X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
רוצים שינוי? אין שום בעיה. זה מה שצריך לעשות כדי לפתור את הבעיות החברתיות, למגר את השחיתות ולהגיע לשלום ולביטחון
▪  ▪  ▪
תגמול נאות לכל אדם [צילום: פלאש 90]

תרבות השלטון
ביטול מנעמי השלטון - שכר מינימום ותנאי קבלן לחברי כנסת, שרים ובכירים נבחרים. (רוצה להיות מנהיג? הצנע לכת. רוצה להיות חזיר בר? לך למגזר העסקי, ביי ביי).
הפרטת המאבק בסיאוב - החברה הזוכה תרוויח שיעור מסוים מתועלת ייעול המערכת.
הפרטת המאבק בשחיתות - החברה הזוכה תרוויח שיעור מסוים מן הכספים שתחסוך.
הפרטת המאבק בהון השחור - החברה הזוכה תרוויח שיעור מסוים מן ההון שתחשוף.
הכרזה על כסף ציבורי כעל דבר קדוש, המשמעות: ענישה בשיעורים של חילוטי רכוש בכל מקרה של שימוש בכסף ציבורי שלא בחרדת הקודש הראויה. החושפים יתוגמלו בשיעור נאה מן הכספים שיחולטו.
אוריינטציה של מדינה
מבקר המדינה יוכפף למשרד לאיכות השלטון. הוא ישלח זרועות לכל מערכות המשק ויוודא בפינצטה שכל דבר נעשה בהתאם לאינטרס הציבורי. במקרה של שיקולים זרים מובהקים בית המשפט יחלט שיעור מסוים מן ההון של המעורבים, כאמור בסעיף הקודם. (לרוץ קדימה זה חשוב, לבדוק לאן חשוב לא פחות).
כל משרת ציבור יבוקר תחת זכוכית מגדלת של מצויינות. אם לא יעמוד בקריטריונים יוחלף.
קפיטליזם חזירי
חוק חובת תום לב - יהיה מותר להרוויח בקפיטליזם רק ביושר. רוצה להרוויח? תן תמורה הולמת. כל עסקה תצטרך להיעשות עם גילוי נאות באופן שהרוכש יהיה מודע לחסרונות העיקריים. בכל מקרה של סוכני מכירות מוכשרים מדי שהצליחו לבלבל את הלקוח, ישולמו פיצויי עתק.
רוח החוק
: הלקוח / האזרח הוא הבוס, הוא המלך, בשבילו קיימים כולם, למענו קיימת המדינה, כדי לשרתו (במקרה שמישהו שכח).
ביטחון פנים
חוק פגיעה פיצוי - בכל מקרה של פוגע וקורבן, בנוסף לעונש הרגיל יחויב הפוגע לפצות את קורבנו בסכום הולם (תרתי משמע) כבר במשפט הפלילי ללא צורך בהליך אזרחי. הסכום צריך להיות כה גבוה עד כדי כך שהקורבן יחוש שהיה כדאי להפגע! כמו בדיבה.
לפוגע יוענקו שנים רבות כדי לחשוב מחדש על מעשיו בהן הוא יצטרך לעמול ולהשקיע מזמנו וכספו כדי לפצות את הנפגע. המטרה - מהפך: במקום שהפשע ישתלם, הקורבנות תשתלם. הרעיון המשפטי הכושל של "ענישה מידתית" ישלח לפח האשפה. מערכת המשפט תייצר תוצאות, לא בירבורים!
עושקים מורשים
פרנסתו של אדם - כבודו. כל עבודה צריכה להיות כזו שתאפשר קיום בכבוד, צריכה להיות מוגבלת בשעות, שעות נוספות בהסכמה בלבד ובתגמול נאות. נכונות לעבודה מאומצת רק תמורת תגמול שמן.
יחס נאות, מותר לנזוף אסור לצעוק או לפגוע. אל תגע פן תפגע - מעסיק שמעריך את העובד יביע את הערכתו בתגמול, לא במגע. תנאי עבודה נאותים. כל פגיעה קלה תחויב בפיצוי עתק לעובד.
המדינה תעודד הקמת חברות בדיקת שכר ותנאים. כל פגיעה הכי קטנה בזכויותיו של עובד תחויב בפיצוי עתק של לפחות פי עשר. חברות היעוץ יקבלו שיעור מסוים מן הפיצוי. הבדיקה תהיה לפחות לשני עשורים לאחור עקב חומרת "תעשיית העושק".
כל מקום עבודה יהיה חייב לצאת מגדרו כדי לספק לעובד את כל זכויותיו. כל מקום עבודה לכל עובד. רוח החוק: העובד / האזרח הוא המלך, המנכ"ל קיים כדי לשרת אותו, לא ההפך. אפשר לנהל קפיטליזם גם תחת הערכים הנכונים.
ההסתדרות תעשה שינוי יעוד, במקום שביתות היא תכין מתווה של עבודה מכובדת בכל מקצוע. לאחר אישור הכנסת מעסיק שלא יעמוד במתווה יעמוד לדין ויחטוף כהלכה.
חינוך חינם באמת
ההורים לא ישלמו דבר, המדינה תממן הכל. גם השכלה אקדמית.
תחבורה ציבורית חינם
תחבורה ציבורית חופשית לחלוטין, לא יבוזבז זמן ואנרגיה על תשלום.
חוק חניה חובה חינם
הרשויות יבנו חניות בכל מקום שיש בו מצוקת חניה. ישקלו הריסת מבנים כדי לפנות מקום חניה.
הטבות מס
ינתנו בהגבלה למספר שנים, רק במקרים מובהקים נדירים של תועלת הציבור. ישראל תדרוש באו"ם להנהיג מדיניות זו בעולם כולו.
תקרת מס
מס הכנסה פרוגרסיבי אשר ינסוק אקספוננציאלית ברמות הגבוהות. למשל: על החלק של מעל 50,000 ש"ח ברוטו בחודש יגבו 90% מס. לא נוותר על קפיטליזם, אך הוא יוגבל וירוסן. תזכורת: הענישה על פשעים מסוג שוד הציבור (הון שחור במקרה זה) תהיה כאמור בשיעורים של חילוט רכוש.
קריסת הכלכלה
גם סעיף בשאיפה, בשלב ראשון יועלה לתודעה: המדינה תודה בהתנהלות של סדום ועמורה בכל ההיבטים הכלכליים עד כדי אובדן שליטה. לפיכך ובהתאם לזאת יוכרז על חילוט רכוש לכל אזרח שהונו הפרטי מעל 10 מיליון ש"ח. התוצאה: טריליונים לקופת המדינה לצורך מימון הסעיפים הקודמים.
בנקים יולאמו, יהפכו למלכ"רים ויפעלו על בסיס רווח מינימלי לתועלת הציבור. לא יעלה על הדעת שהמדינה / האנושות תהיה חייבת מיליארדים לגוף כלכלי שהקימה כדי לשרתה.
נאורות וביטחון
ישראל תדרוש מהעולם הנאור להוציא את השריעה אל מחוץ לחוק הבינלאומי ולהשמיד מיידית כל משטר שיעסוק בכך. כך גם בנוגע לפדופיליה לאומית ודיכוי נשים. מנהיגי האיסלאם יידרשו לחתום על אמנה נגד אלימות, להוקיע את האיסלאם הקיצוני ולהתנער ממנו לחלוטין.
לא אובמה, לא קרי ולא אף אופוטרופוס מתנדב אחר יכריזו אם דאעש מייצג את האיסלאם או לא. תפסק ההתייחסות הגזענית כלפי האיסלאם והוא יתכבד לענות בעצמו על עצמו.
האיסלאם יצטרך לבחור: או להתנער מן האיסלאם הקיצוני לחלוטין, או להודות שהאיסלאם הקיצוני אכן צודק כשהוא מדבר בשם האיסלאם. במקרה כזה מאבק הציווליזציות יחשף והמערב יוכל להלחם כראוי.
ישראל תטען שהקונספציה התקופתית לפיה אין לפגוע באזרחים חפים מפשע בלתי מעורבים היא אומנם נאה מבחינה מוסרית, אך שגויה לוגית! היא גורמת בדיוק לתוצאה ההפוכה, מעודדת את פריחת טרור וזוועות כפטריות אחרי הגשם ואף מובילה בקצב מסחרר להשמדת האנושות.
כל מדינה מחויבת קודם לעצמה ולאזרחיה ורק לאחר שהבטיחה זאת ניתן לדרוש ממנה לפעול באופן מידתי. כשם שאין לדרוש מן המשטרה לשלוח שוטרים עם סכינים במקרה של עבריין עם סכין, כך צריך להבין שחובתה של מדינה להסיר את האיום המופעל עליה ורק לאחר מכן לדאוג לאינטרסים של אויביה.
כאשר טרומן הפציץ את הירושימה ונגסאקי הוא לא וידא לפני כן שהערים ריקות מאזרחים, אלא דאג לקצר את המלחמה, למזער את נזקיה וכן דאג לחיי אזרחיו וחייליו. כך גם בהפצצת דרזדן. השינוי בקונספציות של האנושות הפך להיות גן עדן לטרור והוביל אותה לעידן חדש של מלחמות מסוג טרור.
פריחת הטרור נובעת מהבנת נקודת התורפה של תרבות המערב: במקום מלחמות נוסטאלגיות שגרתיות בין מדינות, תוקפת אותנו תרבות ערב בעזרת חפים מפשע. תרבות המערב מבולבלת ולא יודעת אחרי מי לרדוף. התוצאה: ניצחון סוחף בכל החזיתות לרבות הדמוגרפי וההסברתי. ללא שינוי מהותי תרבות המערב נופלת בקרוב מאוד ונכבשת על-ידי תרבות ערב.
ישראל תדרוש שהמדע יהיה מעורב בקונספציות שכל האנושות "יודעת" שהן "נכונות", שלא לדבר על שרטוט תמונת המצב של עובדות המציאות. ימי הביניים אמורים להיות מאחרינו. למשל תמונת המצב שהאנושות מסרבת להכיר בה כיום: תרבות המערב נמצאת במלחמת עולם שלישית מול תרבות ערב! בוקר טוב עולם. גם למדע מותר לזרוק מילה או שניים בנושא.
צעדים משני תרבות
רוצים לשנות תרבות? כך עושים זאת. תודה. הערת הרגעה: גם אם אכנס לכנסת עם מצע כזה, אין הדבר מחייב בהכרח שאהיה מייד ראש ממשלה ואיישם את כולו ככתבו וכלשונו. אבל לא תכחישו שזה יהיה משהו אחר לגמרי שיעלה לתודעה הציבורית רעיונות חדשים אשר ליבונם יפתח אופקי חשיבה רעננים.
אתכם כמובן מעניין רק דבר אחד: או כן ביבי, או לא ביבי. עם הסגולה הנבחר, עשרות שנים חלק מושכים בציפורניים ימינה, חלק מושכים בשיניים שמאלה, שני תרנגולים נאבקים לנצח זה בזה, ומי מרוויח? הפלשתינים והעשירים.
לכו להצביע עדר נכבד, תבחרו במי שתבחרו, תוצאת ההצבעה המיותרת שלכם ידועה מראש: קיבעון תרבות השלטון. אם לא נשנה את התרבות לא עשינו כלום. בהצלחה ושיהיו חגיגות דמוקרטיה שמחות לכולם.

הכותב אינו מומחה לשום דבר מטעם אף אחד, אך יודע לחשוב לבד
תאריך:  08/12/2014   |   עודכן:  08/12/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המצע של אהרון
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
גם אם המשיח יבוא,
בליווי וגבוי  |  8/12/14 12:25
 
- נפלא
אהרון שחר  |  8/12/14 13:14
2
הוא שנאמר : אהרון יהייה לך לפה
יעקב עמר  |  8/12/14 13:20
 
- אם האש שלי תהיה כמו הלפיד
אהרון שחר  |  8/12/14 20:50
 
- כמובן שאתה צודק
יעקב עמר  |  8/12/14 22:18
3
לצערי הרב הפתרונות שאתה
סניל  |  8/12/14 14:55
 
- אסביר לך את טעותך
אהרון שחר  |  8/12/14 20:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2015
מרק בריל
ללכת לבחירות מיותרות, כשאופציית ליכוד ליברמן בנט וחרדים כן על הפרק, זו כבר טעות פטלית, וזלזול וניצול של משאבי הציבור
הלל קורן
ראש הממשלה בנאום בחירות: "במקום מע"מ 0% על דירות אני מתחייב להביא חוק מע"מ אפס על מוצרי מזון והכפלת הפיקדון לחיילים משוחררים. זה צדק חברתי"    "נכפיל את הפיקדון לחיילים משוחררים לטובת עסקים ודיור לסכום של 60 אלף שקל. זה יסייע לצעירים הללו להתחיל את חייהם ולרכוש דירה וללמוד - זה צדק חברתי"
דרור אידר
התקשורת משדרת תחושה של דז'ה-וו לבחירות 99': גם אז כוונו כל התותחים רק כלפי בנימין נתניהו    מצליח + שלושה מתנגדים; אברמוביץ' מחנך מה לחשוב; וברנע משמיץ ללא היסוס
רביבה בן-זאב
נתניהו אינו גננת. כרה"מ הוא גיבה את שריו הסוררים עד שקצה נפשו בהם, בכשלונותיהם ובחתרנותם. הרי עליו למשול ולנהל מדינה ועד כה עמד יפה בלחצים בינלאומיים בזהירות דיפלומטית מעוררת הערכה ומעולם לא הכפיש את מתנגדיו ותמיד נזהר בלשונו
יעקב עמר
"לי אי-אפשר לספר סיפורים אדוני ראש הממשלה, לא אחרי שנתיים של ישיבה בממשלה, בקבינט, בכל הפורומים הכי רגישים" - שוב ושוב נדהמנו כולנו לגלות עד כמה אתה מנותק, עד כמה אתה עסוק רק בעצמך, יאיר לפיד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il