X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מועמדים רבים וטובים מתמודדים בבחירות המקדימות לרשימת הכנסת של "הבית היהודי", אך ישנה מתמודדת שבולטת במיוחד, שבולטת באומץ שלה לשבור מוסכמות, באומץ שלה לנסות ולאחד
▪  ▪  ▪
הבית היהודי. פריימריז סוערים [צילום: פלאש 90]

הפריימריז של "הבית היהודי" נראים סוערים מתמיד, מתמודדים רבים הצטרפו למרוץ, קשת המתמודדים היא רחבה ומגוונת מחילונים, דרך מסורתיים ועד לחרדל"ים, ממתמודדים בעלי השקפות מדיניות ימניות ובעד ארץ ישראל השלמה(או מה שנשאר ממנה) ועד לשתי מדינות לשתי עמים, מתמודדים שנעים בין השקפות סוציאליסטיות לבין השקפות קפיטליסטיות.
אך ישנה מתמודדת אחת, שונה לחלוטין, מתמודדת שבמבט ראשון יכולה להראות כ"קוריוז", כ"בדיחה" וכלא מתאימה כלל-אך לא כך הדבר, אם מסתכלים לעומק רואים כי המתמודדת היא הבשורה שהמדינה הזאת צריכה, בשורה שיכולה להיות תחילה של מרפא עבור חלק מהפצעים הגדולים שלנו, עבור משברי הזהות הקיימים במדינה שלנו, בשורה שרק תטיב עם המדינה ואזרחיה- בשורה, שהמקום שלה הוא בדיוק "הבית היהודי", בית שרוצה ללכד את כל חלקי העם אליו, בית שרוצה לשנות כאן לטובה.
המתמודדת המדוברת היא: אנט חסאכייה. אנט למי שאינו מכיר היא אישה ערבייה-מוסלמית וישראלית גאה, אוהבת המדינה והארץ, תומכת בשלמות הארץ ותמוכת בהגדרתה. ילדיה של אנט שירתו בצה"ל ואחד מהם אף נלחם ב"צוק איתן" בעזה.
לדעתי, מקומה של אנט הוא "בבית היהודי" ולא רק בגלל הצהרתה כי היא בעד המדינה ושלמות הארץ, החזון שאנט מביאה איתה הוא בהרבה יותר עמוק מהאמירות הפשוטות והחשובות הללו, אנט מייצגת את "הדוממים והשפויים" שבין ערביי ישראל, היא מייצגת את אלו שסך הכל רוצים לחיות כאן בשקט ובשלווה עם היהודים ושאר העדות והלאומים במדינה הזאת, היא מייצגת את אותם הערבים שלא טוענים כל הזמן שגנבו להם וששתו להם, של אלו שבאמת ובמתמים רוצים שיווין, שוויון של זכויות, שוויון של חובות.
הערבים זקוקים לאנשים כמו אנט שיהיו שם בשבילם בכנסת, שייצגו אותם, שילחמו למען צרכיהם וזכויותיהם ולא פחות מקח למען חובותיהם, ולמעשה ככה ידאגו לשלבם בחברה. זאת אגב, בניגוד לאותם האנשים שמתיימרים ליצג אותם עכשיו, שלפעמים או כמעט תמיד נראה שהם יותר דואגים לעצמם, לעצמם ולליבוי השינאה בין העמים החיים כאן.
אסכם ואמר, יש לנו מתמודדים רבים וטובים שצריך להצביע להם, אבל יש לנו גם בשורה שאסור לנו לפספס, אנחנו חייבים לחבק את אנט חאסכייה ולהביא לבחירתה לרשימה, אנחנו חייבים להחזיר לה אהבה ותמיכה, לה ולרעיון שהיא מייצגת- אם נעשה זאת לא רק שנקבל אותה כחברת כנסת, אלא נראה שהיא סך הכל סנונית ראשונה מבין אותם "הדוממים", סנונית ראשונה שמבשרת על הבאות.

הכותב הינו סטודנט, באר שבעי. חבר מפלגת "הבית היהודי".
תאריך:  07/01/2015   |   עודכן:  07/01/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הבשורה מהבית (היהודי)
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
צודק
לבנ  |  7/01/15 18:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2015
עו"ד אמיר מסארווה
מדינת ישראל החליטה פה אחד להקיא את המושחתים והמשוחדים מביתה, וזכותה לעשות כן, אם טרם הבחירות או אחריהן, וטוב שהדבר נעשה טרם הבחירות. יו"ר מפלגת "ישראל ביתם" אביגדור ליברמן, לא חסך מלתקוף את המשטרה ורשויות האכיפה וגם בחר במסר גס לא לקבל התפטרות סגנית שר הפנים
אלעזר לוין
הוא שכח אולי שעל-פי החוק, שנחקק כאשר היה ח"כ ושר, מי שעומד בראש רשות מקרקעי ישראל - לא "המינהל" - הוא שר הבינוי    אם לא שכח, מדוע אינו מצהיר ישירות על תוכניותיו?
אורי שרגיל
דיור, כלכלה, עוני מתפשט... מה עם כל אלה? יש לעבור במהירות הלאה ולדלג מעל המכשול שאותו מערימים, מרמים ומרימים לפנינו מספר נפשות אובדות בשמאל שלנו
איציק וולף
ח"כ לשעבר חיים אמסלם עלה לקברו של הרב עובדיה יוסף    "ביקשתי סליחה על שעלה בדעתי שהוא אולי מודע לעוול שנעשה לי בשמו, היום - אחרי פרשת הקלטת - אני יודע שהוא לא ידע"
אלון פילץ
שיח השקיפות והגברת התחרותיות והשוויון, שהחל במחאה החברתית של 2011, צריך להישאר בלב הדיון הציבורי כל הזמן. אפשר, וצריך, להפריד את ההון והשלטון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il