X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בוז'י הרצוג הזהיר מפני הפגיעה האפשרית ב... זכות הציבור לדעת הרצוג ולבני, הצביעו רק לאחרונה - היא בעודה שרת המשפטים! - בעד סתימת פיו של העיתון הנפוץ במדינה, כדי שרק הציפיתונים ישמשו מקור מידע לציבור. ככה נראית בעיניהם זכות הציבור לדעת!
▪  ▪  ▪
בוז'י הרצוג וציפי לבני. בעד סתימת פיות? [צילום: פלאש 90]

תקשורת: צביעותם אומנותם
התקשורת הישראלית דיווחה על הפינוי האלים של תושבי גבעת עמל (שכונה תל אביבית על אדמות הכפר הערבי ג'מוסין) באהדה גלויה למפונים. לפני שנים אחדות, אותה תקשורת התגייסה בהתלהבות ומחאה כפיים לנוכח הגירוש הכוחני של תושבי גוש-קטיף וצפון השומרון, אף-על-פי שלא ישבו על אדמותיו של כפר ערבי כלשהו. כלומר, איפה ואיפה. ואולי: ככה ייעשה לאיש אשר התקשורת חפצה ביקרו, או שאינה חפצה ביקרו.
התקשורת הישראלית יצאה מגדרה כדי לכסות את הסגירה האפשרית של ערוץ 10, כפיל של ערוץ 2, שאינו מוסיף איכות או גיוון למפת ערוצי התקשורת. לפני שנים אחדות, אותה תקשורת התגייסה בהתלהבות ומחאה כפיים לנוכח סגירת ערוץ 7, ערוץ שתרם גוון חשוב וחיוני לתקשורת האלקטרונית בישראל, אבל היו כאלה - נאורים בעיני עצמם - שבעיניהם היה לצנינים, ועל כן לחמו במרץ כדי לסתום את פיו. למרבה הצער, מבוקשם עלה בידם. לפני שבועות אחדים, שוב התקבצו נאורים בעיני עצמם כדי לסתום את פיו של אמצעי תקשורת נוסף שאינו הולך בתלם השמאלני - ישראל היום. יש לקוות שהפעם מבוקשם לא יעלה בידיהם. כלומר, שוב, איפה ואיפה. ואולי: ככה ייעשה לערוץ אשר התקשורת חפצה ביקרו, או שאינה חפצה ביקרו.
הזוג המוזר: חומץ בן יין
ומי קפץ על עגלת האהדה לערוץ 10? בוז'י הרצוג, חומץ בן יין, שבהתבטאות מגוחכת, תחת עינה הפקוחה של שותפתו החדשה, חומצה בת יין, הכריז על הפגיעה האפשרית ב... זכות הציבור לדעת. הן הוא והיא, הרצוג ולבני, הצביעו רק לאחרונה - היא בעודה שרת המשפטים! בעד סתימת פיו של העיתון הנפוץ במדינה, כדי שרק הציפיתונים ישמשו מקור מידע לציבור וימשיכו להציג אותה כ"נקייה". ככה נראית בעיניהם זכות הציבור לדעת!
שחיתות: טול קורה מבין עיניך
אותו הרצוג נכח השבוע באירוע שבו הושקה הביוגרפיה של ראש הממשלה בשנות הששים, לוי אשכול. וכה אמר הרצוג בטקס: "מה שמשקף את לוי אשכול זה היושרה שלו וניקיון כפיו. אני ולבני נותנים גיבוי מלא לאכיפת החוק שתמצה את הבירור ותנהג על-פי הכללים, כי ברור לכולנו ששחיתות שלטונית היא תופעה מדאיגה ביותר ופוגעת באמון הציבור ונבחריו", אמר הרצוג.
לדבריו, "צריך לבער את השחיתות השלטונית מהשורש ולחזק את מערכת אכיפת החוק כדי שהשחיתות תסתלק מחיינו". מלים כדורבנות, אבל, מן הראוי היה שייטול קורה מבין עיניו ויספר לציבור את מה שהסתיר מהחוקרים בחקירות הקשורות בעמותות ברק. זה המעט שניתן לדרוש ממי שנושא עיניו לתפקיד ראש הממשלה. כל עוד הוא שומר על זכות השתיקה הוא מוותר למעשה על הזכות להוכיח את חפותו, ותמיד יישא את החשד שמשהו בעברו אינו כשר. ומה עם זכות הציבור לדעת? ושותפתו, זו שרוממות הדמוקרטיה ושלטון החוק בגרונה, שותקת, ומעלימה עין מן החטוטרת של שותפה.
דמוקרטיה: עסקה מפוקפקת
ניתן היה גם לצפות שעורך דין ממולח המתיימר להיות ראש ממשלה ידע לנהל משא-ומתן. והנה, במבחנו הראשון הוא כשל וחתם על עסקה מפוקפקת: מי שהבטיחה סיעה שככל הנראה לא הייתה עוברת את אחוז החסימה זכתה לקבל מידיו הבטחה לחצי כיסא שאין בידיו. אבל היא, אפילו לא מילאה את חלקה בעסקה: מתוך סיעתה המצומקת הצליחה הגברת הנושאת את שם הדמוקרטיה לשווא לנפות ולהעיף שני אלופים בצה"ל ועוד ניצב במשטרה. מדברים על דמוקרטיה אבל נוהגים בכוחניות.
גזענות: פשע שנאה
פשע שנאה איננו רק גילויי גזענות ואלימות של יהודים נגד ערבים. לא פחות מכך הוא כוונות של יהודים לנקוט גזענות ואלימות של יהודים נגד יהודים. כאלה הם, למשל, הדיבורים והכוונות לגרש מאות אלפי יהודים מבתיהם בארצם ולהקריב את זכויותיהם - כבוד האדם וחירותו - למולך של דת "השלום". כן, גם זו היא מלחמת דת. לדת "השלום" יש כל המאפיינים של דת קיצונית, כולל הנכונות להקריב קורבנות "שלום". הנאורים בעיני עצמם אינם רואים בכך גזענות, בשעה שזו ההגדרה הנכונה של גחמותיהם: גזענות!

תאריך:  30/12/2014   |   עודכן:  30/12/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כמה הערות על המצב
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
צר לי
שמ  |  30/12/14 11:45
2
הגירוש מקטיף ויו"ש. השוואה
אברם מהמרכז  |  30/12/14 12:41
3
מאמר שכולו אמת ופרשנותו ראוייה
ר.ב.ז  |  30/12/14 13:21
 
- ר.ב.ז.: נראה לי שאת והניה
שב"ס  |  3/01/15 13:22
4
מלחמות היהודים
אבינועם  |  30/12/14 14:23
5
בראש ערוץ 10 עומד יוסי מימן
DG  |  30/12/14 15:02
6
הצמד-חמד הזה משכנע אותי
יהודי מפוכח  |  30/12/14 21:01
7
שתיקת הרצוג בחקירה, שערוריה!!! ל"ת
וינטר הניה  |  31/12/14 19:54
 
- האתרוג פיטר את נעמי בלומנטל
מפני ששתקה!!!  |  1/01/15 11:56
8
אילו היתה בישראל תקשורת חוקרת
NOAMI  |  1/01/15 17:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ערוץ 13 - המשבר
ראובן לייב
הצלחתו של ערוץ מסחרי אינה צריכה להימדד רק בחומר, אלא גם ברוח שלו, מה גם שאסור להותיר לבד בשטח בולדוזר דורסני נוסח ערוץ 2. חרף חובותיו הכבדים ולמרות מכת המוות המאיימת עליו - מישהו שם למעלה צריך לקחת את העניינים בידיים ולהושיע את הערוץ הגוסס, ולו למען חופש הביטוי ומניעת יצירתו של עוד מונופול מיותר במשק
איציק וולף
בתום הפגישה פנה יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, אל ראש הממשלה ודרש את התערבותו המידית למניעת סגירת ערוץ 10    "הפתרון הוא בר-השגה"
דרור אידר
כשמדובר בערוץ טלוויזיה בעל אוריינטציה שמאלית מובהקת, יוצאים אותם אנשים שהצביעו נגד ישראל היום בזעקות שבר על "פגיעה בדמוקרטיה" וב"חופש הביטוי"    דווקא בזמן בחירות, כדאי שנדע עם מי יש לנו עסק
איציק וולף
פרופ' גבי וימן, שהיה בעבר חבר מועצת הרשות השנייה, מאשים את קברניטי ערוץ 10 בהתנהלות כושלת ובאי עמידה בתנאי ההפעלה, מתוך ניסיון לחקות את שידורי ערוץ 2    "שורש הבעיה הוא הניסיון לשכפל את ערוץ 2 - בתכנים, במתכונות, בתוכניות ובמשכורות הטאלנטים הגבוהות"
איציק וולף
נשיא המדינה טוען כי אין כל חולק שערוץ 10 מחויב לשלם את חובותיו, אולם יש למצוא פתרון - גם אם זמני - שיאפשר את המשך פעולתו לפחות עד לאחר הבחירות לכנסת ולכינונה של ממשלה חדשה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il