X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
ייתכן שבמשך החודשים הקרובים ובמיוחד בין ינואר ועד אפריל תעשירו את תפיסת עולמכם בתובנות חדשות שיגרמו בהמשך לחייכם להיות הרבה יותר עשירים בתוכן
▪  ▪  ▪
מזל טלה. להתחבר אל האני הפנימי

שלום לכולם, והפעם נגיד מזל טוב לקשתים שלנו.
מזל קשת
תאריך המזל: 23.11 ועד ל-23.12
אלמנט המזל: אש
אופי המזל: משתנה ומתאים עצמו לנסיבות.
סמל המזל: חץ או/ו סוס שחציו התחתון סוס וחציו העליון אדם.
איבר בריאותי רגיש: אגן ירכיים.
נאמנות: לא בהכרח, בגלל האהבה הגדולה שלהם לריגושים.
מקצועות מתאימים: עיסוק בחיות, נסיעות, משפט ופילוסופיה.
תכונות חיוביות של המזל:
אנשים בעלי נשמה חופשייה, אוהבים מרחבים, מלאי הומור, אידיאליסטים, אוהבים לגוון ולשנות, שונאי שיגרה, חשיבתם בעלת גוון פילוסופי, בעלי יכולת ומזל להתרומם ממצבים קשים, אופטימיים, בעלי יכולת התאוששות גבוהה, בעלי רוח ספורטיבית.
תכונות שליליות של המזל:
חסרי מנוחה, אוהבים ריגושים, קשה להם להתבסס במקום עבודה אחד, זקוקים לפלירטים רבים כדי לחזק לעצמם את האגו וכדי להעלות את רמת האדרנל בדם, בזבזנים, מגזימים בדבריהם, הרפתקנים, קשה להם לקבל אחריות בתחומי החיים השונים כולל מערכת זוגית.
תחזית כללית שנתית לילידי המזל
שפע - עד לחודש ספט' 2015 יבקר כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר בבית הלימודים ותפיסת העולם הגבוהה שלכם שהולכת ומשתנה מיום ליום בעקבות האירועים שאתם חווים. ייתכן שבמשך החודשים הקרובים ובמיוחד בין ינואר ועד אפריל תעשירו את תפיסת עולמכם בתובנות חדשות שיגרמו בהמשך לחייכם להיות הרבה יותר עשירים בתוכן. גם נסיעות לחו"ל לצורך חופשות קצרות וגם ארוכות יתאימו לכם מאוד השנה ונסיבות חייכם יביאו אתכם לכך שתוכלו למצוא את הזמן הנכון ליהנות מחופשה מענגת.
מחודש ספטמבר ייכנס כוכב השפע לבית הקריירה שלכם וזה יהיה הזמן להתחלות חדשות.
אתגר -
בחודש הקרוב ימשיך לבקר הכוכב סטורן המוכר בשמו המורה הגדול בבית תת המודע שלכם. עובדה זו מאפשרת לכם להתחבר אל האני הפנימי שלכם ולקבל משם תשובות לגבי דברים שמעסיקים אתכם ביום יום ולפעמים בגלל העומס האישי, אין לכם זמן להתמקד בתשובות לתהיות אלה. נצלו את הזמן ללימוד עצמי. ייתכן שהרצון לרוחניות יהיה חלק נרחב בתוך חייכם. מחודש ינואר יעבור כוכב זה למזל שלכם ואז יהיה זה הזמן הנכון לקחת אחריות חדשה על חייכם ולמנף את הקשיים שהיו בשנים האחרונות להצלחה שבאה עם אחריות אישית ובוגרת על נסיבות ותנאי חייכם.

טיפ לילידי מזל השבוע

ילידי החודש יכולים ליהנות במהלך כל השבוע הקרוב מביקורו של כוכב ונוס, האחראי על כספים ואהבה במזל שלכם. נראה שמצפות לכם בשורות טובות ומשמחות.
טלה
כל תחום העבודה עומד להיות מופעל אצלכם, כיוון שהמטרה שלכם היא להפוך את העיסוק שלכם לקריירה. נראה שאתם מופעלים בצורה מאוד אינטנסיבית על-ידי אירועים אישיים מאוד משמעותיים בחייכם, שלאחרונה הייתם מעדיפים שלא יתרחשו בכלל. ייתכן כי יזדמנו לכם נסיעות ואירועים במקומות המרוחקים ממקום המגורים הטבעי שלכם ושינוי זה יהיה מבורך עבורכם.
שור
זהו שבוע מאוד משמעותי שבו ביקור הכוכב מרקורי המוכר ככוכב התקשורת, בבית השותפויות שלכם ונותן לכם את היכולת להחליט כיצד אתם מעוניינים להשקיע בקרובים לכם ועד כמה אתם מוכנים להשקיע מעצמכם על-מנת שהיחסים הקרובים שלכם יצליחו. ייתכן שכספים שאתם מצפים לקבל לא יגיעו בקצב שאתם מוכנים לו ועובדה זו יכולה להכניס אתכם לבעיה כלכלית.
תאומים
בשבוע הקרוב עוברת השמש למזל קשת הוא המזל הקוטבי לכם ולכן ייתכן שיהיו לכם התלבטויות לגבי מה אתם רוצים לעשות ואיך אתם רוצים שאנשים יקבלו את מה שאתם עושים עבורם. גם הכוכב וונוס יעבור לבית השותפויות שלכם כך שנראה שצפויות לכם בשורות טובות. עבודה רבה מצפה לכם השבוע ונראה שמומלץ לכם לשריין לעצמכם מספיק זמן על-מנת לבצע הכול.
סרטן
הכוכב מארס נמצא אצלכם בבית השותפויות עובדה שמעלה את הרצון שלכם להיות מאוד אסרטיביים ביחס לדעות שלכם וייתכן שאתם פועלים בצורה פזיזה מדי בכל פעם שאתם רוצים להיות בטוחים שאכן הדברים והמעשים שלכם יתקבלו כפי שהייתם רוצים. בשבוע הקרוב יהיו ימים שבהם תרגישו שאתם רוצים לבלות עם צעירים מכם ואלה מכם שיש לכם ילדים, צפויים לכם שעות איכות.
אריה
הקשיים בחייכם האישיים נמצאים עכשיו בעיצומם כיוון שהאחריות החדשה שניחתה עליכם מעיקה עליכם למדי וגם אם אתם מנסים להיות אוביקטיבים וסבלניים הרי שנראה שאתם נוחים להתפרצויות ואתם עלולים לאבד שליטה ברמה שיכולה לגרום לכם לנזק במידה ולא תצליחו להתאפס ולהבין שלא תמיד צודק ונכון להגיד כל מה שאתם חושבים, אלא לעיתים קרובות עדיף דווקא להיות חכמים ולשתוק.
בתולה
בשבוע הקרוב תעבור השמש למזל קשת הוא בית המשפחה שלכם. ולכן ייתכן שיתרחשו אירועים שיגרמו לכם להתעמת עם התחושות הפנימיות שלכם ותאלצו להסכים לאירועים פחות נוחים שתצטרכו להשלים איתם על-מנת שתוכלו להיות בסדר עם הסביבה הקרובה שלכם ואכן תרגישו שאתם מתוגמלים באהבה ושפע של רצון טוב בכל פעם שאתם באים לבקש בקשות שחשובות לכם.
מאזניים
הכוכב מרקורי נמצא בבית הכספים שלכם. משמעות עובדה זו היא שתקשורת ותזוזה יהיו כרוכים זה בזה במהלך השבוע הקרוב. נראה שאתם צריכים לבדוק עם אנשים מומחים כיצד אתם צריכים לפעול בתחומי העיסוק שמתאימים לכם ושתרוויחו כספים בעקבות עשייה זו. נראה שבעקבות ההבנות שתקבלו דרך התייעצויות אלה תרצו ותחליטו לשנות את סגנון המקומות בהם אתם פועלים, על-מנת להרוויח.
עקרב
הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת יימצא במזל שלכם במשך כל החודש הקרוב וייתן לכם יכולת מעמיקה להגיע לתובנות משמעותיות שיוכלו לעזור לכם לשנות את החיים על-מנת לעשותם טובים ונוחים יותר. וזאת במקביל לכוכב סטורן נמצא במזל שלכם כבר תקופה ארוכה וגורם לכם לקחת אחריות על חייכם מתוך אין ברירה. מומלץ לכם לשנות חשיבה כדי שתוכלו למצות את מקסימום התפוקה מהנסיבות.
קשת
כוכב התקשורת נמצא אצלכם בבית תת ההכרה. עובדה זו תגרום לכם להבין את עצמכם בצורה יותר מעמיקה, כך שתוכלו להגיע ליסודות ולשורשים שמניעים אתכם ומהם נובעים דפוסי ההתנהגות שלכם. במקביל, הכוכב וונוס שיושב במשך החודש הקרוב במזל שלכם יביא לכם ימים של ריגושים ובשורות טובות שיגרמו לכם להרגיש מקובלים ונחשקים ומצליחים במה שאתם עושים.
גדי
הכוכב מארס נמצא במזל שלכם וייתן לכם יכולת פיזית משמעותית ביותר לבצע פעולות שדורשות אנרגיה. זהו המקום הטבעי לכוכב זה כך שזה בדיוק הזמן שלכם לבצע את פעולותיכם במקסימום המרץ וההנאה. ייתכן שלא תוכלו להגיד את כל העולה על דעתכם ותצטרכו לוותר במקצת על האגו שלכם, כאשר תבואו לאנשים קרובים שלא תמיד ישמחו לקבל את דעותיכם באותה ההבנה וההכלה שלה ציפיתם.
דלי
הכוכב מארס יימצא במשך כל החודש הקרוב בבית תת המודע שלכם כך שנראה שבתקופה הזו תרגישו שאתם חייבים לפעול מאחורי הקלעים לפני שאתם פועלים ישירות. כמו-כן, יהיה זה נכון עבורכם להבין את מניעיהם של האנשים האחרים בחייכם על-ידי כך שתנסו להבין מהם הכוחות שמפעילים אותם. את הידע שתרכשו תוכלו לגייס לטובתכם האישית בכל האירועים החברתיים המשותפים שלכם.
דגים
קיימת אצלכם התעוררות מבחינה חברתית כך שתמצאו את עצמכם במרכזה של פעילות אישית שתקיימו למען עצמכם. מבחינה אישית זוהי תקופה שבה תתקרבו יותר לאנשים קרובים אליכם ותרגישו שאתם חייבים למצות את מקסימום האירועים לטובתכם. אלה מכם שעובדים תוכלו לגייס את האנשים בסביבה הקרובה לכם לטובתכם האישית ותרגישו שאתם משפיעים ומוערכים.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק
מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על-מנת לקבל תמונה מפורטת
תאריך:  17/11/2014   |   עודכן:  17/11/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הרדיו הבינלאומי של סין
אקדמאי סיני: השינויים שנערכו בהצלחה ביהדות יכולים לספק חומר למחשבה גם עבור התרבות הסינית המתמודדת מול אתגרי הזמן
אריה אבנרי
הצגת היחיד של אלכס אנסקי, "נפילה בשידור חי", שחוברה על-ידי הסופר אריה קרשק, עמוסה בחומרים קשים פרי חוכמת חיים ורצופה בטקסטים אקטואליים פרובוקטיביים, ומשקפת את הסתלקותו מאחורי המיקרופון של השדרן עברי גולן
עליס בליטנטל
"ייידיש - מיין אוצר" בכיכובו ובבימויו של מוטי גלעדי עם בתו דורין גלעדי, הצליח להצחיק אותי אמש, כפי שזמן רב לא ידעתי צחוק בלתי פוסק כזה. להצליף בכל תחלואינו ותחלואי מנהיגינו, בכזו אלגנטיות ותחכום, ובכל זאת לגרום לך למחות כך את דמעות הצחוק - זה משהו נדיר
איתמר לוין
כמה סיפורים פחות ידועים על הרב שלמה גורן, במלאת 20 שנה לפטירתו, שהושמעו במפגש לזכרו בבית הכנסת "קוממיות אברהם" אותו ייסד ובראשו עמד
ד"ר אדית דניאל
ההתייחסות לכל התופעות שיצאו מאיזון, היא תוך כדי התייחסות לכל מרכיבי חייו, גופו, נפשו ומצבי רוחו של האדם וההיסטוריה שלהם מילדותו    יש חשיבות עליונה בהבנת בעיותיו ותלונותיו הייחודיות של האדם ותיקונם מהשורש מלידה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il