X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בחירות עלינו 2 - המחנה הציוני

איפה נמצאת מפלגת העבודה?

מספר החברים שהתפקדו למפלגת העבודה הלך וקטן ריח של מהפך באוויר וסיכוי אמיתי להחליף את שלטון הליכוד
▪  ▪  ▪
ציפי לבני. חתונה לא קתולית [צילום: פלאש 90]

מפלגת העבודה חוותה שנים רבות ולא טובות כאשר מספר המצביעים לה הלך וקטן. כמפלגה הצטיינה באכילת יושבי הראש מיד או לפני כל כישלון והשפעתה על הנעשה במדינה הלך וקטן, למפלגה בעלת שורשים עמוקים בהוויה הישראלית שהייתה אחראית למפעל ההתיישבותי הגדול במדינה, להכרזת העצמאות והקמת מדינת ישראל הדבר הזה הוא משבר איום.
מנהיגים שקמו בה חדשים לבקרים עזבו אותה חלקם ניסו כוחם בהקמת מפלגה אחרת אבל כולם נכשלו. ביניהם ניתן להזכיר את אמיר פרץ, את חיים רמון, את אהוד ברק, את עמרם מצנע ועוד.
במקביל מספר החברים שהתפקדו למפלגה הלך וקטן מכרבע מיליון חברים בתקופת השיא לפחות מ-50,000 חבר וחברה; ולידה הליכוד שהיו לו מתי מעט חברים צמח והגיע לכדי 100,000 חברים ולידם הבית היהודי שגם הוא מגרד את ה-80,000 חברים.
והנה הגיעו הבחירות עם ריח של מהפך באוויר וסיכוי אמיתי להחליף את שלטון הליכוד. החל בזה יאיר לפיד שהראה את הדרך למרות שהצטרף לקואליציה, המשך עם נפתלי בנט המשך עם מפלגות האווירה והנה לך הזדמנות פז.
יצחק הרצוג שהוא פוליטיקאי לא דגול, בטח לא מהסדר גודל של מנהיגי מפאי המיתולוגיים, אצה לו הדרך והציע לציפי לבני חתונה עוד לפני שיצאו קבוע. לטענתה היא לא בקשה רוטציה אלא הוא הציע לה. התוצאה: חיבור בזק בין שתי מפלגות לא תואמות האחת עם עבר עשיר כאמור ועם עתיד מבטיח והשנייה עם עבר עשיר במעבר ממפלגה למפלגה ועתידה מאחוריה.
אבל ציפי זיהתה את ההזדמנות שנקרתה על דרכה ושמחה על החתונה הלא קתולית הזאת שמבטיחה רבות ואולי גם תקיים. בחתונה הזאת מפלגת העבודה הפסידה ובגדול והתנועה זכתה.
התנועה תהווה מעתה ואילך נטל הולך וגובר על החיבור הזה בעוד שהיא מביאה נדוניה קטנה לחתונה היא נהנית מהארגון בכל הארץ של מפלגת העבודה שתעשה את כל העבודה.
בעוד שהתנועה היא החלק הקטן בכל מה שהיא יכולה לתרום היא שוות זכויות ואולי אפילו זכויות יתר ואכן כבר נבעה הפרץ הראשון כאשר הרצוג רצה לצרף את מופז לריצה המשותפת וציפי שלא שמה בצד את האגו שלה התנגדה בכל תוקף והרצוג נכנע לה.
ציפי גם חולה בחטא היוהרה שמעתי אותה ביום שישי אומרת ברדיו כי היא יכולה להיות שרת הביטחון, וכל זה למה? כי היא השתתפה בקבינטים ביטחוניים במשך עשור. נו באמת איזה הכשרה איזה כשרון טוב שלא הזכירה את הניסיון שרכשה במוסד.
אם וכאשר תהיה רוטציה חברי הכנסת של מפלגת העבודה יצטרכו לתת לה גיבוי ואז האם לכל שגעון שאינו תואם את דרכה של המפלגה הם יצביעו בעד?
ציפי גם התבלטה בחוסר ההגינות שלה והתנהגות בלתי דמוקרטית בעליל כאשר פטרה מהיום למחר ארבעה חברי כנסת מלרוץ איתה בבחירות הבאות עלינו. את מי תביא בתמורה לא יודעים אבל השאירה את עמיר פרץ גם אחד האופרטיוניסטים הידועים שקפץ ממפלגה למפלגה הקים מפלגה וסגר אותה הוחזר למפלגת העבודה על-ידי פרס וגנב לו את המפלגה, דרש משלי יחימוביץ' התחייבות שלא תשב עם נתניהו בממשלה אחר כך עזב אותה ורץ ריצת אמוק לממשלת נתניהו תוך שהוא גורם לציפי להפר הבטחה לעמרם מצנע בנדון.
מכאן שהזווג הזה רע למפלגת העבודה וחבל שהרצוג נכשל כבר בראשית דרכו הפוליטית בקריאת המפה הפוליטית כי מה שמנבאים הסקרים זה לא בזכות ציפי אלא בזכות מפלגת העבודה.

תאריך:  20/01/2015   |   עודכן:  20/01/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איפה נמצאת מפלגת העבודה?
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מגיע לנו
אהרון שחר  |  20/01/15 12:30
2
שאפו על הכתבה
חי בלילה  |  20/01/15 12:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2015
שירות גלובס
בבלוג "100 ימים של שקיפות" נחשף כי בבעלות לפיד יש דירה נוספת שעליה לא דיווח לציבור    הדירה משועבדת כנגד משכנתה לבנק הפועלים למשכנתאות    בבעלות לפיד וילה נוספת ברמת אביב ששוויה מוערך בכ-6.8 מיליון שקל
עו"ד חיים שטנגר
כל עוד ימשיך יצחק (בוז'י) הרצוג לשמור על זכות השתיקה, גם כיום, ולמנוע מהציבור לדעת מה בדיוק הסתיר הוא אז - בחקירתו מהמשטרה - מהציבור, אין הוא בגדר של פוליטיקאי לגיטימי בעינינו, הרשאי וזכאי לבקש מאיתנו אמוננו בו לקראת הבחירות הקרבות
איתמר לוין
דחה עתירה שביקשה לקבוע שעל הממשלה לשאת בשכר העובדים ביום השבתון    עמית: בג"ץ אינו מורה לכנסת מה לחוקק והעתירה הוגשה 64 שנים לאחר שהשבתון נקבע
איציק וולף
96% מתוך חברי ועידת מרצ השתתפו בבחירת הרשימה של מפלגת השמאל    גלאון: יש לנו רשימה נהדרת, רשימת שמאל שלא מתביישת להיות שמאל
איציק וולף
יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, הציג את רשימת המפלגה לבחירות לכנסת ה-20    במקום השני ח"כ לוי אבקסיס, בשלישי - השרה לנדבר, ברביעי אילן שוחט ובחמישי שרון גל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il