X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
תנועת החמאס מאשימה את ממשלת נתניהו בתכנון פיגועי הטרור בצרפת ואליה מצטרפים גורמים ממפלגת השלטון בטורקיה. תעשיית השקרים האיסלאמית עובדת באותה השיטה שעבדה לאחר הפיגוע במגדלי התאומים בניו-יורק ב-2001
▪  ▪  ▪
עצרת הזדהות בפריז. שוב ישראל אשמה [צילום: AP]

השנאה של תנועת החמאס לישראל איננה יודעת גבולות, לאחר ההלם הראשוני וגילויי השנאה לאיסלאם בצרפת פרסמה המחלקה לענייני פליטים של תנועת חמאס ב12 בינואר הודעה המאשימה את ממשלת ישראל בראשות נתניהו בתכנון הפיגועים בפריז ובמיוחד את הפיגוע "במסעדה היהודית" (כך במקור).
תיאורית הקונספירציה של חמאס מסתמכת על "ראיות היסטוריות" המצוטטות בהודעתה. ההודעה מפרטת אחריות של ארגונים יהודים שהניחו מטעני חבלה במרכז התרבותי האמריקני בבגדד ב-19 במרץ 1950 ומקרה נוסף שבו, לדברי הודעת החמאס, פוצץ מרדכי בן פורת בית קפה בבגדד ב-8 באפריל 1950, בפיצוץ נפגעו ארבעה יהודים.
על סמך הדברים האלה קובעת ההודעה, מעורבותם של ישראל ונתניהו במה שקרה בצרפת ובמיוחד הפיגוע במסעדה היהודית, "הייתה לנצל את האירוע הזה לזרז את יהודי צרפת להגר לישראל ".
בהודעה נטען כי מבצע "צוק איתן" הביא להפסקת ההגירה היהודית לישראל וכי רה"מ נתניהו מנסה ליצור אחדות גורל עם מדינות העולם המערבי כדי להפנות את המאמצים למלחמה בארגונים הפלשתינים המתנגדים לכיבוש.
הודעת חמאס מזהירה את יהודי צרפת מפני העלייה לישראל ונאמר בה: "כל מהגר יהודי שיסכים להגר לפלשתין הכבושה, יהפוך למטרה של ההתנגדות הפלשתינית, אשר יותר מאי פעם, מוכנה לטאטא את הכיבוש ולשחרר את פלשתין מהאימפריאליזם האחרון במאה ה21".
השקר הבוטה של חמאס משקף חששות ודאגות בתנועה מהשלכות הפיגועים בצרפת על הבעיה הפלשתינית. בתנועת חמאס שותפים לאותה הדאגה ברשות הפלשתינית שתהליך הכפשתה ובידודה של ישראל באירופה ייעצר וההצלחה המדינית הפלשתינית בבירות אירופה תיבלם.
מקורות בחמאס מביעים חשש כי סדר היום העולמי ישתנה והמלחמה בטרור האיסלאמי הקיצוני תתפוס מקום גבוה בסדר היום הזה. במסגרת הזו עלולות מדינות אירופה לשוב ולהכליל את חמאס ברשימת ארגוני הטרור ושיקומה המקרטע של רצועת עזה בעקבות מבצע "צוק איתן" עלול להיפסק לחלוטין שכן המדינות התורמות לא ירצו לחזק את שלטון חמאס ברצועת עזה.
לשקר החמאסי הצטרפו גם גורמים לא ממשלתיים השייכים למפלגת השלטון "הצדק והפיתוח" בטורקיה השייכת לתנועת "האחים המוסלמים" שהיא תנועת האם של חמאס.
עלי סאהין, חבר בפרלמנט הטורקי ודובר לענייני חוץ של מפלגת "הצדק והפיתוח" טען כי "הרציחות בפריז היו מבוימות כדי שהאשמה על ההתקפה תנוח לפתחם של המוסלמים". הגדיל לעשות ראש עירית אנקרה מליא גוקסק, חבר מפלגת "הצדק והפיתוח" שהאשים את המוסד הישראלי באחריות להתקפה על בניין העיתון הסאטירי "שארלי הבדו".
בנאום שנשא וצוטט בעיתון הטורקי "מיליאט" ב11 בינואר אמר גוקסק: "מטרת המוסד (הישראלי) בפיגוע הזה ובהריסתם של 50 מסגדים באירופה לאחר רצח 12 העובדים בעיתון הייתה להגביר את השנאה לאיסלאם".
תעשיית השקרים של תנועת "האחים המוסלמים" העולמית ותנועת חמאס מתעוררת כל אימת שמתחוללים בעולם פיגועים גדולים המבוצעים על-ידי מחבלים מוסלמים קיצוניים דוגמת הפיגוע במגדלי התאומים בניו-יורק בשנת 2001.
גם אז הפיצו גורמים אלה את "תיאוריית הקשר" כאילו היהודים וישראל עמדו מאחורי הפיגוע והמוסד היה שותף בתכנונו.

תאריך:  14/01/2015   |   עודכן:  14/01/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הטרור בפריז - תיאוריית הקונספירציה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
תמימות או היתממות מר בן מנחם ?
מסעודה משדרות  |  17/01/15 07:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הקריקטורות של מוחמד
רון בריימן
תפקידו המרכזי של רה"מ איננו עיסוק בבעיה הפלשתינית אלא קידום החזון הציוני: ריכוז עם ישראל בארץ ישראל. יש להפיק לקחים מן המציאות והשאננות באירופה של שנות ה-30 של המאה הקודמת. על-רקע המתרחש בצרפת ובאירופה, נכון יעשה אם יציב לפניו ולפנינו אתגר: העלאת רבע מיליון יהודים מצרפת לישראל ב-5 השנים הקרובות. הדבר חשוב ואפשרי. שאלו את הרצל
דרור אידר
העיתונאי שמעון שיפר מידיעות אחרונות התבייש "לראות את המנהיג הישראלי נדחף לאוטובוס... ואחר-כך ממרפק עצמו לשורה הראשונה"; ואני מתבייש בתקשורת ששיפר הוא חלק ממנה
מנחם רהט
לא רק יובל מבולבל: הפיגועים הרצחניים בצרפת בילבלו אפילו את מנהיג הסוכנות היהודית, הזרוע הביצועית של התנועה הציונית
אביתר בן-צדף
המודיעין הצרפתי קיבל ממקור במודיעין האלז'יראי התרעה על הפיגוע הצפוי בשבועון הסאטירי    משטרת בולגריה עצרה שותף לחבורה של האחים קואשי, ותסגירו לצרפת
ראובן ריבלין
הספד נשיא המדינה בלווית נרצחי הפיגוע בפריז [כ"ב בטבת תשע"ה, 13.01.2015]
רשימות נוספות
אפליקציית Je Suis Charlie עלתה באפל  /  מערכת אנשים ומחשבים
משטרת צרפת מחפשת מעורבים בטרור  /  אביתר בן-צדף
אלפים ליוו למנוחות את נרצחי הפיגוע  /  עידן יוסף
שייקח גם את דנינו  /  אביתר בן-צדף
הכרזת שרנסקי ושתיקת הכבשים  /  עליס בליטנטל
לנוכח אירועי פריז  /  רפי לאופרט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il