X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מדינת ישראל החליטה פה אחד להקיא את המושחתים והמשוחדים מביתה, וזכותה לעשות כן, אם טרם הבחירות או אחריהן, וטוב שהדבר נעשה טרם הבחירות. יו"ר מפלגת "ישראל ביתם" אביגדור ליברמן, לא חסך מלתקוף את המשטרה ורשויות האכיפה וגם בחר במסר גס לא לקבל התפטרות סגנית שר הפנים
▪  ▪  ▪
אביגדור ליברמן. מה עם מינהל תקין? [צילום: פלאש 90]

ישראל ביתנו, אינה ביתם עוד, מפלגת "ישראל ביתם" אינה צונחת, ישראל "ביתם" הקיאה אותם מתוכה, שכן "הגוף" המדיני לא יכול לשאת "נגיפים" מזיקים עוד, ברמות שהגוף לא יכול לשאת והדעת לא יכולה לסבול, ולא בכדי כונתה תקשורתית פרשיית "ישראל ביתנו" כפרשיית השחיתות הכי גדולה מאז קום המדינה !!!!
תנועת "ישראל ביתנו" הוקמה בשנת 1999 עוד כשהבית הישראלי הוקם מאז 1948, וללא רשות ממנה קראו לה "ביתנו", ייחסו לעצמם זכות קנויה מזאב ג'בוטנסקי "להחיות" את מורשתו, מקום, שזאב ז'בוטנסקי היה מתבייש שקבוצה כזו תחייה את מורשתו. נכון היה אם היו מעלים עוד שמות חלופיים לשעת הדין, כגון " כלא ניצן ביתנו", "כלא איילון ביתנו" או "כלא הדרים ביתנו". חשד לעבירות שוחד חמורות, תיווך לשוחד, מרמה, הפרת אימונים, פשוטו כמשמעו, עשו מהבית הישראלי ביתם ושלשלו את כספי הציבור לביתם הם, ללא מורא - ללא דין וללא דיין.
סגנית שר הפנים - אכן היא - ח"כ פאינה קרשנבאום, היא זו ולא אחרת אשר נחקרה תחילה בחשדות חמורים ביותר, שחיתות ציבורית, שוחד, תיווך לשוחד, קבלת דבר במרמה תוך הפרת אמונים, היא זו שנמצא בחשבונה כספים "בלתי כשירים" בסכומי עתק, אכן היא-סגנית שר הפנים של מדינת ישראל. מעצרים נוספים בוצעו, כאשר ביניהם היו ראשי ערים מרכזיות במדינת ישראל, חברי כנסת המשתייכים למפלגת "ישראל ביתם", וכל שנותר ליו"ר מפלגתם לומר בפתיחת הקמפיין הראשון לבחירות, שמדובר בקמפיין משטרתי מתוזמן, על-מנת לפגוע במפלגתו טרם הבחירות.
המעצרים, החקירות, הפרשות והפרשיות לחוד, ותגובתו הטבעית של "אב הבית" לאשר קורה בביתו לחוד. והדברים אמורים בדבריו של יו"ר מפלגת "ישראל ביתם" - מר אביגדור ליברמן, בדברים שנשא בפתיחת הקמפיין של הבחירות, עת הפנה אצבע מאשימה כלפי המשטרה "שתיזמנה" את תחילת החקירה והמעצרים בתקופת הבחירות ולא אחריה - בניגוד לנעשה עם ראש ממשלת ישראל - ביבי נתניהו.
מר אביגדור ליברמן, בחר, על-אף שמדובר בפרשייה שנוגעת לביתו הוא, לשמור על זכות השתיקה לגופם של דברים, וזכות כזו מתפרשת - כחובה ולא כזכות - במדינה נאורה כמו מדינתנו, כך למשל, במקום להעלות סימני שאלה לגוף החקירה והעבירות המיוחסות לחבריו הוא, הוא בחר לתקוף את המשטרה והיועמ"ש של מדינת ישראל, בכך שלא "דחו" את הקץ לאחר הבחירות, זוהי בדיוק תשובתם של מודים - אבל!!.
כך או כך, תשובה עניינית - לא מפיו של יו"ר מפלגת "ישראל ביתם" ולא מפיהם של מעורבים אחרים, נשמעה, ואכן עסקינן בפרשה חמורה של שחיתות ציבורית בכל משמעות המילה, שנוגעת לציבור הרחב, כספים הועברו מחשבונות העם לחשבונותיהם של נבחרי "נתח בוחרים" במיסגרת ביצוע עבירות פליליות, ותפקידה של כל מדינה מתוקנת, מתוזמנת או לא מתוזמנת, לשמור על מינהל תקין ושקיפות ציבורית, ולא "הישראלים מביתם" ילמדו את "הישראלים מביתנו" מתי אכן מחזירים עטרה ליושנה!.
מדינת ישראל החליטה פה אחד להקיא את המושחתים והמשוחדים מביתה, וזכותה לעשות כן, אם טרם הבחירות או אחריה, וטוב שהדבר נעשה טרם הבחירות. יו"ר מפלגת "ישראל ביתם" אביגדור ליברמן, לא חסך מלתקוף את המשטרה ורשויות האכיפה, אלא גם, בחר במסר גס לא לקבל התפטרות סגנית שר הפנים, בדעה כי מדובר בתחילת הפרשה וכמה פרשות כאלו ואחרות החלו ללא שהסתיימו בהגשת כתבי אישום. ממש תת דעה כזו ניתן לשמוע רק במדינות שאינן יודעות חוק, חבר כנסת מכהן, בדרכו לחקירה במשרדי המשטרה, בממדים כאלה ובסוג עבירות חמורות כאלו, אמור למסור את התפטרותו עוד מרכבו בטרם ייכנס לחניית המשטרה, אם אין לו ספק כי אכן יש בדברים שיוטחו, ולא בכדי עשתה זאת ח"כ פאינה קרשנבאום, אף אם באיחור מה.
דרך מילוט אחרת, להתקפות כנגד רשויות האכיפה, מצא לו יו"ר ראש מפלגת ישראל ביתם בטענה כי אחד הנחקרים בצאתו מתחנת המשטרה ובהגיעו הביתה - ניסה להתאבד - כמובן שרק ורק הוא יודע מה הדרך בה השתמש אותו נחקר בניסיונו להתאבד. לא מדובר בניסיון להתאבד מר ליברמן, אלא בניסיון להתבודד, והשוני רב!.
וסוף דבר כתחילתו, מנקים את שולחנה של ישראל ביתנו, מתאוותיהם ומאכליהם של ישראל ביתם, ושעה כזו הגיעה בעת הנכונה.

תאריך:  07/01/2015   |   עודכן:  07/01/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2015
אלעזר לוין
הוא שכח אולי שעל-פי החוק, שנחקק כאשר היה ח"כ ושר, מי שעומד בראש רשות מקרקעי ישראל - לא "המינהל" - הוא שר הבינוי    אם לא שכח, מדוע אינו מצהיר ישירות על תוכניותיו?
אורי שרגיל
דיור, כלכלה, עוני מתפשט... מה עם כל אלה? יש לעבור במהירות הלאה ולדלג מעל המכשול שאותו מערימים, מרמים ומרימים לפנינו מספר נפשות אובדות בשמאל שלנו
איציק וולף
ח"כ לשעבר חיים אמסלם עלה לקברו של הרב עובדיה יוסף    "ביקשתי סליחה על שעלה בדעתי שהוא אולי מודע לעוול שנעשה לי בשמו, היום - אחרי פרשת הקלטת - אני יודע שהוא לא ידע"
אלון פילץ
שיח השקיפות והגברת התחרותיות והשוויון, שהחל במחאה החברתית של 2011, צריך להישאר בלב הדיון הציבורי כל הזמן. אפשר, וצריך, להפריד את ההון והשלטון
עופר וולפסון
השופט ג'ובראן קובע כי ההעברות התקציביות שאישרה ועדת הכספים הנוגעות לפרויקטים ביו"ש, עברו כולן דרך שולחנו של היועמ"ש כנדרש בחוק בתקופת בחירות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il