X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אם התושבים בערים לא יקומו וילחמו, ויהיו נחושים להפסיק עם השתלטות גורמים מפוקפקים ואינטרסנטים על עירם ונכסיה הרבים, צפויים לנו גם בעתיד מחזות מבישים ששיאם מעצר ראש עיר ובכירי העירייה
▪  ▪  ▪
ישראל זינגר. גירסה חמורה משל צבי בר [צילום: פלאש 90]

המעצר המתוקשר של ר' עיריית ר"ג זינגר, ובכירי העירייה בחשדות חמורים, היה השיא בהידרדרות העיר ר"ג, בכל הקשור להתנהלות העירייה ולתחושות רבים מתושבי העיר, כי מישהו "גנב להם את העיר".
בר"ג התנהלה מערכת בחירות בוטה, מתלהמת, נגטיבית, עם האשמות והכפשות לרוב (בעיקר נגד כרמל שאמה חושף פרשיות השחיתות של צבי בר והפרשה הנוכחית), בסופו של דבר ניבחר זינגר לראשות העיר.
כעת מתנהלת חקירה משטרתית מקיפה בנוגע להתנהלות מערכת הבחירות ובמיוחד הקשר בין פעילים ובעלי תפקידים ומקורבים לזינגר, לבין הבטחות ג'ובים לכאורה ואיוש תפקידים בעירייה, כמו גם ניסיון לחדירת עבריינים וארגוני פשע לעירייה.
מי שחשב שפרשת צבי בר הייתה חריגה בהיקפה ובתוצאותיה, נידהם להיווכח כי בחלוף קצת יותר משנה מאז הבחירות בר"ג ועלייתו של זינגר לשילטון, חוזר הניגון הצורם, המביך, בגירסה חמורה לא פחות לכאורה, לאחר חקירה ממושכת של המשטרה וגורמי החוק, כל זאת לפי החשדות שפורסמו כלפי העצורים.
מה המסקנה של תושבי העיר רמת גן, כמו גם של תושבי הערים "הנגועות" לכאורה בשחיתות?
הגיע הזמן שהתושבים יצאו מהאדישות. דווקא על-רקע מחאת 2011, כאשר יצאו מאות אלפים לרחובות במחאה על יוקר המחיה, הקשיים להשגת דיור וחיים נורמלים במדינה, די מדהים שלא לומר מקומם להיווכח שדווקא במקום מגוריהם, בעיר בה הם חיים ומגדלים את ילדיהם, רוב התושבים אדישים.
במיקרוקוסמוס, ניתן לראות קווי דימיון בין האווירה במדינה של האכזבה והתיסכול מנבחרי הציבור, וחוסר האונים שמתבטא ברצון של רבים לא לבחור כלל, לביו התיסכול והאכזבה של תושבי העיר מבחירתם.
אלא שלהבדיל מהבחירות לכנסת, ההחלטה מי יהיה ראש עיר, ומי יהיו חברי המועצה והנהלת העיר, היא קריטית לא פחות, ואולי הרבה יותר מהבחירות הארציות לכנסת. כאן מדובר בקשר ישיר לאיכות חיינו פשוטו כמשמעו. החל מהניקיון, החינוך, התרבות, הבנייה והפיתוח, תחזוקת העיר, טיפוח הרחובות, מוסדות ציבור למען התושבים, ועוד.
פרשת החשדות החמורים והמעצרים בעיריית ר"ג, חייבת להדליק נורה אדומה מהבהבת לתושבי העיר, לצאת מהאדישות ולהחזיר את העיר לתושבים.
לא תמיד יסכימו אזרחים אמיצים ואכפתיים במיוחד, לקחת את הסיכון, להתעלם מאיומים, ולהתייצב לבד ברוב המקרים, מול המימסד השילטון ומנגנון, בעל כוח ואמצעים כמעט בלתי מוגבלים, לשלם את המחיר, ללא מורא ללא משוא פנים, להיות חושף השחיתויות והגורם לפתיחת חקירה משטרתית מקיפה.
כולנו רואים כיצד מתייחס המימסד על שלוחותיו, לחושפי שחיתויות בכלל, ובלשון המעטה ניתן לומר, שכיום אין יותר מדי סיבות להיות חושף שחיתויות בישראל, לאור המחיר האישי והמשפחתי הכרוך בכך.
אם התושבים בערים לא יקומו וילחמו, ויהיו נחושים להפסיק עם השתלטות גורמים מפוקפקים ואינטרסנטים על עירם ונכסיה הרבים, צפויים לנו גם בעתיד מחזות מבישים ששיאם מעצר ר' עיר ובכירי העירייה.
הגיע הזמן שהתושבים יתעקשו על שילטון נקי משחיתויות בעירם, ויחזירו את העיר לחזקת התושבים!

הכותב הוא יועץ לתקשורת שיווקית ויחסי ציבור.
תאריך:  21/12/2014   |   עודכן:  21/12/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פרשת עיריית ר"ג - תמרור אדום
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
השלטון המקןצי הפך לשחיתות ל"ת
ממארת בכל המדינה  |  21/12/14 11:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ארי בוסל
באירופאים בוערת אש התמיד, השנאה התהומית ליהודים... אך לא הערבים, לא האירופאים, לא האו"ם ולא חבר מרעים הנוסף לאלו מפריע לי    למי מופנית הקריאה "הניחונו לעצמנו"? דווקא כלפי כל היהודים שאינם חיים בארץ אך דואגים לנו כל כך שהם כמעט חונקים אותנו למוות
ישראל רוזנבלט
שר החוץ האמריקני מסר לאירופים כי לבני ופרס ייעצו לו לא לכפות על ישראל נסיגה, כדי לא לעזור לנתניהו. להתאפק עד הבחירות, אח"כ אולי תקום ממשלה שתביא את השלום. אין זו הפעם הראשונה שהשמאל יוזם התערבות של גורמי חוץ במערכת הבחירות
ראובן לייב
ההיסטוריון גד נחשון, מניו-יורק, קובע כי מלבד בנימין זאב הרצל - חזה גם אבי הציונות הרוויזיוניסטית את הקמתה של מדינה יהודית, ואפילו בארץ ישראל עצמה. יחד עם זה הוא מבקש להזים מיתוסים הרווחים בקרב רבים מאיתנו, לפיהם היה, כביכול, ז'בוטינסקי פאשיסט, מיליטריסט וגזען כאחד
עו"ד צבי שוב, עו"ד קורל בלאיש
האם מנהל מיסוי מקרקעין רשאי לתקן שומה בשל פסק דין שניתן לאחר הוצאת השומה? ועדת הערר אישרה צעד כזה, אך ככלל ראוי שיינתן לצדדים זמן להיערך
שרה יאלו
הבלעדיות שניתנה לראשי מוסדות אלה על נישואין, כשרות, גירושין וגיור מביאה אותנו החברה הישראלית לדראון, כל עוד בעמדות אלה נמצאים אנשים בעלי השקפת עולם מצומצמת, המטילה ספק בכל מה שאינו היא, מוציאה מן המעגל את כל מי שאחר, בצבעו, באורח חייו ובדעותיו, היום זה "השחורים" האלה, מחר זו תהיה קבוצה אחרת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il