו שש לעשות בו שימוש ואולי אף מתפלל שלא יזדקק לו, בעת מצב של קיום סכנה לחיים יש לירות על-מנת להציל חיים. כל חשש מפני טעות, הסתבכות משפטית או התנכלות של רשויות החוק והמשפט אינם עומדים בפני הכורח להציל חיים. חיי ילדינו, משפחותינו ואחינו היהודים קודמים לכל שיקול אחר ולכן יש לירות על-מנת להסיר באופן מוחלט את הסכנה.
אין באמור כדי לעודד חלילה מערב פרוע בו כל אחד עושה דין לעצמו. הוראות הדין ומצוות המוסר ידועות וברורות לכול ואין לחרוג מהן. יחד עם זה, במצב של סכנה ברורה וודאית לחיים, כאשר ערבי וסכין בידו מסתער, כאשר ערבי ובקבוק תבערה בידו מתכוון להטילו על מכונית, כאשר ערבי נושא נשק מכוונו אל יהודי, בכל המקרים האלה יש למנוע את מעשה הרצח הבא, חלילה.
יש לירות בלי למצמץ.

תאריך:  11/11/2014   |   עודכן:  11/11/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לירות במחבלים על-מנת להרוג
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
למה אתה משתמש
כל כך הרבה  |  11/11/14 16:23
 
- תשובה לך :
בעז ש  |  11/11/14 17:29
 
- לא חושב שהם רוצים להכחיד
סניל  |  11/11/14 20:52
 
- ממש לא חשוב מה אתה חושב.חשוב
נתין מדמנת ישראל  |  11/11/14 21:28
 
- ערבים טובים ורעים
אבי 22  |  12/11/14 01:10
 
- תגובה
צנחן  |  14/11/14 09:47
2
אסור.
שמ  |  11/11/14 19:52
3
לירות בהם שלא על מנת לקבל פרס ל"ת
סניל  |  12/11/14 20:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
אברהם בן-עזרא
מדינת ישראל ניצבת בפני טרור פנימי וטרור פנימי בפוטנציה, וצריך לטפל בכך. דרושה הנהגה שתבטל כליל את המחשבה ואת האשליה כי מדינת ישראל תוותר על שטחים כלשהם שנכבשו כדין בין שהיו שייכים לה לפני כן ובין שלא, נושא שבמחלוקת
מרדכי ליפמן
ראאד סלאח הפך את נושא אל-אקצה למנוף פוליטי מרכזי במאבק מול ישראל. המסגד הזה חשוב מאוד ל'אחים המוסלמים'. הם ביקשו להפנות קודם כל את המרץ המהפכני בעולם הערבי להפלת המשטרים הערביים. אחר כך לאחד את העולם הערבי, שכבר יהיה בשלטון 'האחים', לכינונה של ח'ליפות מוסלמית שבירתה ירושלים, ומסגד אל-אקצה בליבה. לאורך השנים התבטאויותיו של סלאח מוכיחות הכוונה הזאת
אליקים העצני
משהו קדם לאבן ולסכין, ואלה הן המילים. שכנינו הערבים הרגילו אותנו לסגנון של טיעון מעוות והיגיון עקום, שאינו פחות מאשר עלבון לאינטליגנציה, ובראש ובראשונה האינטליגנציה שלהם: מהם מוכנים לקבל ארגומנטציה, שאצל אחרים הייתה נחשבת נלעגת או מפגרת. אני מציע, לשם שינוי, שלא להעליב את הערבים ולדרוש מהם את מה שמצפים לו מכל ציבור נורמלי בעולם
יהודה דרורי
הערבים מעולם לא הצטיינו באומץ לב. ויגיד מי שיגיד שזו אמירה גזענית, אבל זו אמירה נכונה שכולנו מודעים לעובדות שמאחוריה
איתן קלינסקי
ידיים קלות על ההדק הרגו את הנער הערבי. במקום לנטרל אותו ולהעמידו למשפט, בחרו בדרך הקלה של הרג, הרג שמעלה אותנו כחברה על שרטון של כאוס
רשימות נוספות
כוננות צבאית נרחבת במערכת הביטחון  /  עידן יוסף
הכנסת: לספור כמה פלשתינים יש בשטחים  /  עידן יוסף
מחבל רצח בת 25 בדקירה בצוואר  /  איציק וולף, עידן יוסף
אירועים והרהורים על דו-קיום  /  אברהם בן-עזרא
ד"ר אחמד ומיסטר טיבי   /  שמעון זיו
מה, אנחנו אהבלים?  /  יעקב שטרכר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il