X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
פשע שנאה איננו רק גילויי גזענות ואלימות של יהודים נגד ערבים. לא פחות מכך הוא כוונות של יהודים לנקוט גזענות ואלימות של יהודים נגד יהודים. כאלה הם, למשל, הדיבורים והכוונות לגרש מאות אלפי יהודים מבתיהם בארצם ולהקריב את זכויותיהם - כבוד האדם וחירותו - למולך של דת "השלום". כן, גם זו היא מלחמת דת
▪  ▪  ▪
בישראל יש חופש תפילה לכל, פרט ליהודים [צילום: AP]
אנטישמיות במדינת היהודים
גזען איננו יהודי שעולה להר-הבית כמו כל אדם אחר, אלא מי ששולל זכות זו מיהודי בשל היותו יהודי. מי שנחרד מגילויי אנטישמיות באירופה אינו יכול להתעלם מגילויי אנטישמיות במדינת היהודים, שדווקא בה קיים חופש תפילה לכל אך לא ליהודים, וחופש בנייה לכל אבל לא ליהודים. איסורים כאלה, אילו היו מופעלים כנגד יהודים באירופה היו מעוררים זעם וביקורת אצלנו.

החלטתו הגזענית של ראש עיריית אשקלון השבוע - מקוממת. אין להחליט החלטות כוללניות לגבי ציבור שלם, שרובו המכריע אינו שותף לפשעיהם של מעטים בתוכו. השיח התקשורתי והציבורי עסק ועוסק למכביר בגילויים של גזענות של יהודים כלפי ערבים. אפילו היועץ המשפטי לממשלה התעורר מתרדמתו והחליט לבחון את דבריו של איתמר שמעוני. לא ראינו חריצות כזאת מצד היועמ"ש בהקשר של גזענות של יהודים כלפי יהודים, כולל רוח כזו המנשבת בחלונות הגבוהים של משרד המשפטים.
איסור על פועלים ערביים להיות מועסקים באתרי בנייה באשקלון היא גזענות. איסור על יהודים לבנות את בתיהם בירושלים, ביהודה ובשומרון - אף הוא גזענות. אבל, הצבועים המתגייסים - בצדק - לגנות כל אמירה פוגענית כלפי ערבים ממלאים פיהם מים לנוכח גזענות זו, המותרת בעיניהם למען "השלום" וכדי להשקיט - ולהקשיח - את דעתו של מכחיש השואה מרמאללה ותומכיו בארץ ומעבר לים. ומי שמצדדים בהקפאה הגזענית של בנייה יהודית אינם מעלים כלל בדעתם להקפיא בנייה ערבית בכלל ובעיר רוואבי בפרט. ממשלת ישראל והקרן הקיימת לישראל נרתמו לסייע לבניית עיר חדשה לאויב, ומי שדורש ביקורת על קק"ל אינו מבקש לבחון פעילות אנטי ציונית שלה. וכן, צילומי האוויר של ארגוני השמאל הגזעני אינם מתעדים פעילות זו, כי לא לכך יועדו הכספים הרבים שהם יונקים ממקורות אנטישמיים.
גורמים ממלכתיים ומשפטיים ישראלים כרתו למעשה ברית בלתי קדושה עם גורמים דתיים מוסלמיים: אלה ואלה שוללים את חופש התפילה מיהודים במקום הקדוש ביותר ליהודים - הר-הבית - בשעה שהם מקפידים על הבטחת חופש התפילה למוסלמים, ומערכות המשפט ואכיפת החוק של ישראל "הריבונית" אוכפות את האפליה על-רקע דתי, שלא לומר גזעני. התוצאה זהה: הר-הבית לא בידינו; יהודים מנועים מלבקר ומלהתפלל בחופשיות בהר-הבית.
ישראל משקרת כשהיא מכריזה שבישראל יש חופש תפילה לכל. האמת היא שבישראל יש חופש תפילה לכל, פרט ליהודים. ישראל "הריבונית" משדרת שתפילת יהודים, ולאחרונה שאפילו ביקורי יהודים ללא תפילה - הם פרובוקציה. במקום להיאבק באפליה, ישראל נותנת לה יד, תחת סיסמת שמירת הסטטוס-קוו. אם גישה זו תימשך, הסטטוס-קוו העתידי ייחשב לכזה שבו אסור ליהודים לבקר בהר-הבית, אפילו בלי להתפלל.
גזען איננו יהודי שעולה להר-הבית כמו כל אדם אחר, אלא מי ששולל זכות זו מיהודי בשל היותו יהודי. מי שנחרד מגילויי אנטישמיות באירופה אינו יכול להתעלם מגילויי אנטישמיות במדינת היהודים, שדווקא בה קיים חופש תפילה לכל אך לא ליהודים, וחופש בנייה לכל אבל לא ליהודים. איסורים כאלה, אילו היו מופעלים כנגד יהודים באירופה היו מעוררים זעם וביקורת אצלנו. כאשר אותם איסורים מופעלים נגד יהודים בישראל הם מוצגים כצעד הכרחי למען השלום, שאפילו "שלום" איננו, אלא מעשה חזירי, דורסני וגזעני. "אור לגויים", ואולי נכון יותר לומר: חושך לגויים!
פשע שנאה איננו רק גילויי גזענות ואלימות של יהודים נגד ערבים. לא פחות מכך הוא כוונות של יהודים לנקוט גזענות ואלימות של יהודים נגד יהודים. כאלה הם, למשל, הדיבורים והכוונות לגרש מאות אלפי יהודים מבתיהם בארצם ולהקריב את זכויותיהם - כבוד האדם וחירותו - למולך של דת "השלום". כן, גם זו היא מלחמת דת. לדת "השלום" יש כל המאפיינים של דת קיצונית, כולל הנכונות להקריב קורבנות "שלום". הנאורים בעיני עצמם אינם רואים בכך גזענות, בשעה שזו ההגדרה הנכונה של גחמותיהם: גזענות!.

תאריך:  23/11/2014   |   עודכן:  23/11/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כי מציון תצא תורה, תורת הגזע
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
בהתחלה ממש התעצבנתי על הכותרת
וואו  |  23/11/14 10:08
2
כל הכבוד! כתבה אמיצה! ל"ת
סב  |  23/11/14 10:38
3
אור באפילה, אבל...
אהרון שחר  |  23/11/14 10:55
4
אכן, חד סטריות, מסוכנת ומתרפסת ל"ת
וינטר הניה  |  23/11/14 11:10
 
- הניה: גם אני מעריצה את ברינמן! ל"ת
ברוניה  |  23/11/14 18:42
5
מאמר מצוין. מסכים עם כל מילה ל"ת
א. מהמרכז  |  23/11/14 11:14
6
הצדקניות/ם המוסרניות/ם יתעצבנו
לקרוא את האמת   |  23/11/14 13:04
7
במלה אחת: צודק. ל"ת
קורצאק  |  23/11/14 18:37
8
שלום זה דת והלילה זה יום
ובריימן איש ישר  |  24/11/14 00:16
9
נא לזכור שבמלחמת העולם
סניל  |  24/11/14 08:25
10
מה אתה מבין בערבי ? שוחט ל"ת
אורי ציון   |  24/11/14 08:50
11
טוב לראות שיש גם פרשנים
יהודי מפוכח  |  24/11/14 19:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן-מנחם
היחסים בין חמאס לפתח הגיעו לשפל חדש ומחבלים קשות בסיכויים לשקם את רצועת עזה. תנועת חמאס חידשה את שיקום המנהרות וייצור הרקטות אך ברש"פ מעריכים כי אין לה כרגע את היכולת הצבאית לחדש את המלחמה מול ישראל
יצחק מאיר
יש לטפח את ההכרה התבונית כי המציאות של הימצאות שני עמים בחלקת אלוהים אחת שאינה ניתנת לחלוקה אלא לשותפות בלבד, היא המטרה החברתית, הכלכלית, החינוכית, הפילוסופית והמוסרית
ציפי לידר
הבנת המקרא בתפיסת חז"ל    מדוע קיבל יעקב את הברכות?    הכל על קול יעקב    תעודת יושר
חיים שאולזון
חסידי הרב החליטו למחות, משום שיש גבול לשפיכות דמים. רבם לא ביקש דבר וחצי דבר מאף אחד, אלא בסך-הכל עשה טובה לאנשים בצרה
עליס בליטנטל
הערבים הכריזו עלינו מלחמה כבר לפני מאה שנים ויותר. הטבח בבית הכנסת בבריסל לא היה בגלל העלייה להר-הבית. רק עכשיו אנחנו התחלנו לקלוט שזוהי מלחמה. ובמלחמה יש הרוגים, לא נרצחים, יש נפגעים. והמילה גזענות בכלל לא רלוונטית. כעת זוהי מלחמה, ובהתאם לכך - יש להתמודד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il